Page 8 of 25

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 09 Aug 2008, 21:01
by Alfa Romeo 33
Kui ma õieti mäletan,siis peaks makk läbi keskluku mootori olema,et kui ukse lukku paned ja maki tööle unustad,siis peaks ka makk kinni minema.Parandage kui ma eksin? :roll:

Minu arvamus,et kui see asi nii on,siis kärsatas,see keskluku kuidagi läbi,ning sellest ka need sümptomid. :wink:

Soovitan uksepolstri maha võtta,ning kiigata keskluku mootori juurde,ning ta lahti võtta ja vaadata mis sealt kärssand on(kui on see viga). :wink:

Aga masin on tõesti aus ja väga ilus,nii et Edu ja paksu rahakotti! 8) :twisted:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 10 Aug 2008, 21:34
by Luman
Otsustasin siiski asjale mõistuse mitte jõuga läheneda, ning ei hakanud midagi kuskilt välja lõhkuma veel. Selgus tõsiasi, et keskluku kaitse on terve ning sinna tuleb 12 V peale nagu peab. Sama kaitsme alt saab toite ka sigaretisüüter ja ustes olevad punased tuled, mis ust avades süttivad. Mõõtes aga sigareti süüterisse tulevat pinget siis selgus, et sinna peale tuleb kõigest 0.5 V.

Asi mis häält tegi on mingit sorti keskluku aju nagu ma ise seda liigitada oskaks. Sai ka see lahti võetud ja seal midagi maha kärsanud ei ole, ning sinna tuleb samuti peale kõigest 0.5 V.

Enda loogika hetkel ütleb, et selle järgi peaks see kontakti viga olema kuskil kaistmekarbis, enne seda kui need juhtmed seal eri teed hargnevad, aga see et selle kontaktini jõuda eeldab ilmselt suht palju kuskil juhtmerägastikus lammutamist.

Samas kui teil on veel häid pakkumisi milles viga võib olla, kuulan huviga.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 01:44
by Nat
kui tahad et see auto sind ei kiusaks siis too ta 19 aug rajale



:roll:



biliiiiv, itaalia kiirelt sõitmise auto tahab sellist treatmenti!

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 01:52
by H.E
kui sinna peaks tulema 12V peale, siis võid ju proovida ajutiselt otse ühendada ning kui töötab, on viga ilmne.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 13:54
by vedruseib
idee poolest peaks kaitsme takistus olema nullilähedane. Pole küll kohanud, et terve kaitse ühendust ei annaks, aga mine sa tea... elementaarne autotarkus ütleb, et alustada tuleb alati kaitsmetest :P

Võibolla on silmaga vaadates terve, aga tglt säristab seal ainult 0,5V läbi...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 13:57
by E.T.
kusjuures..
on esinenud elus 1x kaitse mis oli täitsa terve silmaga vaadates aga elektijuhtivus oli otsa saanud...

peale kaitsme vahetust igal juhul ärkas masin taas elule...
(ilma küsimuseta, mida kõike tehti peale terve kaitseme avastamist ja enne kui ta uuesti kahtluse alla sattus :lol: ning seejärel välja vahetati )

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 14:33
by ts
:roll:



liivapaber abiks-> pakuks, et kaitse on terve kuid mõni ühendustest on saba andnud



proovi kaitsmepesast maa üle mõõta (ühel pool peab olema maaühendus -> see on tarbijapoolne maa siis)



0,5 V igatahes viitab massirahutustele :wink:



P.S. kaitse ise oli E.T. näite puhul siiski tõenäoliselt korras-> lihtsalt korrodeerunud arvatavasti

osadel kaitsmetel on loll komme hakata koguma niiskust plastkatte alla-> (teatavasti aurustumine toimub suunal-> sinna kus on palavam, kui mujal) seetõttu annaks siinkohal soovituse igal võimalikul juhul eelistada ilma kinnise plastkopsikuta kaitsmeid (ehk siis neid, millel on traat ise testriga kättesaadav)



EDIT: ja eriti lahe on kasutada lambikesega kaitsmeid 8)
Image


seal on koheselt näha, mis toimib ja mis mitte 8)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 15:23
by E.T.
oi kurja



mai teandki et siuksed tuuningkaitmed ka maailmaruumis olemas on :D



kaitsmekarb hõõgub siis nagu jaaniussi pesa?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 15:36
by ts
:roll:



offtopp jälle :lol:



ei hõõgu nagu jõulupuu.



niikaua, kuni kaitse on korras on lamp kustus (kuna massi ei ole), kui kaitse saba annab, siis läheb lamp põlema (kuna ühelt poolt tuleb peale 12V ning teiselt poolt läbi tarbija võetud maa :wink: )



Clever... but quite useless IMHO (muidugi on pimedas kohe hää vaadata :lol: )

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 11 Aug 2008, 15:42
by Luman
Kaitsmed on kõik terved ja nii mingeid popikaid tänapäevaseid kaitsmeid seal pole. Kõik nagu sigullil. Sai kaitsmekarbist ka massi mõõdetud ja seda seal antut kaitsme all ei ole. Ma suht kujutan ette ka, kust see kontakt vigane võib olla, aga see eeldab ilmselt selle kaitsmekarbi eemaldamist, mis on aga ilmselt väga tülikas töö, sest seal on ikka paras ussipesa kokku keeratud.

Eks õhtul üritan käed jälle külge panna.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 12 Aug 2008, 10:07
by Luman
Keskluku mure lahenes lõpuks suht valutult, piisas kergest kaitsmekarbi lammutamisest ja tagasi kokku panekust ning probleem oligi lahendatud :)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 12 Aug 2008, 12:11
by H.E
On see võimalik, et nägin linnas seda plekkkkkaunitari?

2ukseline tume läikiv masekas oli igastahes..

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 12 Aug 2008, 13:37
by Luman
No võib juhtuda, umbes täpselt selline ta on ja eile õhtul sai linnas käidud küll.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Aug 2008, 12:41
by kasparius
Kaitsmekarpi oli kuskile kogunenud niiskust ehk?

Ühe teise itaalia auto puhul täheldatud sama probleemi...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Aug 2008, 14:04
by Luman
Ei teagi, ta suht lahine on seal niikuinii. Üldiselt on selle itaalia tehnikaga nii, et see, et miski enne selle lahti võtmist töötas, ei tähenda seda, et see töötab peale seda, kui asi on täpselt samamoodi kokku tagasi pandud. Aga korraliku testri ja natukese nuputamisega saab enamasti asjad jälle tööle :)