Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#121
flymadman wrote: ja tootja jutt siis:
Ja mida muud sa tootja jutust loodadki, kui "absoluutne tipp" ja "ravib podagrat ka" ..jms..

Vaadake, mida auto tootja soovitab, seda kasutagegi. Kui rajal käia ja seal asi ikka kuumaks lasta, siis peaks ilmselt sinna x50 ja x60 õlide poole vaatama. Ja õlil ja õlil on ka vahe. Vaadake spec-i millele vastab. Viskoossus kõrgel temperatuuril jms. opentracki foorumis oli 4 lehekülge juttu, kus ka linke igasugu kohtadesse, kus termineid jms seletatakse.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#123
cyber wrote:
flymadman wrote: ja tootja jutt siis:
Ja mida muud sa tootja jutust loodadki, kui "absoluutne tipp" ja "ravib podagrat ka" ..jms..

Vaadake, mida auto tootja soovitab, seda kasutagegi. Kui rajal käia ja seal asi ikka kuumaks lasta, siis peaks ilmselt sinna x50 ja x60 õlide poole vaatama. Ja õlil ja õlil on ka vahe. Vaadake spec-i millele vastab. Viskoossus kõrgel temperatuuril jms. opentracki foorumis oli 4 lehekülge juttu, kus ka linke igasugu kohtadesse, kus termineid jms seletatakse.
Ma olen samal arvamusel, sest igal tootjal on pakendi peal kirjas, et tegu on kõige parema õliga, ning neil on väga hea määrimis ja puhastamis omadus.
Mina kasutaks ka seda mis auto tootja ette näeb, ehk siis Alfa Romeo puhul Selenia või AGIP õlisid, hinnad on küll natuke kallimad, kuid kui ei raatsi korraliku tootja poolt ette nähtud õlisse raha panna, siis pole mõtet autoga sõita ka. :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#125
Slicer wrote:Ma arvan, et üldjuhul teeb Shell ja Valvoline siiski korralikke õlisi. Eelmine GTA omanik kasutas just Valvoline Racing seeria õli. Hetkel mul sees Shell Helix Ultra vms 10w-60.
Ma ei väidagi, et nad si*ad on, kuid automargi tootja on ette näinud, et parem on kasutada selleks ettenähtud ja spetsiaalselt sellele automargile toodetud õli, ning spetsiaalsete margikohaste õlide tootmisel on arvestanud mootori kõikide nüanssidega aga need niiöelda universaalõlid sobivad ju igale masinale, kuid mootori detailid on mõnedel markidel tundlikumad ja vajavad paremat hoolt, ning seda pakuvad spetsiaalselt automargile toodetud õlid. :wink:
Last edited by Alfa Romeo 33 on 25 Aug 2010, 16:11, edited 1 time in total.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#126
Tegelikult on ka need Selenia ja Agip universaalõlid. Alfal on lihtsalt nendega firmadega diil tehtud - midagi peab ju sisse panema. Tegelikult tuleks jälgida lihtsalt õli markeeringut - kui see paigas, siis peaks enamvähem iga tootja õli olema sobiv. Kallimate õlide puhul on muidugi lisatud ka muud vajalikku soga...

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#128
AaduT wrote:Oot aga.. ma siin uurin seda tabelit ja vaatan, et 10W on kuni -25 pumbatav eksole... a mis siis saab kui väljas -30 on ja tahan sõitma minna... ?
No siis riskid vähese voolavusega (ja sellest tulenevaga). Meie kliimas on 10w külmal talvel pisut paks küll, kui plokisoojendust pole.

Nime pärast küll õli osta ei tasu (lihtsalt, et nime eest reklaamirahasid kinni maksta). Peab tegema omale selgeks vajalikud standardid/parameetrid ja vaatama õlide vastavust nendele.

Kusagilt ma lugesin kellegi kommentaari, et iga õli on täpselt nii kallis,kui inimesed tema eest maksma on nõus. hästi reklaamitud asja eest on tavaliselt inimesed nõus ka rohkem maksma... See ei tähenda aga seda, et mõni vähem maksev ja tundmatum asi kehvem oleks. Samas võib ka hea reklaamiga kraam vales kasutuses asja kurvalt lõpetada. Tean juhust, kui Castroli Magnatec 5w40-ga lasti Saksamaal bahnil korralikutl remonditud mootor laiali, sest õli kaotas sellistes tingimustes oma määrimisomadused. Samas julgen ma vabalt sellega siin sõita ja ka vajutada, sest minu kasutuses ei saa see õli kunagi sellist vatti nagu bahnil kilomeetrite kaupa gaas põhjas sõites...

