#6
Postitas ts
tegelikult kui Sa tead milline peaks olema airbagi takistus, siiss saab bypassida -> praegu on Sul 0F, mis tähendab, et airbagi CU ootab 0 mingit muud takistust, kui see, mis sealt tuleb. Kui oleks teada, mis takistus seal olema peaks, siis saaks panna lihtsalt kaablite vahele vastava takistiploki ja oleks bypass olemas (terviklikuse kontrolli jaoks ei ole sal rohkem midagi vaja). Kuna airbag on süsteem, mille hooldamiseks peab igal juhul minema autoriseeritud esindusse, siis ma arvan, et seda takistust ei leida kuskilt.
NB! on olemas linnalegend, mis ütleb, et kui airbagile testriga läheneda, siis võib käia jube litakas ja võid bäägist lahti saada. Ma ei ole proovinud seda korrata AGA kes teab- äkki on seal tõsi taga (sellepärast pole ka proovinud). Kui oleks kuskil olemas üleliigne side airbag, siis võiks seda katsetada (kui aga seda ei ole, siis võib juhtuda tõesti, et saad bäägist lahti )
P.S. ma eeldaks, et korrektne takistus süütemoodulil võiks olla kuskil 2-3 oomi juures (aga soovitaks pigem katsetada selliselt, et proovid padja teise poolt kätte saada ja mõõdad juhtmed istme seest üle (ma ei ole kunagi GT istmeid lahti kangutanud, seega ma ei kujuta isegi ette kuidas sinna ligi võiks pääseda - 156-l on patjadel plastkate, 159-l käib istmetagus laiali ja sealtkadudu pääseks ligi aga ma ei ole kkinel, mitu osa GT istmetel on)
Tegelikult ma olen normaalne....