uus Giulia

#121
ma leian et isegi hea et ta nii väga tõsiseltvõetav ei ole....

Kõige parem lahendus Giulia coupe jaoks oleks võtta vanad kerepaneelid, asendada need moodsate kergmaterjaliga aga muidu jäta välimus muutumatuks. Moodne turvavarustus (minimaalselt :twisted: ).
4c conceptilt mootor üle tõsta aga mis veel parem arendada üks moodne multiair 6 silindriline V asetusega mootor veo ja soundtracki jaoks. unustada igasugune DNA nupp ja asendada see pisikese nupuga on ja off igasugu elektroonilise jama jaoks. Ja see nupp peaks olema viimane asi mis auto külge krutitakse ja kogu arendustöö tehakse ilma elektroonikata.

Moodne aga minimalistlik sisu ja voila kusjuures kogu kere arendamise ja disainimise raha kokkuhoiu saaks suunata mootori välja töötamiseks mis kannataks välja kõik moodsad sõelad ja EURO normid aga ei teeks kompromisse hobuste ja momendi osakonnas.


Esitlus järgmise aasta Genfis ja asi korras
Pilt
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

uus Giulia

#125
Mis te maurate ???

Alfa peabki kergelt haige auto olema jms jutud...
ON lootust, et ka uutest Alfadest ei kujune mainstream masinaid ehk nende ostja saab end rooli taga tunda erilisena alati kui sõidab !!!

:icon_thumbup:





:lol:

uus Giulia

#126
E.T. kirjutas:Alfa peabki kergelt haige auto olema jms jutud...
ON lootust, et ka uutest Alfadest ei kujune mainstream masinaid ehk nende ostja saab end rooli taga tunda erilisena alati kui sõidab !!!
... aga seejuures peab asi jääma ka stiilseks ... like 4C, 8C, 156, 75, 116 seeria GTV ja Alfetta jne ...
Seitsekümmend Viis

uus Giulia

#127
Kas Sinu arvetes siis 4 ja 8 c-st ei piisa, et müüa tõsiukslikele margifännidele tööl- ja poeskäimiseks keskpärseid masinaid ?

(FIAT 500 seksikust ei ole suudetud / soovitud panna ju ühtegi moodsasse tarbealfasse / samas õnneks ka mitte fiat multipla halva unenäona mõjuvaid kujustusvõtteid )

uus Giulia

#131
::itpnt::

appdeit- tuleb 50% tõenäosusega siiski raskelt muditud Giulietta põhjale (therfore FWD/4WD). 50% tõenäosusega lõigatakse kraisler 300 platvorm lühemaks ja istub sinna (RWD). Lõplik otsus tuleb tõenäoliselt ameerika õunte pealt (kui seal nähakse suuremat turgu Lexuse ja BMW vastu, siis tuleb tagaveoline :icon_thumbup: ja suhteliselt kulukam; kui see pole väga oluline, siis esiveoline :icon_thumbdown: aga veidi soodsam)

4C ja C-cross tulevad mõlemad välja siiski alles 2013. 2014 keskel on oodata 300 põhjale ehitatud ja V6-ga varustet suurt sedaani ning Giulia sedaani ja SW-d.
Brera/GT asendust oodata ei ole, selle lõigu võtab puhtalt üle 4C. Uus spider tuleb 2014 algus teadmata põhjale (arvatavasti kas 4C VÕI Giulia... sõltub sellest, kui suureks hinnatakse vajadust keskmootoriga cabrio järgi :roll: võrreldes korraliku eputamisautoga nagu 2uettottanta 8) )

2013 lõpp on oodata 5 uksega Mitot ning sprint jääb ära (ka selle positsiooni võtab ... 4C)

Ja ametlikult algas 2010 aastaga uus ajaarvamine, mille pealkiri on Back to Alfa... seega on lootused jätkuvalt kõrgel :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#132
Selge.. Nii-et 2014, kui ma pean uut autot enesele vaatama, on segane aeg, valikuid kas palju või siis suurt midagi :)

Muus osas aga, kas FWD või RWD siis tõsiselt suurt vahet ei ole. Ise eelistaks küll 4WD. Enamus siiski teeb enamus oma sõitudest tavalistes teeoludes, tavalistel (aeglastel) kiirustel ning siis pole siin suurt mingit vahet, mis veab. Sama asi. Talvel, kui teed libedad, on FWD isegi parem valik kui RWD (kuigi mitte nii hea kui 4WD), kuna raskem nina tähendab, et masin läheb ka sealt läbi, kus teised ei lähe, istub soliidsemalt ja kindlamalt teel. Oma kogemus selles osas (pikaajaline ning seda nii FWD kui RWD masinatega ning FWD on siin alati parem kui RWD) ning kahtlust selles ei ole. Nii-et, see RWD tuleks rohkem arvesse siis, kui kiiremad sõidud tehakse või lausa üritustel proovitakse käia ning kui paljud ja kui tihti seal ikka käivad? Nii-et praktilisuse poole pealt on ikka FWD parem kui RWD (kuigi mitte nii hea kui 4WD) 8)

Ise loodan, et kunagi see 4WD saab AR'ile tavaliseks ning seda saaks iga kell, vot see oleks hea ja seda ma ka võtaks.

uus Giulia

#133
D segment peaks eelduslikult saama 4WD võimaluse (ma ei ole kindel, kas GM-i platvorm jäetakse alles või lastakse üle ja vahetub GS-i või siis Giulietta oma vastu-> mõlemad viimased on ette nähtud ka 4WD kasutamiseks.)

E segment jääb vaid RWD (peaaegu 100% kindel, et tuleb LX platvormile)
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#134
Kui 4WD jääb olemata, siis võib kogu selle käru jätta tootmata - nii või ?

Tegelikkuses on ka 4wd-l vahe kuidas nad seda va veojõudu jaotavad - mõni neist ei saa läbi isegi keskmisest lumevaalust, teine sõidab üle ja läbi hangede, nii et pole asigi ning 4wd pakutava kindluse tajumiseks pole vaja talve oodata - igal aastajal on tal eelised olemas monomähkija ees. Tehnilistel üksikasjadel pikemalt peatumata jälgin huviga mis edasi saab ;)

NB! Ameerikas ei ole ju uusi Alfasid - Jaan alles hiljaaegu kirjutas sellest... seega 1 esiratta veoline tuleb nagu for sure !

uus Giulia

#135
mikimaale läheb kindlasti E segment ning 4C; C-cross ja spider
D läheb võibolla

B ja C ei ole aga üldse ettenähtud segment

Muuseas- globaalsel skaalal on AR-i müügisiht aastaks 2014 400 tuh autot senise 150 tuh vastu... seega tuleb toota seda, mida ostetakse, mitte seda mis võiKS olla :wink: (muidugi oleKS lahe, kui aastatoodang oleKS selline, nagu 60-datel ning valikus oleks vaid friigiautod aga sellega ju ära ei ela :icon_thumbdown: ) ja IMHO parem on siiski toota... kui mitte toota
Tegelikult ma olen normaalne....