Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#79
nädalavahetusel võtsin juhiakna reguleerimise ette- peale kahetunnist nikerdamist , õlitamist ja vandumist sain lõpuks akna enamvähem korralikult liikuma.

märge kõigile- kui vähegi võimalik, siis tasub eriti suur kaar võtta selle nikatsi osas, mida koos mootoriga müüakse [ https://alvadi.ee/kataloog/varuosa/14370704/3165 ]

selle tõstuk ise on nii kehvasti konstrueeritud, et reguleerimiseks on sisuliselt vaja millimeetritäpsuga klaasi ja mõlema kinnituse nurgad paika panna, et see enamvähem ilusti jooksma saada (ja selle aja peale on mutrite kinnituste tagused lahti). Originaalil on mängimisruumi oluliselt rohkem ning plast on piisava lõtkuga, et sinna ka määret vahele mahuks (selle tarvis on võimalik vaid õli kasutada ja seda kah üsna minimaalselt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#80
eile siis jätkus saaga aknaga- klaas jälle viltu :evil:

peale 2h nikerdamist sai klaasikinnituse tagused piisavalt fikseeritud, et saaks natukenegi klaasi fikseerida.

järgmine samm-> tõenäoliselt tuleb needitud kinnitused välja vahetada või siis üle puurida ja dikseerida (uskumatut kräppi tehakse ikka... no kui raske korraliku kinnituse tegemine olla saaks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#81
tegelikult oleks see naljakas... aga ei ole

klaasisaaga jätkub ...

mootorisaaga algas - peale seda, kui kõik diislipunktid mind üksteise järgi ignosid jõudsin lõpuks Diislimeistrisse.
Tulemus lihtne- üks lõdvik on nii eduikalt puru, et annab umbes 1,0 peal osaliselt õhku välja. Valmar'ile - see oli see asi, millepärast Sulle viidati, et turbo on laisk (tegelikult on see toru juba pikalt läbi lasknud, millest ka tahmamise ja dpf-i probleem arvatavasti)

133.- hiljem uus lõdvik peal, tahma kordades vähem AGA siis selgus järgmine asi.
Kes iganes on jõudu progenud kasutas aluseks programmi, mis sellele mootorile ei sobi ja jõu lisamisega koos on ka füüsiliselt turbo rõhku keritud (jumal tänatud, et lõdvik puru oli, muidu oleks mootor ammuilma sisse põlenud - praegu saab kiirendades 2000 juures 2 bar'i kätte, wastegate hakkab jõnksutama ja kütusekogus muutub jube madalaks ). Põhjus arvatavasti selles, et katkise toruga rohkem rõhku ei saa ja siis on seda püütud kuidagi kompenseerida (wastegate on füüsiliselt paigast keeratud ja teeb mingeid veidraid trikke)
St ülevaatusel lastaks tõenäoliselt mootor kokku

Teisipäeval siis uuesti kiipima - kodanik HMK-st arvas, et suudab tehasesoftile lähedase jupikese leida

Pihustitega on asi ikka pekkis- kolin tuleb umbes 4k juures sisse (aga ikka ei julge keegi neid ette võtta... juba mõtlen, et tellin uued pihustid ja vahetan ise ära kui keegi neid puutuda ei taha ...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#83
Niisiis - hetkeseisuga ülevaatus olemas (jeee) ja mõõdetud tulemused kah käes (not jeeee)

Pmst on pihustid ikkagi nukras seisus (kolisevad) ja turbo on samuti väsinud (ei tea kas lõtku on aga sodi on meeletult). Sõidetav ja veel mõnda aega aga...

Aga ei saa ikka niimoodi (2 nädala pärast siis uued pihustid ja peale seda uus turbo, vahepeal siis tuleb võre, kapoti avamise hoob , esimesed ja tagumised parkimisandurid tellida ning talvejalatsid muretseda)

Ja siis muidugi natuke värvi ja lakki ning arvatavasti uus esiklaas ...

Ja siis sisu kallale :)

Edit: praegu meenus, et kere ja sisu kallale nii kiirelt ikka ei jõua - 164 on vaja enne kokku saada aga sel pole isegi mootor veel maas..
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#84
ts kirjutas:
27 Sept 2019, 13:58
mootorisaaga algas - peale seda, kui kõik diislipunktid mind üksteise järgi ignosid jõudsin lõpuks Diislimeistrisse.
Tulemus lihtne- üks lõdvik on nii eduikalt puru, et annab umbes 1,0 peal osaliselt õhku välja. Valmar'ile - see oli see asi, millepärast Sulle viidati, et turbo on laisk (tegelikult on see toru juba pikalt läbi lasknud, millest ka tahmamise ja dpf-i probleem arvatavasti)
Kusjuures ma käisin mitmeid kordi laskmas üle vaadata, et kas mõni voolik/lõdvik ei leki või miskit. Surmkindlalt alati väideti, et kõik korras. Oleks selle vea alguses suutnud tuvastada, siis ilmselt oleks kiipimine ja muud asjad ka natukese teiste numbritega. Suure tõenäosusega oli see lõdvik juba vigane siis kiipimise ajal.

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#86
kiipimise osas oligi põhiprobleem selles, et kuna osa õhku läks vasakule, siis oli turbot kruvimisega kaasa aidatud (ja peale lekke likvideerimist soft enam ei sobinud)

AGA vahepeal siis tuli pool talve-> leidsin talvepapud ja kui juba, siis sain hea hinnaga jurude ka juhiukse klaasitõstuki (ma ei oleks kunagi uskunud, et ühel autol nii palju aknatõstukeid vaja on)

vahepeal tekkisid külmad ilmad ja autol tekkisid ka käivitusraskused (tõenäolislet seoses madalama kütusesurve ja väsinud pihustitega -> järgmine nädal siis pihustite remont + uues eelsüüteküünlad ja sealt edasi uus turbo)

ja siis vaatab, mis edasi saab (kere korrastustööd ilmselt jäävad järgmise suve peale)

peaks mainima, et ikka on hea auto :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#88
Kiire arvutus ütleb, et see paistab järgmisel perioodil - 164'ga igatahes kulude poolt võrrelda ei anna (156 võrdluses annab tooni see, et vedelikke on rohkem ja jupid on suuremad ning kallimad + kütust kulub rohkem)

Kui aasta täis, siis saab tegelikke kulusid võrrelda :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#90
Niisis- pihustid on nagu uued, vahepealsed jokutamised ja uputamised on seotud sellega, et mootor on hõre.

Dämn - oleks pidanud aimama (surved on 28-19-19-25-27).

Surve alla ei lähe, seega klapid (jeee) või nukkvõll (jeeeeeee).

Nüüd on olukord, kus enam ei jõua aga tagasiteed kah pole :D

Kogu 164 asjad jäävad tahaplaanile vist
Tegelikult ma olen normaalne....
cron