Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#109
Nii täna sai autokallale asutud. Misseal ikka proovisime korra tööle panna ja oh imet töötab ilusti tühikäigul Aga nyyd on ka pihusti tule ette löönud.Sõita ei kannata putertab ja ukertab aga mootorist mingit kolinat kuulda pole ja tundub kõik ok. Kas Tõesti õhulugeja taaskord lahkus tööst selline paukuga? Õhulugeja ka vahetatud kuskil pool aastat tagasi ära ja siis putertas masin umbes samamoodi. Nyyd tundub natuke isegi hullem see asi,eks otsin siis uue õhulugeja ja ehk pääsen seekord hästi. Jeesh :lol: :icon_thumbup: 8) :P :wink: :icon_clap: :icon_wave:

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#110
Nii mootortöötab tühikäigul ilusti aga probleem siis kuskil kütuse süsteemis.kUi algul süüde sisse panna siis kütusepump undab kuskil 7-8sek.Muidu peaks pump kuskil häält tegema 2-3sek algul.Ühesõnaga tuleb siis hakkata viga otsima ja bensiini filter kõigepealt kuidagi kätte saada,asub bensiinipaagis vist??? ja see üle vaatada.loodan et viga sellel,muidu vist on viga juba pumpas :icon_crazy:

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#113
Pole midagi kaua kirjutanud,Eemal eestist pidevalt ja asjad väga edasi ei liigu aga midagi ikka sünnib.
Tehnika on autol hästi vastu pidanud ja probleeme pole olnud.
Veljed alla ja värvitud.Taga siis 17/40/245 Rehv ja ette läksid alla 17/40/225.
Hetkel Masin tallinnas db-Hb kus tehakse väljalase,toonklaas ja tagumise stange lasen natuke kõrgemaks tõsta ja ümber teha viisakamaks. Madaldust pole ka jätkuvalt tulnud kohale.:mad:
esimese stange ka arvatavasti vahetab välja mõne ilusama stange vastu aga see alles siis kui midagi silma hakkab või peaks läbi ime näppu jääma Gta originaal stange.
Üks pilt ka.
Pilt

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#119
kordame õlijuttu ... :icon_cop:
Jan1 kirjutas:Alfa mootor on tõesti tundlik. Kuna neil mootoritel on õlirõngad praktiliselt olematud, siis piisab ühest õlivahetusega viivitamisest (muidugi palju loeb õlist) ja rõngad jäävad kinni. Alfa 2,0 mootoritel on juba uutel tuntav surve karteris. Üks probleemidest on selles, et ei viitsita korralikult mootorit sisse sõita ja hakatakse kohe talda andma. Muidugi millega isegi Fakto omal ajal rikkus JTS mootoreid ära oli õlivahetus(tehas nõuab 10W-60, pandi odavam 5W-40)ja siis imestati miks mootorid 50tuhande pealt kokku jooksevad. Neil 2,0 TS mootoritel on õlikulu isegi lubatav ja paljud autoomanikud ei taibanud õlitaset kontrollida ja sõitsid tühja karteriga. See oli teine põhjus millega haiget tehti . Järjestus oli siis selline, 1. Rõngad kulunud ( mootor saastus seest õli põlemisest tekkinud jääkidega) 2. Väntvõll ja saaled. 3. Nukkvõllid. (õlirõhk madal, nukkid ei sa korralikult õli peale). Mul on läbi käinud mootoreid mille sees pole ühtki heledat kohta, kõik on kaetud põlemistagiga ja ls. 50000-e ümber. Samas esineb ka isendeid kus ls. üle 200000 t. ja säravad seest. Ütleme siis nii, kõik sõltub õlist ja õigeaegsest vahetusest.
Seitsekümmend Viis

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#120
Stange juba kohal tallinnas,kui oomest tagasi siis võttan peale.Sutsuke vigane pidi olema alumie nurg aga eks saab korda teha.'Samas minu Konkreetse 2.0ts puhul ei tähendaks et õlikulu kadu oleks 8000-10000km intervalli puhul.Sõitustiil pole ka just rahulik,ikka tihti saab käike tühjaks lastud ja suuremadel pööretel mõllatud.Samas eelmine 2.5 v6 Ar imes sama intervalli puhul liiter õli kohe kindlasti ära.Eks see ole ka v6 mootorite eripära.
Ise siis kasutan valvoline SynPower 5W40 ja tootja jutt siis:
SynPower®
5W-40

Mootoriõlide absoluutne tipp. Toodetud täissünteetilistest baasõlidest, kuhu on lisatatud kõrgtehnoloogilisi lisandeid. SynPower mootoriõlid vastavad ja tegelikkuses ületavad pea kõiki nõudeid, mis õlidele on seatud autotootjate poolt. Sobib aastaringseks kasutamiseks nii tava- kui ka turbolaaduriga diisel-, gaasi- ja bensiinimootoritele nii sõiduatode, pakibusside kui ka väikeveokite mootorites. Nii motosport kui ka miljonid kilomeetrid maanteedel on näidanud, et SynPower õlid annavad mootorile täiusliku kaitse ka kõige ekstreemsematel temperatuuridel ja tingimustel. SynPower täissünteetiline mootoriõli pikendab mootori eluiga.

Ületab pea kõiki nõudeid, mis õlidele seatud juhtivate autotootjate poolt
Parim kaitse sadestiste tekke vastu
Vähendab õlikulu
Täiustatud kõrgkoormus karakteristika
Maksimaalne stabiilsus isegi ekstreemsetel temperatuuridel
Tagab parima kaitse mootori kulumise vastu
Suurepärased külmkäivitus omadused



Samas Jutt Valvoline 10w-60
Spetsiaalne mootoriõli forsseeritud mootoritele!

Erilised sõidutingimused vajavad spetsiaalset mootoriõli. Ja Valvoline VR1 Racing mootriõlid on kohe kindlasti erilised. VR1 Racing mootoriõlid tagavad maksimaalse kaitse kõikidele 4-takilistele võidusõidumootoritele. Sünteetilised komponendid garanteerivad õlile stabiilsuse isegi kõige raskemates võidusõidutingimustes. Need võidusõidus testitud mootoriõlid sisaldavad spetsiaalseid kemikaale, mis vähendavad hõõrdumist, tõstavad mootori jõudlust ja kaitsevad kuumenemise eest. VR1 Racing mootoriõlisid võib kasutada ka igapäeva linnaliikluses sõitmiseks.

--------------------------------------------------------------------------------
VR1 Racing® 5W50 / 10W-60 / 15W-50 / 20W-50
Täiustatud kuumuse ja oksüdatsiooni taluvus
Absoluutne kaitse kõrgetel temperatuuridel
Aitab hoida mootori puhtana ja heas korras
Suurepärane õlikile püsivus, mis tagab maksimaalse kaitse võimalike mootorikahjustuste vastu
cron