Page 10 of 13
AR 155, 2,0 16V
Posted: 12 May 2012, 18:51
by bnd
OK
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 15:20
by bnd
Tõin eile siis plokikaane ära ja mässasin väljalaske kollektoriga.
Kollektoril mõlemas otsas keevitusjäljed seespool ja plokikaane poolses otsas on ava seetõttu u 4mm väiksem kui plokikaanes ja selle taga on ilus paks tahm = pöörised. Lihvisin siledaks ja samasse mõõtu plokikaanes oleva avaga, täna veel vaja üle poleerida
Teises otsas on see keevitusjälg veel näha, öö saabus

, siin otsas aga asi veel hullem, rant 3mm ehk siis ava on 6mm väiksem keevituskohas :icon_shocked:
Loodan, et sellel suurel freesimisel ka tulevikus kasu on:D
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 16:44
by Slicer
Paar hobust lipsab rohem välja ehk :icon_roll:
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 17:52
by Kristop
Kui sa kanali seest keevituse maha käiad kas ohtu pole et murrab flansist lahti.
Kindluse mõttes laseks väljast uue ringi peale. :icon_thumbup:
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 22:07
by Slicer
Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.

- IMG_0445.jpg (10.58 KiB) Viewed 7235 times

- IMG_0443.jpg (11.95 KiB) Viewed 7235 times
"they're actually standard CF2 ones but externally welded & ported internally:"
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 22:16
by bnd
Ma lihtsalt imestan, et muidu nii peenelt häälestatud motos on selline prohmakas sisse jäänud.
AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2012, 22:40
by janart
Slicer wrote:Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
Piltide nägemiseks peab AO-sse sisse logitud olema ::itpnt::
AR 155, 2,0 16V
Posted: 22 May 2012, 13:30
by Slicer
janar_t wrote:Slicer wrote:Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
Piltide nägemiseks peab AO-sse sisse logitud olema ::itpnt::
Salvestasin pildid maha ja lisasin, nüüd siis näha

AR 155, 2,0 16V
Posted: 22 May 2012, 18:09
by bnd
Tõin täna poest trelli otsa käiva käiakivi, õhtul hakkab sisemuse läikima löömine kollektoril.
AR 155, 2,0 16V
Posted: 22 May 2012, 23:27
by bnd
Poleeritud- küll on ilusad

kahju lausa ära peita
Teises otsas sain ka randid maha, ostsin augufreesi ja puurisin tuimalt läbi ja viimase jäänuki lasin freesiga maha ja uuesti käiaga läikima.
Udune pilt ka telefonist
AR 155, 2,0 16V
Posted: 29 May 2012, 12:29
by bnd
Igat pahna koguneb vaikselt
AR 155, 2,0 16V
Posted: 29 May 2012, 12:55
by Slicer
Tohib küsida, mitu "lammast" andsid nende eest ja leti pealt või veebist?
AR 155, 2,0 16V
Posted: 29 May 2012, 12:56
by ts
bnd wrote:Igat pahna koguneb vaikselt

AR 155, 2,0 16V
Posted: 29 May 2012, 12:57
by bnd
Veebist ja 80.-
AR 155, 2,0 16V
Posted: 15 Apr 2013, 20:45
by bnd
Pisike update
Tänase seisuga läheb masin 15.05 paiku ühe kodaniku garaaži, kes teeb mootoriga igasugu trikke 2 nädalat (eeldatavalt), lisaks veermiku ja pidurid.
Seega saab vist taas asja liikuma...