Page 8 of 14
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 14:31
by H.E
Minule meeldib pidurite suurus :icon_wtf: :icon_wtf:
4potiga?
Kuidas esimestel piltidel huvitav väike plekk alla mahtus. Öko-Alfa?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 16:59
by passione
Pimedas on ka tagatuled ikka väga ägedad...
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 17:10
by segusilm
tavaversioon, sisemus 3+ kuni 4, võti ja valuvelg hinne 5
pildiversioon 5-
Pildid ju tehakse alati tippversioonist, aga tegelikult on tavaliselt ikka pooled iluasjad puudu kui tehastest õuepeale aetakse
silma hakkas veel sama viga või ebameeldivus, mis 166 puhulgi - ukse käetugi on liiga madalal ( vahest on lihtsalt mõnus uksepoolses osas kah kätt toetada pikema otsa sõidul )
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 17:25
by E.T.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 20:06
by segusilm
ja noh see p.majakatega esituli, ta võib ju disainipauk olla, aga tundub et ligidalt vaadata ta küll ilus ei ole ja ega ta eriti nagu kah oma ülessande täitmisele kaasa ei aita ( et oleks seisval autol mingi täpp näha pimedas, et kuhu vahele enamvähem suunduda )
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 21:56
by alfagirl
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 21 Jan 2010, 22:14
by spark
aga mis turu alla/regiooni te üldse kuulute ja mitu autot te siin maha ärima peaksite?
hindu / soodustusi (MiTo 10K EUR-i näiteks)... ja Eesti ajalugu vaadates võiks pressida Saksa turu üheks rakukeseks.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 00:33
by segusilm
No aga kas keegi on kusagil kuulnud põhjendusi kah miks alfat eestis ei osteta, 147 ju on sarnade omaduste poolest Golfist nõksa odavam, aga näed ikka ei lähe kaubaks - väljapool foorumi spetsialiste ma mõtlen. Niipalju kui mina tean siis kiidavad - ja et ilus on - aga konkreetsemalt keegi ei taha isegi kasutatud alfat osta. Isegi saabi kohta on arvatud et parem jah kui neid panne ei toodeta enam. Ma omale kõike kolme ei jõua remontimiseks osta ja ei näe ka vajadust - alfa, saab ja subaru.
Pilotis oleks mõistlik müüa neid uusi Alfasi ( läbisõit kuni paar tuhat km) mis on näiteks kusagil mujal esindusest välja veerenud ja oma hinnas veerandi kui mitte rohkem kukutanud uksest välja veeremise tõttu - neid võiks isegi eestis kaubaks minna ma arvan. Ratsionaalselt raha paigutavad inimesed ei hakka kunagi uut alfat ostma.
Niiet kui Saab ära kaob siis on lootus saada mingine turuosa juurde, aga kas ja millal kes seda teab.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 01:44
by E.T.
Saabi kunde läheb suurima tõenäosusega ostab omale BMW (mingi uuringu alusel). See tähendab, et KUI 60% uute saabide omanikest näevad peale saabi surma oma järgmise uue autona bmw-d, siis ülejäänud 40% jaguneb eri tootjate vahel - ilmselt läheb suur pirukas veel VAG, Mesa ja Lehhuse lauale... Infinity müük eestis kooles, seega sinna ei lähe midagi ja noh... ehk tõesti mõni kutt tuleb ostab omale siis Alfa. (Äkki alfa müük tõuseb maagilise 5% ??? )
Minu arvates on Alfa paletist puudu lihtsalt selline menuk nagu FIAT-i 500... mis on paremini õnnestunud kui MINI / no ja VAG tarakaniauto oli juba sünnihetkel epic feil - EI TAHAKS KA SIIS KUI TASUTA ANTAKSE, samas kui MINI roolis tunneks end üsna hästi ja 500 naisele oleks ka OK (minu pekid sinna sisse lihtsalt ei mahu).
Seega - PILOT, rohkem pingutusi müügi edendamisel VÕI kui võlausaldajad veel nuga ei terita, siis pikka kannatust oma valitud turundusteel filmiõhtute jms vägiga. NOVEMBER on isegi OK aeg ida euroopa äärealale kus ametlik esindu müüb... Noh Juta, mitu UUT autot on aastaga kaubaks läinud ?
NB! Siinkohal ka õnnitleks Pilotit omale uue serviceVikingi palkamise puhul

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 01:49
by E.T.
Anthrax wrote:Kuidas esimestel piltidel huvitav väike plekk alla mahtus. Öko-Alfa?
Kui ma õigesti näen on valusa felje pääle veetud 18 djuumane KUMM... kui see plekk nüüd on 2" väiksem, siis... MIKS ei peaks 16 djuumane pekk üle suporti minema sobiva sisekuju puhul ?? Vaata palju on maad rehvi oletatava siseserva ja suporti perimeetri vahel
Ai kurja - 18 djuumasega saab see vanker olema hea pepulõhkuja jeestimaa teedel

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 01:53
by H.E
Ära lobise. Pole sellel 18tollisel häda midagi... kui vedrustus ülijäik ei saa muidugi. :captain:
Sinu pepule ei tee 18tolli küll midagi

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 02:16
by E.T.
mr Anthrax -> Alfa ja vedrustus ei ole jäik ?
umm... kas selles mõttes juba algselt ei ole error sisse progetud
Aga küsime esindusest - Juta, kas progetto vedrustus on pigem Alfalikult jäik või on nö lõdvaks lastud ?
Võrdle ntx MiTo vedrustusega... pehmem, jäigem, sama ?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 02:40
by H.E
Eks see sõltub ka auto massist.
Mito on väike, kerge ja suhteliselt jäik. Sellepuhul võib olla küll mingisugune vahe 18 ja 16 tollil.
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 11:41
by E.T.
Huvitav palju GhettoWagon kaalub ?
PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta
Posted: 22 Jan 2010, 12:40
by alfanatico
tagatuled on kiftid

...see hetkel ainus, mis tundub kindlalt hea ::itpnt:: ...olen olen tark
