Re: Mure Alfa GTga

#2
side airbag peaks olema istme küljepadi.

GT/147/156 on ühtlaselt hädas selle veaga-> istme alune pistik kipub viltu jääma.

kuna Sa ei maininud, mis vead alles on, siis panustaks kõrvalistuja poolsele istmepadjale (pistik või kaabel) ja juhipoolsele istmepadjale (sama põhjus)

loogika selle taga on, et kui toimus avarii, siis liikusid istmed siinidest ettepoole ja kaablid on paigast ära.

Soovitaks võtta aku maha, kõik ühendused lahti ja uuesti kinni panna (nende pistikutega on selline jama, et kui need on eluaeg kinni olnud, siis kontaktpind ongi lõpuks ainult ühes asendis. Kui pistiku klemmid natukenegi liiguvad, siis muutub takistus ja ecu ei tunne neid enam ära (tulemuseks siis kas liiga suure takistuse veateade (1 rida) või lahtise ringi avastamine (2 ja 4 rida) .

kui patjadega mingi jama oleks, siis oleks Sul kõigil patjadel present open circuit
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Mure Alfa GTga

#3
Alles jäid 0E ja 0F. Vaatasin et istmel kaks pistikut. Üks kolme ja teine kahe juhtmega. Kolme juhtmega on airbagiga seotud (sensormatt ja turvabadi) ja kahe juhtmega istmesoojendus? Saan ma õigesti aru et viga tekib üldjuhul pistikus mitte kusagil juhtmes? :crazy:

Re: Mure Alfa GTga

#4
Tavapäraselt jah on viga pistikus (klemmides küll)

Võta pistikud lahti, puhasta ära ja vaata ka juhtmeotsad üle.

Kui midagi ei muutu, siis tasuks kontrollida üle kas juhe ise kuskilt lahti ei ole (võib ka olla, et mingi asi istme alt lendas kanalisse ja lõhkus selle ära)

Muidugi võib ka olla,et padi ise sai ikkagi pihta aga ei rakendunud (mis iganes põhjusel)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Mure Alfa GTga

#5
Nii... alles veel ainult 0F. Klemmide ühendus pistikus olemas. Kas on võimalik seda airbagi testriga kontrollida?
Kuna sensormati viga ei näita siis kahtlustan vigast patja :(
Sisse/välja minevat signaali on võimalik mõõta? Vigasest padjast bypassida ei ole vist ka võimalik

Re: Mure Alfa GTga

#6
tegelikult kui Sa tead milline peaks olema airbagi takistus, siiss saab bypassida -> praegu on Sul 0F, mis tähendab, et airbagi CU ootab 0 mingit muud takistust, kui see, mis sealt tuleb. Kui oleks teada, mis takistus seal olema peaks, siis saaks panna lihtsalt kaablite vahele vastava takistiploki ja oleks bypass olemas (terviklikuse kontrolli jaoks ei ole sal rohkem midagi vaja). Kuna airbag on süsteem, mille hooldamiseks peab igal juhul minema autoriseeritud esindusse, siis ma arvan, et seda takistust ei leida kuskilt.

NB! on olemas linnalegend, mis ütleb, et kui airbagile testriga läheneda, siis võib käia jube litakas ja võid bäägist lahti saada. Ma ei ole proovinud seda korrata AGA kes teab- äkki on seal tõsi taga (sellepärast pole ka proovinud). Kui oleks kuskil olemas üleliigne side airbag, siis võiks seda katsetada (kui aga seda ei ole, siis võib juhtuda tõesti, et saad bäägist lahti )

P.S. ma eeldaks, et korrektne takistus süütemoodulil võiks olla kuskil 2-3 oomi juures (aga soovitaks pigem katsetada selliselt, et proovid padja teise poolt kätte saada ja mõõdad juhtmed istme seest üle (ma ei ole kunagi GT istmeid lahti kangutanud, seega ma ei kujuta isegi ette kuidas sinna ligi võiks pääseda - 156-l on patjadel plastkate, 159-l käib istmetagus laiali ja sealtkadudu pääseks ligi aga ma ei ole kkinel, mitu osa GT istmetel on)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Mure Alfa GTga

#7
Tänud sulle kasuliku info eest. Nii see on et bag ise pekkis. Panin 2,2ohm 1/4w takisti vahele ja tuli kustus. Vaatab äkki leian uue istme. GT varuosadeks ainult üks mis hetkel silma hakkas ja see ka punase salongiga.
Masinal oli veel vigu mis said täna kõrvaldatud ja diagnostika näitab nüüd 0 viga :hi:
Tegelikult üks park ka ei põle aga sellega tegelen hiljem :mrgreen:
cron