Niiet ikka vastavalt kasutustingimustele tuleb valida, võib ju mingit hüper-super-mega-turbo õli sisse valada, aga kui selle asja potensiaali ei kasutata, siis milleks??
Eesti Saabiklubi ja foorum

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#130
Tervist!

Pole kaua midagi kirjutanud kuna auto ennast hästi ülal pidanud.Õli sai vahatud natuke aega tagasi ja sisse läks täissünt valvoline 5w40.
Uskumatu aga terve suve ja 10000km jooksul ei lagunenud midagi ega tahnud välja vahetamist tehnika poolest.
Üv eest ja kuna Nüüd terve kuu pärnud sees elanud siis hetkel Pärnus pole korralike teid vaid kõik on üleskaevatud
muda ja auku mõlgas. Selletagajärel hakkas auto vaikselt lagunema.
Üv järgmine kuu eest ja Täna sai ära tellitud ette ülemised hõõtsad,Tagumised pidurikettad/Klotsid Ning Mõlemad tagumised Rattalaagrid. Laagri hind oli kyll kirves selga :roll: Uskumatult kallid rummuga laagrid 156-le.
Hõõtshoovad said täpselt aasta tagasi vahetatud ja nüüd juba ülemised kuttud. :evil:
Muidu sai täna auto Püsivaha endale peale talveks.
Pisi Värvi vigasi ka välja tulnud aga need lahendab siis kui suvi kätte hakkab jõudma.
Tänu Slicerile Saan Ka inglismaalt Gta originaal esipumperi :icon_thumbup:
Ning Minu jaoks oli uksumatult odava hinnaga võrreldes selle pornograafiaga mis hetkel ees :icon_clap:
Ahjah Nyyd peaks ka audioga tegelema hakkam,asjad lihstalt vedelavad garaazi all juba pool aastat.

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#134
:evil: vägev,juba pooleteise aasta jooksul kolmas kord lagunes õhulugeja ära.Sai uus tellitud,kuna ennem olen kasutanud boschi oma siis see kord sai tellitud odavam noname toode.
Sai siis vahepeal arvestatud palju autoga keskeltläbi päevas sõitan ning tulemus 160km igapäevaselt pooleteise aasta jooksul ja suht müstika veel kuna suvel kolm kuud auto pm seisis kuna olin välismaal tööl.
Ahjah talverehvid ka sai alla pandud. :)

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#135
Nii vahepeal siis alfa sündmustest jälle.
Kõige pealt sai uus õhulugeja peale lastud panna ´aga kuna mõtlesin et nagunii laguneb jälle minu sõitustiili juures poole aastaga ära siis sai see odavam 1k hiinakas ostetud. :icon_thumbdown: Enda lollus sellise asja pealt kokku hoida.
Otseses mõttes täielik pask. :doublefu: Kui tuju on siis töötab korralikult ja üldse nagu pole kogu jõudu mootoril vahepeal,tõrgub ühesõnaga pidevalt.Tuleb see siis kiiremas korras välja vahetada :icon_problem:
üleeile siis suutsin ühe võtme keerada süütepessa pooleks.Jamas süütelukuga,võtti läheb sisse aga ei keera.Sai siis nii kaua pusitud kui võti pooleks murdus.Kõik siis jällegi enda lollusest ja murdmisest.Probleem oli siis selles et süütelukku oli kogunenud kondents ja ära külmunud.Päeval oli just üks pikkem 400km ots ja arvatavasti märgadest põhjamattidest see tekkis soojas autos. Õnneks tuli poolik võti ilusti välja ja sai paar sekundit kuuma fõõniga lukku lastud ja teine võtti keeras ilusti. :)
Veel ,et tagumiselt stangelt koorub värv nagu munalt igaltpoolt.Tasuks vältida sellist asutust nagu dB-HB kelle värvitud see stange oli ning nende parandatud stange nurgalt andis ka pahtel järgi.Ühesõnaga tuleb see ka kuskil lasta ära teha aga ennem ei tee Kui gta stange kätte saab,siis koos kõik värviparandused ära teha.

Muideks olen ka suvevelgede jahil,natuke veel koguma dengi ja siis tellimuse Voltec T6 wheels.Mis minu arust peaks sobima päris hästi 8)
Image