Page 10 of 67
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 12:49
by Erko
Sellest viimasest on kahju, 124 Abarth pidi väga äge auto olema.
http://www.motortrend.com/cars/fiat/124 ... toyota-86/
Mitte et nüüd samasugust Alfat vaja oleks, aga võimalus ju oleks.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 13:20
by ts
noh- aus olla, siis 124 Abarth on olemas ainult ja ainult selle pärast, et Alfa otsustas Miata põhjale MITTE Spiderit ehitada.
Mazda ja Alfa alustasid 2012 platvormi ülesehitamist ning 2015 teatas FCA, et siit nüüd tuleb hoopis FIAT 124 (noh kellel siis ei juhtuks, et alustad ühte asja aga välja tuleb midagi muud)
tõenäoliseid põhjuseid oli 2:
1. Mazda ei olnud nõus ehitama piisava varuga platvormi
2. Alfa ei olnud nõus oma Mutiairi mazda nimega varustama
platvorm nimelt on ehitatud kuni 120kw kuni 2,0 rida 4 mootori paigutamiseks. Alfal oli selleks ajaks olemas too võrratu 1,75 TB, mis oleks Miata tagasilla lihtsalt orbiidile saatnud, ning plaan minna veel võimsamate motorite peale
Ja võiks spekuleerida, et badge engineeringust loobumine ning normaalplatvormide mittekasutamine oli suuresti ka tingitud nii sellest flirdist kui ka suhtelisest läbikukkumisest koostööst GM-iga 159; Brera ja Spideri näol
AR on tegelikult kasutanud ühiseid platvorme enne Fiati vaid ARNA juures (pluss muidugi badge engineering) ning kuigi ühised platvormid aitasid rasked ajad üle elada, siis tekkis paratamatult olukord, kus AR ei olnud enam see õige AR (pöördepunktiks sai algul Nordi ja hilisemalt Busso kadumine, mille järgselt oli põhimõtteliselt tegemist edevate ja sportlike Fiattidega, mille seost päris Alfa Romeoga on üpris keeruline leida). Praeguseks on FCA-s võtnud sportliku Fiati rolli üle see division, kuhu need on alati tegelikult kuulunud (Abarth)
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 15:43
by Ranno
2006 aasta cayenne S oli,ütleme et sisu oli ok aga ei midagi erilist kvaliteedi poolest. Nahast detailid olid korraliku kvaliteediga aga plastik osad nagu ikka,kippusid nagisema jne.156 momo nahksisu oli toesti Tase,selle kohta pole ühtegi halba sõna öelda.Mäletan et hakkisin ühe 156 sisu laiali,nahk oli korralik paks,samas käigukangi kott/käsipiduri kott oli mingi sünteetiline pask,mis kulus ruttu auklikuks.159 ti esiiste,perse alune ja külgtoed on õigest nahast,kõik muu mingi supersünteetika.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 16:37
by ts
156/147 käigukangi ja käsipiduri ümbrised on tõepoolest mingist kohutavast kärbsenahast tehtud... ja kusjuures peale 2000 aastat on samast kogusest kärbestest tehtud kahe auto jagu ümbrised (kui 98 aasta 156 ümbrised olid lihtsalt koledad ja mitte eriti nahksed, siis 2002 omad on täielik kuivatuspaber- uus on tellitud ning kohe, kui see kohale jõuab läheb peale kah- kasvõi pimedas autos ja sõidu pealt

)
164 on selles suhtes hämmastav- mul on tegelikult uus kangi nahkkate autos ootel aga kuidagi ei kipu nagu originaali eemaldama.
Mälu järgi pakuks, et enne 156 tulekut olid enamikul samuti katted päris nahast (või vanasti siis päris kummist või vähemalt tõsiseltvõetavast kunstnahast).
Üldiselt see jube säästutamine hakkaski vist salongides umbes seal 2000 kanti kõigil markidel
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 17:17
by Erko
Praegugi on ju 124-s sama multiair mis Alfades. Pigem oli vist teema selles, et "õige Alfa on Itaalias ehitatud" (muidu ju ei lagune...

)
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 17:20
by spark
Erko wrote:Praegugi on ju 124-s sama multiair mis Alfades. Pigem oli vist teema selles, et "õige Alfa on Itaalias ehitatud" (muidu ju ei lagune...

