AR 155, 2,0 16V

#106
Update

Ei tohi vihasena garaaži minna :icon_censored:

Nii hull päev oli, mõtlesin, et lähen puhkan närvi.
Sain 3 kolbi ilusti sisse tihenditega, ostsin päeval selle "spetslahtikeeramisabinõu" murdunud nipli kätte saamiseks, krt väike pulk ja 7,2eur ja mis kõige hullem- puurisin augu ette ja sain vast 3 ringi keerata, kui see raibe ära murdus :icon_censored:
No ja nii kõva metall, et üle puurida lootusetu. Ok, jätsin selle kõrvale. Vaatasin niisama ja äkki nägin, et olen unustanud ühele esimesele ka nipli külge ja keeramine ei anna tulemusi :icon_thumbdown:
Jätsin nüüd asja sinnapaika, panin letusainet peale ja proovin homme uuesti. Eriti äge kui ei saagi lahti, ära puhastatud, pestud, lihvitud, uus kolb jne ja nüüd nipli pärast osta ikka uus sadul pärast.....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#107
Kui asi väga lootusetu, siis küsi mult Einari nr. (Maardus paiknev avariiline 155) seal jäid pidurid viimati külge.
Teine variant on küsida Alfatari käest. Ehk tal tagumised veel alles (Tartus)
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155, 2,0 16V

#108
Hea uudis Jarmole ehk põrandamatt eemaldatud
Image
Võid matile järgi tulla

EDIT
Muidugi on olemas istmed- heledad, pagassi sisu ehk põhjaplaat, külgede katted. Äkki neid ka kellelgi vaja?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#109
pagassi põhjakattele pretendeeriks küll hea meelega (tegelikult võiks ka kõik pagassivaibad võtta muidugi...)

ja kui Sul äkki mingi pisike punane varuratas kah olemas on?
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#112
Hetk tagasi helistati- plokikaas on valmis.
Tuleb nv järgi järelikult minna...

Aaa, jaaa- armeeritud pidurivoolikud tellisin ka ära, peaks saabuma nädala jooksul + lisaks sai saksast tellitud sellele koonusfilter koos margikohase üheduse jm jamaga (mingi kpl pakuti). Kui kohal ja peal, eks siis saab infi jagada, kas ka mõtet on.
155-l on ju suht lihtne eraldada õhuvõtt mootoriruumist muidu.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#114
mul üks tuttav lasi eesti armeeritud vollad teha, ja kui õieti mäeletan siis suht saia raha eest, koonusfilter peab olema kindalsti tunustatud tootja oma, sest muidu on sest rohkem kahju kui kasu, paraku on sellised ka ulme kirve hinnaga

AR 155, 2,0 16V

#116
supp wrote: koonusfilter peab olema kindalsti tunustatud tootja oma, sest muidu on sest rohkem kahju kui kasu, paraku on sellised ka ulme kirve hinnaga
K N oma, miski 100+eur oli. On piisavalt kirves? :icon_roll:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#119
:duh:

kas koonus on või mitte pole oluline - oluline on ju siiski see, kuskohast õhku võtad :mrgreen:

ma arvan, et 155 peal saab erinevuseks 2HJ koonuse kasuks :roll:

well spent 100€ (muidugi mis seal salata- kui Sa kogu selle mudru eemaldad, mis filtri ees on, siis saab ka mõne kg kaalusäästu-> hingamise saab kah paremaks tõenäoliselt :icon_angel: )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#120
Asja tuleb ikka tervikuna vaadata, kuna aju läheb ülekirjutamisele, väljalase saab natuke vabamaks, sisselase tuleb ka teha vabamaks jne, 2hj siit, 1x sealt, 3hj vel sealt sealt jne- nii see eesti mehe piiratud eelarvega ehitus käib.
155 saab ju teha õhuvõtu täiesti eraldi ruumist- mootori soojast ruumist täiesti eraldada
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)