Tegelikult hakkavad kõik probleemid sellest, et inimestel on erinev arusaam "heas korras autost" . Olen taas otsingutega enam-vähem lõpule jõudnud, auto vajab väljavahetamist. DZIIZEZMATHERFAKINGKRAIST, sry, kui käid neid "heas korras" autosid vaatamas..... Urmas, su viga ongi see, et sul on see "viga", nagu mul onu ütles : kuulad iga krõpsu ja kõbinat, kui liigub = ära putu! Ja vot siit need erinevused algavadki, ma arvan, et seepärast ka mu muidu "igikestva" audi ülalpidamine läkski nii kulukaks, et kuulasin iga võõrast häält, nagu ka sina täna ja seepärast läheb nüüd Opel vahetusse, et 300k nädala pärast ees ja proovi siis müüa. JA SIIS otsides loodan ka leida autot, millel kuulutuses "heas korras" , ahh minge te kah... Enamuse jaoks tähendab heas korras, et käivitub akult, teel ka püsib, kuigi rööbastes ujub, vaikne, kui raadio kõvemaks keerata jne. Ja müü siis enda oma, kui ise tead, et on ka tegelikult heas korras ja turu mõistes lausa uueväärne, et võid rahulikult minna 5000km reisile. Enamuse vaadatud autodega ma seda ei julge. Kuigi hinnaklass on selline, et võiks nagu iga masina võtta ja eeldada. Paistab, et ka igapäeva auto pidamise kohta võib juba varsti öelda tehnikasport, kunagi ei tea, mis ja kuna järgi annab
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar