Foorum üldiselt

#1
Seoses Igasuguste asjadega, mille üheks osaks oli ka eilne ekspromtkohtumine teeks väikese uuringu.

Nimelt on aktiivsete kasutajate hulk vähenemas ning foorum hakkab vaikselt ära vajuma.

Ehk siis küsimus lihtne - mida võiks teha/peaks tegema, et foorum oleks elavam?

FB sait on muuseas veel tühjem


Või siis äkki ongi asi selles, et nüüd on käes periood, kus teise ringi autosid enam ei ole (ajaliselt 7-10 aastat tagasi sai osta ju vaid kahte autot).

[Mul tegelikult on koduleht samuti selle taga, et kas kedagi üldse enam huvitab ]
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Foorum üldiselt

#2
Arvan, et see siin ei olegi ainult selle foorumi ja autode puudumise mure. Olen seda huvilangust täheldanud ka teistes foorumites. Küllap inimesed tahavad lugeda mingisuguseid lugusid, aga foorumis on see häda, et lugusid ei tule, kui neid ise ei kirjuta.

Re: Foorum üldiselt

#4
Kui sa mõtled seada ajaloo osa siis see võiks olla küll, ka eesti keeles

Kui see on põhjalik, siis miks mitte ka raamatu / jakirja laadis kirjutada kas või weebi. Paberil trükkimiseks on tarvis ilmselt rahastajat, kui kirjastustel huvi ei ole
Vaevalt see huvi on ka uuel esindusel, kas või promomiseks ja autoga "natuke ajalugu" kaasa andes.
Seitsekümmend Viis

Re: Foorum üldiselt

#5
Alfal endal muuseas põhjalikku ajaloo raamatut ei olegi vist. Viimane oli minu meelest 100-daks aastapäevaks üllitatud raamat.

mis veebilehte puudutab, siis olgem ausad- jube lahe oleks aga see võtab meeletult palju aega (umbes 5% sisust on olemas) :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Foorum üldiselt

#6
Käin iga päev. Foorumi kiirlink on brauseri aadressiriba all.
Suvaline Pläma on lemmik teema. Nr 2 huvitav on lugeda, mis uus omanik mu eelmise autoga teeb.
Kirjutaks võibolla oma autost rohkem, aga 9ndast augustist saadik pole bensiini paaki kallanud.
Eelistan igapäevaselt rohkem jalgratast ja jalgsikäiku.

Re: Foorum üldiselt

#7
Ega jah nii ta on, ega neid autosid siin Eestis üleliia pole. Eriti neid aktiivsemalt kasutatavaid. Aga kui koduleht, siis kindlasti võiks nö uudiste nurk olla värske infoga. Koostööd võiks esindusega rohkem teha, et nemad siia midagi postitaksid (Lätlased ju jube aktiivsed). Ja kokkusaamisi peaks regulaarselt tegema, see suurendab ka seda koostegemise ja vestluse tungi, see võiks ka aktiviseerida kogu kirjaelu.
Facebookis on hetkel vist kuskil 60 liiget, ma arvan, et seal on ka selle sõna levitamisega probleem, et kindlasti kõik ei teagi selle eksistentsist, kes tahaksid teada. Muidugi ei toodeta ka sinna väga miskit materjali (postitused uudistest ja niisama ilupildid jne).

Re: Foorum üldiselt

#8
Fb-ga on sama asi (86 liiget aga uudiste osas ... oleks ja tuleks uudised ei ole just väga uudisväätruslikud ;) )

Pilot ei olnud peale hr passione lahkumist enam etiti aktiivne (foorunisse veel vahel midagi potsatas)

Pmst käib seal fb tootmine samamoodi - tahaks et keegi koguks ja postitaks aga ...)

Muuseas Pilot toimetas alfaromeo ametlikul lehel rohkem (eesti alfistid oli pigem mõeldudki offtopi ajamiseks )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Foorum üldiselt

#10
Foorum võib vaiksem olla küll kui vanasti. Aga võrreldes nt Porsche omaga käib siiski tihe andmine. Porsche oli vanasti samuti kõvasti aktiivsem.

Ma arvan ka, et üks põhjuseid on markide ülene: autod on otsa saanud. Ehk ära on kadunud autod, mis pakkusid vahetut, mehhaanilist, ehedat sõidu- ja kasutamiselamust. Ja asemele on tulnud ülimugavad, vaiksed, tundetud arvutid, mis rahuldavad küll liikumisvajaduse kenasti ära, kuid on oma olemuselt juba väga erinevad nähtused, mille kõrvale foorum sarnast väärtust ei suuda pakkuda. Seda siis igapäevaautode kontekstis.

Hobiautode puhul natuke sama asi: eraldusjoon läheb kusagilt sajandivahetuse juurest. Autod (Alfad ka) muutusid järsult väga vaikseteks, mugavateks, ergonoomilisteks - selgelt 21. sajandi toodeteks, mis on paratamatult üksteisega väga sarnased. Enne seda olid autod huvitavad, pärast seda - küll suurepärased, aga aina pisut ja pisut igavamad elektroonilised Legod.

Just 1995-2005 kandi autod on ühel ja teisel poolel joont. Mu meelest on heaks näiteks GT vs GTV. Mõlemad imelise disainiga Itaalia kupeed, klišeeklassika. Aga esimene on igas mõõdetavas aspektis selgelt ja üheselt parem auto. Ta on nii mugav, mõnus, vaikne ja ergonoomiline, et uue tänapäevase autoga sisuline vahe puudub. 21. sajandi auto, noh. Ja GTV on nii üheksakümnendad kui veel saab, oma jabura istumisasendi, puuduva ergonoomika, naginate-lõhnadega. Algses versioonis suisa gaasipedaali ja mootorit ühendava trossiga. Seda viimast nähtust - gaasitrossiga autot - pole kohutavalt kaua enam toodetud.

Kui nende analoogautode valik turul kokku kuivab, siis vaikivad ka foorumid.

Re: Foorum üldiselt

#12
Proovin ka ikka iga päev siin käia. Vaatan uued postitused üle, kui neid on ning liigun edasi...
Peaks mainima, et miks ise nii vähe postitan on see, et piltide lisamine on tegelikult liiga keeruline ja ajamahukas. Kuna mina millegi pärast telefonist enam(mingi uuenduse tõttu) piltide linke lisada ei saa siis jääbki üsna tihti postitus tegemata. Võiks olla tegelikult mingi variant ka otse pilte üles laadida... :?:

Ja muidugi... kokkusaamisi võiks ikka rohkem olla :D kevadel olen ise ka kindlasti vormis lõpuks!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Foorum üldiselt

#14
Piltide otse laadimise võimalus on aga kuna ma olen natuke kooner, siis suurte piltide laadimist ei luba (foorumi andmebaas ei ole just kõige vingem - vaene aeg ... kogu raha läheb autodesse :p )

Edit: praegu testisin ja saab suuremaid pilte kah lisada
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20191012_140209.jpg
IMG_20191012_140209.jpg (3.71 MiB) Vaadatud 397 korda
cron