Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#110
Anthrax wrote:See on asi, mida tahaks VÄGA proovida.
Juta, Teie etteaste. :icon_hi:
ja mis need TBI-d ka maksavad (hinnakiri on pankrotistunud Itaalia Auto aegadest muutmata :) )
ja millal on oodata kahe siduriga automaati - äkki teile on teada antud

ütlen ausalt oleks raha siis ostaks :xmastree:
Last edited by spark on 29 Jan 2010, 17:12, edited 1 time in total.
Seitsekümmend Viis

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#118
alfanatico wrote:seda on korduvalt müüdud aastate jooksul
a tead ka seda, kas sama isiku poolt või muudkui uued omanikud? ehk siis, et kas tegu bnd-tüüpi isikuga, kes aegajalt oma GTA kuulutust uuendab (taas üleval, minge ostma :) ) või on rändkarikas, millega iga järgnev uus omanik päris hästi hakkama ei saa...

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#119
starfild wrote:
alfanatico wrote:seda on korduvalt müüdud aastate jooksul
a tead ka seda, kas sama isiku poolt või muudkui uued omanikud? ehk siis, et kas tegu bnd-tüüpi isikuga, kes aegajalt oma GTA kuulutust uuendab (taas üleval, minge ostma :) ) või on rändkarikas, millega iga järgnev uus omanik päris hästi hakkama ei saa...
ega nii täpselt pole jälgind, igaljuhul aastaid tagasi oli müügis ja vist isegi samade piltidega :icon_crazy:
kui HF see konkreetne HF nüüd on jääb juba mõistatuseks :) ...selle hinna eest ei tundu väga HF mulle :P

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#120
alfanatico wrote:kui HF see konkreetne HF nüüd on jääb juba mõistatuseks :) ...selle hinna eest ei tundu väga HF mulle :P
:icon_hi:

tegemist on 8V Integrale'ga, mis on mõni aasta tagasi täielikult restaureeritud ning Martinisse kallatud :wink:

ja mis puudutab Delta puhul HF-i siis HF ei tähenda ilmtingimata Integralet, küll aga Integrale on alati HF :P

esimesed HF-id (1984) olid Delta puhul väliselt eristumatud teisest Deltadest, kuid omasid turbomootorit (mis oli ka järgmise põlve Delta puhul HF-i erinevus tavaversioonidest)

4WD tuli HF-i juures tähistusele 1986 (kuid ka seda esialgu vaid 100% identse kerekujuga ülejäänuga)- mootoriks oli 121kW-ne 2,0... mis jäigi edaspidi töömahuks :wink:

Integrale oli HF-i edasiarendus (pehmeltöeldes :twisted: ), mis tuli siis esimese versioonina müüki 1987 (8V 136kW)

kaks aastakest hiljem tõsteti selle peale 16V mootor... mis sai omale võimsuseks 150kw...

ja siis võeti 1991 kätte ja tõsteti samasse 16V mootoriruumi veidi muditud roolisüsteem, mille tulemusena suurendati ka rööbet ... ja selle tulemusena kasvatas Integrale omale pisikesed musklid ning auto nimetati eriti uhkelt "Lancia Delta HF Integrale Evoluzione ")

mõni aastake hiljem suurendati võimsust 158kW-ni NING.... tekkis evo 2... mis aga jäigi viimaseks kuna teadmata põhjustel korjati integraled 95 kiiresti kokku ja Lancia pole sellest hetkest alates millegi eriti ägedaga hakkama saanud.

Huvitaval kombel aga ... suutis AR tulla 155Q4-ga välja enamvähem samal ajal, kui Delta oma neliveo metsa viskas... ning hoida seda aastakese kauem.
Seega võib öelda, et kõige viimane Delta Integrale oli... AR 155 Q4
Tegelikult ma olen normaalne....
cron