Page 10 of 17
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 05 May 2010, 23:00
by ts
Superi rool ongi kuidagi raske (samuti ei ole see ka täies ulatuses reguleeritav - vähemalt nendel millega mina kokku olen puutunu jääb kuskil nagu sein ette)
meie triibuvöödilistel 3D maanteedel selle eest on sellega oluliselt parem suunda hoida kui quick-rack´iga
kahtlustan, et ühe tüübi roolilatt on meelega sellisena tehtud

või siis on neil mingi tüüpviga küljes
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 07 May 2010, 02:35
by AaduT
Tia kas võib juhtuda, et kui panin nüüd doonorilt saadud roolilati, siis läheb rool kergeks nagu tollel oli?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 07 May 2010, 10:50
by ts
kui ei lähe, siis on probleem roolisambas- kui ka sele ära vahetad, siis on igal juhul sama nagu doonoril

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 30 Jul 2010, 01:47
by AaduT
Võtsin täna hambaharja ja diisli topsiku kätte.
Suht tühi töö küll, aga vähemalt tehtud sai

.
Muid uudiseid väga pole veel, aga plaan on enne lund ikka paar tiiru teha :icon_wtf: .
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 01:52
by AaduT
Täna natukene jälle askeldasin. Riputasin mootori üles nii, et kõhualt normaalselt ligi saab ja võtsin kasti ning siduri maha. Tundub, et varsti tuleb hammasrihm maha võtta. Seda tööd veits pelgan... Hüva nõu mis eelseisvate tööde pihta käib on igati oodatud. TRKst öeldi, et umbes kuu pärast on saaled kaa kohal.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 11:35
by ts
::itpnt::
näpunäiteid... kella on vaja, manual ei teeks paha ja rohkem vist ei midagi (IMHO olid ka 24V mootoril 164 peal vajalikud märgid olemas)
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 12:00
by Slicer
Tuleb au anda, suur töö on ise ettevõetud :icon_hi:
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 15:05
by AaduT
ts wrote:::itpnt::
... kella on vaja ...
... manual ei teeks paha ...
kella?

Sa vist ei mõtle ajanäitajat?
PC in garage = hea
Slicer wrote:suur töö on ise ettevõetud :icon_hi:
No mis sa hädaga teed.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 15:50
by ts
ikka ajanäitajat-> siis tead, kui palju see aega võtab
tegelikult siis miskit sellist:
lisaks sellele siis ka ilusti viisakalt valget markerit jne (teoreetiliselt kui suudad kõik märgid üles leida, siis saab vist ka ilma kellata hakkama

)
ja ei teeks paha ka ülejäänud asjad siit kokku ajada
http://www.totallyalfa.co.uk/engine3.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 16:13
by AaduT
Äkki seletad mulle mis asi see on seal pildil. Ausõna esimest korda näen sellist asja
...Päris huvitavad vidinad seal lehel. Kui järgmine kord hakkan hammasrihma vahetama, siis oleks vist mõtet panna tööraha hoopis nende tööriistade ostmise alla ja ise asi ära teha. Selle lõbu eest küsiti 2700eeq. Sellest saaks vaat et kõik vajaminevad mudinad kätte. Ja siis hakkaks sõbra hinnaga alfadel rihmasid vahetama
EDIT:
Ühtlasi kas keegi teab kuidas väntvõlli otsas olevat mutrit lahti saab? Mäletan, et VMLga kunagi proovisime igatepidi, aga jäigi avamata see ja lasin teenindusemeestel sellega tegelda. Kui nüüd mõtlema hakata.. siis niimoodi rippuvas asendis ja ilma, et miksi vänta pöörlemast hoiaks on see vist suht ulme

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Aug 2010, 16:33
by ts
lahtikeeramiseks on vaja elevandijõudu (soovitavalt isegi mitme elevandi oma)
ehk siis fikseerid ratta ära ja kangutad hirmsa jõuga (üks variant on kasutada pneumotööriistu, teine mitmesajakilose tõmbejõuga kangimehhaanikat, mis tõenäoliselt läheb kõveraks)
aga see kellake, mis pildil on on iseenesest selline mõõteriist mis liigutab vastavalt kõrgusele (seal all olevale "vardale" seierit)-> sisuliselt tähendab see seda, et kui kell on esimese silindri peal paigas, siis ülemise surnud seisu leiab selliselt, et keerad mootorit järgi, vaatad kuskohas seier uuesti vajuma hakkab ning reguleerid ta selle peale nulli-> siis saab juba TDC märkide järgi edasi toimetada... tuleb vähem märkimist ja on kindel, et kõik on ilusti joondu ning kogemata üks hammas mööda ei lähe)
variant muidugi on ka lukustit kasutada (fikseerib tegelikult isegi paremini)- lihtsalt kellasid peaks pea igast töökojast saada olema

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 12 Aug 2010, 17:53
by AaduT
Tänud siinjuures kasutajale VML
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 12 Aug 2010, 23:15
by Slicer
Ilusad. Mis värvi kasutasid?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 13 Aug 2010, 00:47
by AaduT
Pead VMLi poole pöörduma selle küsimusega. Mina andsin talle täna hommikul ühe summa raha ja tema andis mulle need sadulad.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 13 Aug 2010, 03:04
by VML
said kuumuskindla värviga üle käidud... peab tõdema, et tavaline akrüül peaks ka sobilik olema... tiba parem ehk kui see kuumuskindel-see vähe habras nagu vastu millegagi läeb viskab kohe killu välja...samas-päris viisaka välimuse said

lisaks ka kõik uued tihendid...