Page 9 of 11
156 2,5l saaga
Posted: 21 Feb 2007, 10:56
by ts
bnd wrote:Kolm korda võid arvata, mis mõtted mul peas keerlevad


eeee...
esimene kord-> 156GTA
teine kord-> 156GTA
Kolmas kord-> 156GTA

sain lähedale

156 2,5l saaga
Posted: 21 Feb 2007, 12:06
by E.T.
kusjuures ma imetlen BND meelekindlust paigutada GTA juba enne eestisse jõudmist tehnilise probleemi ala

:D:D
156 2,5l saaga
Posted: 21 Feb 2007, 18:22
by bnd
Ei hakkanud uut teemat lihtsalt tegema. Arvan et uus teema tekib siis, kui on teada Tallinnast väljuva lennuki aega ja kogu tagasitee fotodes jäädvustatud. Vot siis oleks õige aeg teha uus teema. Senika aga ootan põnevusega sellise seikluse maksumust. St väljavalitud auto oma juba tean, aga nüüd kõik see MUU... MMMM ilus punane, gta velg jne

156 2,5l saaga
Posted: 21 Feb 2007, 19:26
by E.T.
156 2,5l saaga
Posted: 26 Feb 2007, 12:45
by alfanatico
bnd, tsheki sõnumeid, puistasin väheke inffi...
156 2,5l saaga
Posted: 03 Mar 2007, 20:54
by bnd
Tänud naticole, tagasi arvuti ligi ja inff ka läbi loetud...
156 2,5l saaga
Posted: 17 Mar 2007, 19:46
by bnd
Pean vist taas kord kodanik "ts" abi paluma.
Nimelt sai tehtud selle TB puhastus, st pöörded enam nii ei kõigu, aga nüüd teine jama. Tühikäik on 1200-2000 p/min. Vahest harva ka 800 nagu peaks. Miks on tühikäik peale puhastamist nii kõrge?
Teab keegi?
156 2,5l saaga
Posted: 17 Mar 2007, 21:29
by alfanatico
...ta tahab niiväga kihutada?
paidevei, murcielagol on tühikäigul vist kohe hopp mingi 3000
tglt ma ie tea, aga topikuid solkida on vist minu meelistegevus, sry jälle

156 2,5l saaga
Posted: 17 Mar 2007, 22:35
by bnd
Krooniline möla pidamatus

156 2,5l saaga
Posted: 18 Mar 2007, 04:12
by ts
bnd wrote:Pean vist taas kord kodanik "ts" abi paluma.
Nimelt sai tehtud selle TB puhastus, st pöörded enam nii ei kõigu, aga nüüd teine jama. Tühikäik on 1200-2000 p/min. Vahest harva ka 800 nagu peaks. Miks on tühikäik peale puhastamist nii kõrge?
Teab keegi?
Kontrolli kõik vaakumvoolikud põhjalikult üle (eriline tähelepanu voolikuklambritele)

Pakuks, et kuskilt saab lisaõhku
Teise asjana pakuks TPS-i ebaõige asendi või TB enda lõpliku mittesulgumise...
156 2,5l saaga
Posted: 18 Mar 2007, 14:29
by alfanatico
Krooniline möla pidamatus
...siin on tõetera sees

...vabandan kõigi kohalviibijate ees ja üritan naaatukene vähem klõpsida klahvidel

156 2,5l saaga
Posted: 18 Mar 2007, 18:29
by bnd
äää TPS?

156 2,5l saaga
Posted: 19 Mar 2007, 10:57
by ts
ThrottlePositionSensor-> see on see lulla, mis fikseerib min/max siibri avanemise (sinul peaks see siibri ajamis sees asuma)
Juhul, kui see on viltu, siis ta fikseerib tühikäigu juba enne selle saabumist-> tulemuseks siis asjaolu, et õhku tuleb nii tühikäigumootorist, kui siibrist (ja sellepärast on seda liiga palju)
samamoodi võib olla viltu ka siibri enda ajam (sellisel juhul takistab see siibril lõplikult sulguda jne) tulemuseks jälle sama (et liiga palju õhku jne)
156 2,5l saaga
Posted: 22 Mar 2007, 21:50
by bnd
Küsimus tarkade klubile: Miks läheb mootori temp 115 C, ja miks puudub jahutussüsteemis rõhk? St maanteel selline temp? linnas on madalam ~95C. Samas kui jahutusvedelik on normis, ja kui paisupaagilt korki natuke keerata, siis on tunda väike surve sees, st hakkab mullitama.
Arvati, et veepump. St homme masin sõidab küll TRK-sse, aga andke tiba nõu, kust otsima hakata.
156 2,5l saaga
Posted: 23 Mar 2007, 10:49
by ts
veepump oleks vastupidi pigem (see ju väntab nii kiiresti, kui kiiresti mootor ringi käib-> seega linnas oleks jama, maanteel enamvähem normis)
aga 115C maanteel ilma surveta ning 95 linnas survega-> paneb paratamatult kahtlustama termostaati (ja kuna termostaat maanteel ei avane, siis kasvab rõhk liiga suureks ning lahkub ülesurveklapist ehk?)
või siis ehk on kuskil süsteemis midagi ees?