AR 156 GTA, bnd

#136
bnd wrote:Ääää!
Külma mootoriga käib ühtlaselt. AGA nii kui temp natuke tõuseb, on kohe ku*i majas!


Mul on täpselt vastupidi :) ja Motronic räägib katkisest temperatuuriandurist aga kuna Itaaliaauto on talvepuhkusel ja Auseris andurit ei ole siis ootame Uut Aastat!

AR 156 GTA, bnd

#138
Tundub, et üks mees on oma saani sõitma saanud..:)



huvitav, allkiri väidab, et kui 200 posti täis siis läheb GTA järgi. Nüüd on kogu GTA omamise (lühikese) ajaga peaaegu 200 posti veel tulnud... ja jälle käis "järel"...
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 156 GTA, bnd

#139
Ei lase miskipärast allkirja muuta :?



Nüüd kui sõidetud ka mõne kilomeetri, panen esimese kokkuvõtte üles. Nt homme, praegast ei viitsi lihtsalt :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#140
Tühja neist muljetest, nagunii enamus alfafännidest muutuvad uduse pilguga zombideks, põlvest vedelaks ja nõristavad suunurgast vedelikke paljalt selle 3-tähelise lühendi peale (GTA siis, mitte see teine..;)).



Räägi parem, mis viga oli... kiribib kuidagi hinge see kuudekaupa kestnud saaga, kuidas ikkagi ei saada hakkama...
Last edited by cyber on 29 Dec 2007, 01:48, edited 1 time in total.
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 156 GTA, bnd

#141
bnd wrote:Ei lase miskipärast allkirja muuta :?


vahetad allkirja ära, siis öeldakse, et postituse laius ületab limiidi...



kuna Sa oled "vana kala", siis esmasel profiili seadistamisel märgiti sulle max laiuseks 70... muuda see 50 peale :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#143
cyber wrote:Kui postituse laius mõjutab allkirja, siis on ikka tõsne bugi siin kusagil ... (LL (OT))


postituse laius ei luba profiili muuta :wink:



Hurraaa... See on kõige Ot rikkam teema vist üldse :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#145
Nagu välja tuli, oligi asi nukkvõllide fikseerimis rakises (edaspidi pakud).



Kui mootor laiali võeti, tehti järelpärimine IT A-sse, et kas 2,5 ja 3,0 pakk sobib, et rihm peale panna. Sobib! tuli vastuseks. Ok, hakkame siis tööga peale. Seda rihma purunemist ja muud jama enam ei viitsi kirjutada.

Kui kõik uuesti koos, käima ja : plöt-plöt. Siis hakkas peale. Nukad varasemaks, hilisemaks jne. Ei aita miski. Sõita saab ja minek hea, aga tühikäik täiesti puudulik ja mis kõige hullem- hakkab kohapeal veateateid viskama ja piiksuma. No krt kaua sa kannatad piiksuvad masinat!



Käisid selle masina kalla siis igatsugu mehed, üle käidi KOGU elektriskeem. Kalvo ajas endale kokku ülisuure koguse kirjandust gta skeemide ja mehaanika kohta. (nüüd võib varsti ka juba teistele gta omanikele kohta soovitada :D) Vähemalt kõik pistikud on nüüd puhastatud ja kontrollitud/vahetatud :D.



Hakkasin ka vaikselt ise inglastelt uurima ja kõik pakkusid esimese asjana ikkagi seda pakkude teemat. Kuna autol on kallal käind palju elektrikke, mehaanikuid võib olla kutsus Kalvo juba ka mõne posija, et unnik auto pealt ära võtta :D . No ja suureks õnnistuseks saatis üks tegelane mulle ka veel lingi, kus olid kõikide alfave nukapakud koos tootekoodidega ja seal ilutses ilusti peal gta oma kah. No aga samas kui ma oleks nt autokauge inimene, kes aind maksab ja tahab korras masinat saada, mis siis oleks saand, kui poleks ise uurima hakanud? See on tiba hingel! Masin jäänudki sinna, nukk edasi-tagasi :?:



Eks läks see kohe tellimusse siis. I A vastas aind selle peale, et väike viga kataloogi vaatamisel. No igal juhul sai TRK nüüd hea kooli ja lihtsalt oma lõbuks 5 nädalat kokku-lahti lapata masinat. Kui uued pakud kohal, läks aind 5 h ja esimeset starteriringist käib nagu linnuke.





Kevadeks peab hakkama otsima ikkagi orig velgi, nendel, mis praegu all, on pandud miskid vaheflantsid, et vastu sadulat ei käiks. Aga see flants pole vist kõikse parem, tsentreerimisrõngas puudulik, st maanteel tunda, et tiba viskab. Samas sai aga rehvid veel tasakaalustatud.

CD-vahetaja on hästi pirtsakas, nagu mõni beibe :) Hästi mängib aind orig plaate. Siis sõida või tankodroomil (Tallinnas) ja ei viska, aga ise kõrvetatud plaat hakkab juba väiksematel raputustel viskama. Peab oma salvestusstuudio vist nüüd tegema :D



Muud nagu ei oskagi praegu öelda-liiga vähe sõidetud veel, seda tagumiku tunnet õiget veel pole, et kuidas käiguvahetus, sööstimised, jne teha. Aga üht ma ütlen- teised autojuhid on täiesti ogarad. No ha**ui on vaja iga foori all kiirendust teha??? Eriti miskid vanemad bemmid ja mustade klaasidega mazdad. Täiesti haige värk! Krt 3 a tagasi oli sama situatsioon, kui mul oli Pärnus esimene AR. Ma ei hakka iga suvalise masinaga linnas võistlema, seda enam et all uued lamellid. Kauaks muidu neid on? :D Miks kurat te ei proovi jõudu selle FER 612 numbrit kandva masinaga :D, mis ka siin ringi liigub.



Lähengi nüüd linnapeale laiama :D Tegelt oleks vist õigem öelda- kiirendusvõistlusele.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#150
Minu poolsed õnnitlused ka võidu puhul aega ta võttis kuid õnneks asja sai :twisted: 8)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.