Aga keegi ei räägi sellest, et uue auto tootmine on ümbritsevale keskkonnale palju suurem jalajälg, kui vana autoga ringi kulgemine.
Eriti veel elektriautode tootmine, kus akude tootmine reostab ja mõjutab ümbritsevat keskkonda kahjulikus suunas veelgi enam.

Me oleme jõudnud punkti, kus kütus on vaikselt samas hinnas või vaata, et isegi kallim, kui Soomes aga palgad püsivad endiselt Euroopa madalaimad aga ikka on vaja uusi makse veel välja mõelda ja kehtestada (tegelt automaks ju iseenesest väga vana pole aga see selleks), saaks aru kui palgad oleks kõigil samad, mis Soomes, siis oleks see asi veel mõeldav... Aga hetke seisuga, kus vanu autosid kasutab enamus rahvastikust ja maa-inimestest, siis just viimasele osale oleks see maks küll hoop allapoole vööd.
Lisaks ma kahtlen, kas need uued autod üldse peale liisingaja lõppu sõiduvõimelised on. Praegu liigub ringi 30+ aastat vanu autosid, mis on veel täiesti heas tehnilises korras aga tänapäeval toodetav kräpp on peale 5 aastat vanaraua kaup.
2017. aasta Honda HRV, mis on tööautoks, on käinud elektriprobleemidega mitmeid kordi esinduses remondis, nüüd see nädal otsustas auto uuesti kõik tuled armatuuris põlema lüüa - mille tagajärjel kadus autol jõud ära, roolimine muutus ujuvaks, pidurid polnud enam endised jne. (see pidi olema selle auto tüüpvigadest) ning esinduses avastati, et kütuserõhuga on probleeme. Lisaks tarbib mootor õli rohkem, kui mu Alfa, kalla pidevalt õli juurde. Kui see auto juba uuest peast "juppe poetab", siis mis rääkida peale 5+ aastat.
Ei teagi, mis Vaz 21011ga teha, kas selle mootor üldse kannatab seda etanooliga jama välja? 98 vist on ka veidike liiast tema jaoks, kuna Vaz-il surveaste madalam. Peab vist teise ajaloomuuseumisse saatma, sest varsti enam sõita ei saa suviti temaga, kui pole enam kütust mida tankida.