Nagu välja tuli, oligi asi nukkvõllide fikseerimis rakises (edaspidi pakud).
Kui mootor laiali võeti, tehti järelpärimine IT A-sse, et kas 2,5 ja 3,0 pakk sobib, et rihm peale panna. Sobib! tuli vastuseks. Ok, hakkame siis tööga peale. Seda rihma purunemist ja muud jama enam ei viitsi kirjutada.
Kui kõik uuesti koos, käima ja : plöt-plöt. Siis hakkas peale. Nukad varasemaks, hilisemaks jne. Ei aita miski. Sõita saab ja minek hea, aga tühikäik täiesti puudulik ja mis kõige hullem- hakkab kohapeal veateateid viskama ja piiksuma. No krt kaua sa kannatad piiksuvad masinat!
Käisid selle masina kalla siis igatsugu mehed, üle käidi KOGU elektriskeem. Kalvo ajas endale kokku ülisuure koguse kirjandust gta skeemide ja mehaanika kohta. (nüüd võib varsti ka juba teistele gta omanikele kohta soovitada

) Vähemalt kõik pistikud on nüüd puhastatud ja kontrollitud/vahetatud

.
Hakkasin ka vaikselt ise inglastelt uurima ja kõik pakkusid esimese asjana ikkagi seda pakkude teemat. Kuna autol on kallal käind palju elektrikke, mehaanikuid võib olla kutsus Kalvo juba ka mõne posija, et unnik auto pealt ära võtta

. No ja suureks õnnistuseks saatis üks tegelane mulle ka veel lingi, kus olid kõikide alfave nukapakud koos tootekoodidega ja seal ilutses ilusti peal gta oma kah. No aga samas kui ma oleks nt autokauge inimene, kes aind maksab ja tahab korras masinat saada, mis siis oleks saand, kui poleks ise uurima hakanud? See on tiba hingel! Masin jäänudki sinna, nukk edasi-tagasi
Eks läks see kohe tellimusse siis. I A vastas aind selle peale, et väike viga kataloogi vaatamisel. No igal juhul sai TRK nüüd hea kooli ja lihtsalt oma lõbuks 5 nädalat kokku-lahti lapata masinat. Kui uued pakud kohal, läks aind 5 h ja esimeset starteriringist käib nagu linnuke.
Kevadeks peab hakkama otsima ikkagi orig velgi, nendel, mis praegu all, on pandud miskid vaheflantsid, et vastu sadulat ei käiks. Aga see flants pole vist kõikse parem, tsentreerimisrõngas puudulik, st maanteel tunda, et tiba viskab. Samas sai aga rehvid veel tasakaalustatud.
CD-vahetaja on hästi pirtsakas, nagu mõni beibe

Hästi mängib aind orig plaate. Siis sõida või tankodroomil (Tallinnas) ja ei viska, aga ise kõrvetatud plaat hakkab juba väiksematel raputustel viskama. Peab oma salvestusstuudio vist nüüd tegema
Muud nagu ei oskagi praegu öelda-liiga vähe sõidetud veel, seda tagumiku tunnet õiget veel pole, et kuidas käiguvahetus, sööstimised, jne teha. Aga üht ma ütlen- teised autojuhid on täiesti ogarad. No ha**ui on vaja iga foori all kiirendust teha??? Eriti miskid vanemad bemmid ja mustade klaasidega mazdad. Täiesti haige värk! Krt 3 a tagasi oli sama situatsioon, kui mul oli Pärnus esimene AR. Ma ei hakka iga suvalise masinaga linnas võistlema, seda enam et all uued lamellid. Kauaks muidu neid on?

Miks kurat te ei proovi jõudu selle FER 612 numbrit kandva masinaga

, mis ka siin ringi liigub.
Lähengi nüüd linnapeale laiama

Tegelt oleks vist õigem öelda- kiirendusvõistlusele.