Re: Suvaline pläma vol 2017

#106
ts wrote:Köh... vabalt... aga organiseerimiseks mul vaba aega eriti pole... seega:

käin omalt poolt välja pealkirja- Alfa esimene traditsiooniline iga-aastane kevadmiit 2017 ja ootan, et keegi pakuks välja erinevaid võimalikke kohtumisaegasid ja kohtasid.

ja mõned lisamõtted- jäärajale pole erilist tungi läbi aegade olnud; Rapla või Tabasalu või Audru rajale enne maikuud ei saa; kruiis koos muuseumikülastusega on midagi uut ja seda saab ka talvel teha (kevadel muidugi on suurem tõenäosus, et rahvas oma autod garaažidest välja ajab).

korraldusliku pool pealt- sobivaks ajaks on tavaliselt laupäevane päev ning ettevõtmine võiks mahtuda 5 tunni sisse (pluss sõit)
Aga teeb äkki eraldi alateema sellele ja korraldab seal avaliku polli. Äkki on huvi ka törts pikemalt tiiru teha vms. Senimaani olen korraldanud igasugu muusikasündmusi ja festivale, selline autotuur oleks põnev uus kogemus.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#113
Aga mõtle nii, et saad giulia jooned ca 20-60000eur odavamalt :mrgreen: . Dünaamikat, ma kardan, ei saa.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#115
IMHO

Kia võib teha ükskõik mida, kuid parimal juhul teevad nad maailma parimad toyotad. Mitte, et mul midagi toyotade vastu oleks aga tegemist on madalaima hinna konkurentsiga, kus mängitakse kaardid puhtalt sellele, kelle uus mudel näeb rohkem star wars välja ning on varustatud suurema hulga ulmeliste vidinate ja topsihoidjatega.

Sellega kaasneb aga paratamatult küsitav kvaliteet materjalides. Tehes igikestvat hea välimuse ja ulmelahendustega autot, mis konkureeriks 5 korda kallimate autodega on vaja kuskilt kokku tõmmata. Niipalju, kui olen märganud, siis ka jaapani suurtööstuse tippmudelitest leiab uskumatuid säästulahendusi (Lexust siia ei tõmba, kuna viimased mudelid on toyotadest juba väga kaugel)

Mitte, et siinkohal tahaks ülaltoodud kiat maha teha aga mingi kahtlane sisetunne ütleb, et piltidelt paistab midagi hoopis muud, kui see auto tegelikult on.

Ja muidugi üks asi, mida kial ei ole ja ei saagi olema on ... ajalugu. Nende esimene oma tehniline disain on nüüdseks juba mingi 10 aastat vana?

P.S. kia teemal üldiselt - kia teeb väga väga häid ja igavaid odavsõidukeid (toyotasid) ning imho on sorento oma klassi parimaid suv-sid ning loomulikult tuleb vaadata tagasi kia elan-i peale.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#116
Slicer wrote:Keegi pooleliolevat projekti ei taha ära osta?
http://www.ebay.co.uk/itm/172523896083? ... rmvSB=true

Päris huvitavad jupid juab olemas. Rääkimata 3'st kerest.
Transport Inglismaalt on muidugi kulukas.
Üleliia kulukas isegi pole, treilakoha saab ca 500€ga soetada. Ammu oli plaan miskit head sealt tuua, aga muud asjad jõudsid ette. Sealsed hinnad lihtsalt väga mõistlikud mõne automargi puhul.

Selle uue Kia keskkonsool näeb küll hirmus välja :D

Re: Suvaline pläma vol 2017

#119
valmarv wrote:Selle kia ja Giulia võrdlust illustreerib kenasti näiteks selline pilt, Giulia siis kurvikam variant :D
Image
Kui parempoolne on Giulia siis see tagaveoline Kia on selle XL variant ... aga (Edit: ilusa seksika pesu asemel) tavaliste stringidega :)
Last edited by spark on 16 Feb 2017, 17:01, edited 1 time in total.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#120
bnd wrote:Aga mõtle nii, et saad giulia jooned ca 20-60000eur odavamalt :mrgreen: . Dünaamikat, ma kardan, ei saa.
No praegu on see, kas oodata ütleme 8 aastat, kuni Veloce hinnad on taskukohasemad või 4 et enam vähem sarnane Stinger saada. Ceed GT pidi täitsa hea dünaamikaga olema