Ma kunagi ka tegin arvestuse, palju olen autole kulutanud alates ostmise hetkest.
Sinna pole aga kunagi arvestanud ostu-müügihinna vahet. Kui müün kallimalt, siis väheneb ju ülalpidamiskulu? mõnel juhul võib lausa nulli ju jõuda? :icon_thumbup:
Aga see aastajooksul tehtud remontide summa kokku lüüa ja siis kuiseks kuluks taandada, siis võib tulla kole summa küll.
Ma Audiga ajaks selle aasta rem arved ikka üüüüüüüüratuks. Kuna mulle meeldib (no jah, hetkel sõkun Norra vahet, 1600-2000km üks ots, ehk edasi tagasi 3200-4000km), kas just meeldib, aga ei tahaks nagu teele jääda ja seepärast olen ka autol rohkem silma peal hoidnud.
Kas aknatõstuki mootor oli vaja vahetada, kui kõrvalistuja aken ei liigu- sõitmist ju ei sega.
Kas kõrgusandur oli vaja vahetada, kui 3tk veel töötavad ja masin teab, mis kõrgust ja jäikust hoida?
Kas 3x tihema intervalliga õlivahetus, kui tehas ette näeb, on ikka mõtekas kulu? Või olen sellega just säästnud nukkide vahetusraha?
Kui sõidan kuus 5000-6000km, kas on õige taandada kulud kuiseks?
Kas ülalpidamiskulusse arvestada ka boksi ja rattahoidjate ost just sellele konkreetsele masinale, kuna teisele need peale ei sobi?
Kas ülalpidamiskulusse arvestada ka kütus? kas kõik sõidud on ikka vajalikud, kas nv mõlemal päeval on ikka mõttekas sõita 112km üks ots, et minna mõnele ägedale nõlvale suusatama?
Ma olen igasuguse kuluarvestuse pidamise autodele lõpetanud. Tean aind seda, et kui käin servises, siis igakordne arve on juukseid püstiajav
Viimati vaatasin arveid Saabi müües. Somm tahtis kõiki arveid näha, olid õnneks alles ja siis viskasin pilgu peale- jälle palju mõttetuid kulutusi. Kas 7000km tagant õlivahetus on õige kulu ikka, kas parem filter on õigustatud kulu, kas paremad rehvid jne-jne-jne.
Ärge ajage endal juukseid enneaegselt halliks :grandpa: vaid tehke selle ajaga midagi lõbusamat, nt :alc:

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
