Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#136
kasti endaga võib puid lõhkuda ja pärast auto alla tagasi panna, ei juhtu taga midagi
:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

see on veel täpsem väljend, kui pommikindel :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#137
Savali on tagasi :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:
gugl wrote:Savali on tagasi! Puidust Car lehtõgijalane on epitsenter tuning Alfa Romeo autod. See eriline sport nõuab vajalik ettevalmistus, et saab väga hästi mõõta erivarustusega test keskus Savali lehtõgijalane Auto Wood. Dünamomeetri ka üüri välispidiseks kasutamiseks.

Savali Alfa Romeo tuning pakub tarkvara kontrollitud optika ja tuuning. Tuning on nüüd võimalik Alfa Romeo Mito, kuid teiste mudelite jälgib kiiresti. Vajutage ja Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Giulietta Savali Savali väga hästi vastu.

Savali Tuning: Nüüd ka MultiAir tuning kõik mootorid!
Savali on sünonüüm tuning Alfa Romeo autod. Meie aastakümnete kogemus, meil parandada mootori tööd kaasaegseid ja klassikalisi Alfa Romeo autod ja anda auto alahinnatud veel äratuntav stiil koos sellega.

Alfa Romeo on pikka aega kasutatud nn Multi-Air-tehnoloogia. Mis seda tehnikat summa siseneva õhu kontrollib Muudetav gaasijaotusfaasidega ja tõstekõrgus asemel tavalise gaasipedaali. Tulemuseks on vähem sisemise hõõrdumise kaod ja turbulentsi, seega vähem kütusekulu (= CO2 heitkoguste määramiseks energia) ja rohkem võimu.

Uuemate mudelite alates Alfa Romeo on MultiAir mootori juhtimissüsteemi. Ka need mootorid Savali jõudluse optimeerimiseks hiljuti, isegi uus Giulietta!

Sest just € 500,00 (ilma käibemaksuta) me optimeerida oma Alfa Romeo mootori MultiAir. Mitte raha tagasi garantii (2 nädala jooksul pärast sünnitust).

Savali, liider tuning Alfa Romeo's!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


infoks siis- Savali on hollandi seltskond, kelle spetsialiteet oli nii rajale kui tänavale Nord (2,1 TS) ning V6 (2,7; 3,1; 3,3; 3,5; 3,7; 3,8) ja absoluutne tipp oli 480bhp V6BT
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#138
ega kellegil pole silmajäänud mõnda linki või pilti kus on kujutatud transaxeli sillapoolne joonis spidotrossi süsteemist, mehaanilise trossiga masinat pean silmas, pagana guugel ei taha mulle kätte anda

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#142
Saugale pidid minema ju pegoost mööda kihutama ja vanast maserati biturbost :)
hõuli spirit, niimoodi ei tasu end nüüd küll ette hakata häälestama - muidu loeme siin nutulaulu GTA style peagi...
tuleta parem SUURT TÜNNISÕITU meelde hea sõnaga ;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#145
üldiselt saab juba suvalises services päris palju nalja, ma just käsin alfaga eelmine nädal veermiku kohendamas, tüüpidel olid ikka lõuad vastu maad kui auto ülestõstsid, algul ei osanud nad midagi erilist märgata aga siis kui tagaratta ära keerasid küljest, siis vaatasid mulle küll märgade koera silmadega ja küsiva pilguga otsa, pea kergelt viltu paremale küljele

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#147
Kalvo 75-l on ka suhteliselt suur velg ja ainult viie kodaraga. :icon_hi:

Rääkides sellest... kuna minul sinna eriti enam asja pole siis ehk need, kes seal käivad masseeerivad natuke teda ja avaldavad survet :icon_roll:
Eesotsas Alfanatico. Maruvinge oleks kahte üliägedat alfat korraga rajal näha... ehk süttib siis ka teistel see tuluke, mis mõni aasta tagasi põles, kui kümned alfad kõrvuti raja ääres seisid.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#150
Kolmkend euri, et päevläbi kaarutada + sirts kütust (sõltuvalt sellest, palju sõita).
"Omal ajal" oli veel shikaan enne kiiret kurvi, ehk väljasõiduvõimalus oli ainult hullumeelsetel.
Enamat pole vaja.
a.k.a Anthrax
cron