Page 9 of 23
Alfa ihuarst
Posted: 09 Apr 2007, 18:49
by Luman
alfanatico wrote:...muidugi omaette väärib äramärkimist, et täitsa haige mõttetegevus käib järgmise mudeli osas juba, et mis siis tuua ja tegema hakata, aga uut topikut veel vara teha

...the point of no return
Ma arvan, et ma pole ainuke kes tahaks teada, milliste mudelite vahel siis valik käib hetkel, samas tahaks seda olemasolevat juba sõitmas näha.
Nii palju küsimus, nii vähe vastuseid

Alfa ihuarst
Posted: 09 Apr 2007, 19:03
by E.T.
aga mulle see stiil meeldib...
kõik on pinges ja ootusest lolliks minemas ja mees oskab seda pinget hoida...
ma naudin seda teadmist et olen seda autot näinud siis kui ta veel oli sisseostetud toorik ja seisis pirni uulitsas... aga kuna alju on muutunud siis olen ka mina nagu koer kellel vortsilõhn ninas ja tatt tilkumas...
kui pidevalt oleks katsuda see auto, siis poleks ju seda pinget... ja kui vahetult enne lõppviimistlust näeks, oleks see ju võrdeline luhtunud erektsiooniga.
Alfa ihuarst
Posted: 09 Apr 2007, 22:23
by alfanatico
Ma arvan, et ma pole ainuke kes tahaks teada, milliste mudelite vahel siis valik käib hetkel, samas tahaks seda olemasolevat juba sõitmas näha.
...no ei ei, seda teemat me nüüd küll ei arenda veel

...ma ei taha endale mingit tühikargaja imagot ka et oi-oi-oi küll ikka oleks kui oleks...
...mõtted on mõtted, need võivad muutuda, areneda ja ka kaduda, hetkel on oluline Giulia ratastele saada ja sellega ka natuke sõita vahepeal

...eks siis paistab

Alfa ihuarst
Posted: 20 Apr 2007, 16:20
by alfanatico
katjuusha on seibideks...
plokikas läheb sanatooriumisse, see siis "before" pilt, vartsi "after" pilt
the numbers of the beast
...etsiis töö käib endiselt, peagi uuemat siis jälle
Alfa ihuarst
Posted: 23 Apr 2007, 11:00
by kaido
lõpptulemusena on ideaalses seisukorras??

Alfa ihuarst
Posted: 23 Apr 2007, 11:19
by alfanatico
peaks olema il perfetto
Alfa ihuarst
Posted: 23 Apr 2007, 13:35
by ts
alfanatico wrote:peaks olema il perfetto

ei saa jätta linki lisamata
http://www.classicmotorsports.net/news.php?cat=3
selat umbes poolelt lehelt hakkab pihta kuni värvini sama

Alfa ihuarst
Posted: 23 Apr 2007, 15:16
by alfanatico
nii on lihtsam
http://www.classicmotorsports.net/news.php?cat=19
...aga muidu jah, seda projekti olen jälgind algusest peale, paaris foorumis välja toodud, väga sarnase ättitjuudiga projekt, pisut modifitseerimist, kuigi jah see, et klemm vahetas 2000 nina 1750 vastu on minujaoks liiga palju juba, enivei hästi tehtud asjake, sama värv endiselt plaanis ja pagan isegi siuksed valged kettad numbrite tarvis oli plaanis teha

...iseasi mis piloodiistmega saab, tõenäoliselt jään stockipeale ja kui külgtuge väheks jääb, eks siis saab hiljem asendada võileivakarbiga... jne jne jne...
Alfa ihuarst
Posted: 02 May 2007, 17:25
by alfanatico
Alfa ihuarst
Posted: 02 May 2007, 17:46
by E.T.
ah sa raks
tatinire tilkus lauale JÄLLE
yu män aar so fakin brilliant...
Alfa ihuarst
Posted: 02 May 2007, 17:46
by ts
KLÕNKS
Ma lausa sügavalt vihkan säherdusi pildikesi

(Absoluutselt alati tekib täiesti vastupandamatu ja ajuvaba vajadus millegi nobeda ja tagaveolise pihta

)
Alfa ihuarst
Posted: 02 May 2007, 21:10
by E.T.
OT: kuna tagavedu mulle meeldib ja rahakott ei luba päris kuumaverelist tagaveolist siis olen ennast sageli tabanud mõttelt bemmiga kurameerida...
Alfa ihuarst
Posted: 02 May 2007, 21:38
by Luman
nõustun täiesti ts-iga
Alfa ihuarst
Posted: 03 May 2007, 11:12
by ts
E.T. wrote:OT: kuna tagavedu mulle meeldib ja rahakott ei luba päris kuumaverelist tagaveolist siis olen ennast sageli tabanud mõttelt bemmiga kurameerida...
Seda, et eee...
Kui kuumaverelist tagaveolist ei võimalda, siis vaata parem esiveolise poole
isiklikule bemmikogemusele (320/525/750) tuginedes julgen kindlalt väita, et kuumavereline esiveoline pakub rohkem rõõmu, kui tuim tagaveoline (muidugi, kui M isenditest juttu on siis võimsus teeb tuimuse suht nobedalt tasa

5,0 näitel siis) muidugi üldistan oma kesist kogemust praegu ka teiste mudelite pihta (ja baieri R4 ei kommenteeri üldse)
Alfa ihuarst
Posted: 03 May 2007, 11:37
by E.T.
noh eks ma neid baierlasi olen ka 2 tk elus läbi käianud...
igale margil omad head ja omad vead... R4 oli peale ladat päris erutav aga õiget maitset andis alles R6... sellega sai kuival asfaldil ka lustlikult gaasiga juhtida...
elu seab korrektiive ja argipäeval käulamiseks jääb ilmselt peresse nii ehk naa 4 veoline vaguntüüpi esemetevedaja alles... võimalik, et vahetub mingil etapil diisli vastu suisa...
armastamiseks aga peaks kuumaverelise soetama... nüüd on juba pea aasta elukohavahetuste ja muu remondi etc tegevuse tõttu seda kuumaverelise perretulekut edasi lükatud... ma olen juba last lati alla GTV pealt... varsti olen nõus ükskõik millega, peaasi et õhk võetakse läbi kolmnurkse "südame"...

korraldan aga spordipoolt ja vaatan ise vesise suuga raja kõrvalt