)
Aga see mootor on 1,4 mitte 1,75
Kuigi need ise turbotatud Mazdad kestavad vist ka ... aga ma ei tea kui kaua

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 18:16
by Erko
No Alfades ka ju 1,4 Multiairid. Ma arvan et sinna keresse on see täitsa paras. Viskab külge, saab ketsi lasta, ega lubadest ilma jäämiseks piisab ka 125 kilovatist

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 18:40
by ts
Alfa uus kuvand näeb ette kiireid autosid. 100kw spider ei ole ülemäära kiire
Muuseas 124 multiair ei ole Alfa oma vaid fiati oma. See, et sama mootor on võimsamas ja möirgavamas seades ka Alfadel olemas ei tee sellest kuidagi Alfa mootorit (159 fahmiil näiteks sai omale alfa mootori alles napilt enne tootmise lõppu)
Mazda kasutab miatal samuti vaid napi 100kw piiril mootoreid - põhjuseks see, et masin on projekteeritud olema lõbus ja sportlik aga mitte kiire.
Ja mis puudutab itaaliasse ja lagunemisse, siis mis seal salata- siiani ( 7 autot) on järjest andnud järgi detailid, millele on märgitud trw või bosch või continental või jaeger või siemens vms viitega saksamaale... Sipea või marelli logoga detaile pole pidanud kordagi vahetama (välja arvatud ukselingid) ; carello on nüüd esimest korda ootel
Lihtsalt vihjeks:)
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 19:14
by Ranno
Ega jah,tundub et suured varuosa tootjad lasevad liugu oma nimel ja ajalool.Boschi toodang on ikka parajaks prügiks läinud.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 17 Feb 2017, 20:35
by bnd
Jumal küll, oled päeva eemal ja mis toimub

Vähemalt foorum elab
Edit!
Enne oli teema Alfa erinevad platvormid jne. Kas keegi on aru saanud viimasel ajal nende loogikast? Tuli välja Giulia (no neid kuupäevi, millal ta võiks tulla, hõigati ju mitmeid ja mitmeid) , siis nägime suuuure sedaani pilte- täna vaikus. Siis oli LA-s Stelvio väljas, netis ka promoklipid, kui ägedalt sõidab mägiteedel. Spekulatsioonid kabrio teemadel. NN tavakodanik, kes pole margifänn, ei saa enam ammu aru, kas ja kuna Stelvio võiks tulla salongi, et oma Macani ostusoovi edasi lükata, kas üldse tuleb suur sedaan, et äkki ei ostaks eee, krt ei oskagi siia autot kirjutada, kellega ta konkureeriks, 5/7 seeria vaevalt, a6? avensis ka mitte, koreakad ka mitte, hmmm. Ma tahaks reaalselt Stelviot näha ja katsuda, see nahkmattidesse peidetud isend eelmine talv ei lähe arvesse. Aga kuna? kas üldse? Kuidagi ilgelt kaua ja keeruliselt läheb laialdele massidele tutvustamisele ja välja panemisele.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 18 Feb 2017, 19:23
by Slicer
Nõustun, et Alfa muneb kuidagi. Võiks promoda meeletult ja inimestele näidata uusi ametlikke pilte jms.
Inimeste meeled on kummalised, kui pidevalt ei näe siis varsti ununeb. See "salapära" hoidmine võiks jääda mingite hüper super Alfa versioonide juurde mitte mingi SUV jaoks, mis konkureerib Tiguan R'ga (odavama otsa Stelviod siis).
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 18 Feb 2017, 20:29
by urmask
See sama munemine käib ka korralike Giuliate poodi toomisega. Keeruline sedasi inimestele midagi müüa, kui näitus tühi on
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 19 Feb 2017, 11:10
by Ranno
Soome on nyyd tulnud ports viisakamaid giuliasi,Bensukaid.Ennem olid ainult diislid müügis.Käisin mõniaeg tagasi ka huvi pärast proovisõidul.Suurim Pettumus on need krt Passati istmed,mis on sisse toppitud.Alfades voiks ikka olla korralike tugedega istmed.Muidu 2liitrine oli täitsa reipas.
https://www.nettiauto.com/en/alfa-romeo/giulia
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 19 Feb 2017, 11:14
by urmask
Alfal on rahvusvaheline garantii, eks? Et kui ostan mujalt riigist auto, siis Pilot Motors rõõmsalt võtab mind kui "oma klienti" ja teenindab mind vastavalt.
Või tasub paar aastat oodata, et Eestis ka hinnad normaalseks muutuvad?
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=4 ... k6UA170219
Muide, märksõnad "
Alfa Romeo Giulia tuning" annavad igasugu põnevaid vasteid praeguseks

- 5e1a1d700392ded7743fba62b5fa4672.jpg (91.06 KiB) Viewed 6016 times
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 19 Feb 2017, 12:30
by Ranno
Rontiärikad on Eesti alfa turu vallutanud:D