No paneme kah siis muljed
Taas Hendrik üllatas

, alustuseks- kas ikka tasub igapäevaautot lõhkuda, aga kui hoo sisse sai, andis sabas sõita
Igal juhul väga raju sõidumees
Siis Luman muidugi- sõitsin miski ringi sul sabas- krt, õhu puudus tuli, selline kärsakas tuli masinasse, lihtsalt masekas viskas igas kurvis ratta kerima ja mina taga ahmisin siis seda rehvisuitsu

. kiirendus muidugi võimas sel masekal.
Enda sõidu kohta- eino vägev, aga masinal pean ikka radika ära vahetama, temperatuur kogu aeg 110 ja kui juba paned miski 6 ringi järjest, hakkab 120 peale minema. Sõita sain aind nii, et keerasin toas temp HI peale ja puhuri MAX peale ja siis küpsesin ja higistasin, aga kes ütles, et sport peab kerge olema.
Rehvide kohta, oi kus tahab õppimist nende tänavalegaalsetega sõitmine. Kui peab, siis oled nagu rööbastel ja kui kaob, siis leidsin end TAAS murult

, krt pole veel rajapäeva möödunud, kui poleks heina niitnud. Ja taas tagakurv. Lisaks ei saa tagakurvi kiirusele ja tehnikale üldse pihta, vaatan, et kiirus liiga suur ja pidurdan ikka veel natuke, aga tegelt ei peaks ja ongi kiirus juba liiga maas ja ei kasuta tervet rada ära. Peab veel harjutama.
Rehvid sigahea pidamisega muidu, aga peab tehnikat lihtsalt õppima.
Sain parimaks mõõdetud ajaks 1.09, lihtsalt kohati on veel julgust vaja ja muidugi tehnikat. Raja rentija selle kollase S3-ga arvas, et kiirem aeg mul oli 1.07, aga siis oli liiga palju masinaid rajal ja pole kindel, et see minu massin oli. Igal juhul olen rahul, sest kui vaadata alguse ringi aegu, kui sõitsin 5 ringi järjest, läks iga ring aina paremaks, st ka rehvid läksid aina soojemaks. Vägev, järgmine teisip olen kindlasti taas kohal.