#1425
by bnd
Lugesin autokirjandust, ja juba pikemat aega ajavad mõned asjad närvi, mida need autoajakirjanikud kirjutavad.
Näited:
Pagasi laadimisava VÕIKS olla laiem! mille arvelt? teeme masina laiemaks?
Pagasi laadimisava tundub natuke kõrge!
Pagas on väga suur ja mahukas, aga pikk, asjade kätte saamiseks peaks olema pikad käed!
Pagasiluuki puudub võimalus sulgeda käsi määrimata, puudub koht, kus lükata... Igatseme volgat oma suure lingiga? KAs mõnel "moodsal" autol on veel link, kust kakkuda?
Mida kuradit te nende peresedaanidega teete? mööblit veate hommikust õhtuni?
Jätkub:
Auto on väga aerodünaamiline ja õhutakistustegur on väga väike, vaatamata langevale salongi tagaosale on tagaistmel piisavalt pearuumi, aga tagauks on tehtud läbimõtlemata, sisse-välja on ebamugav käia, võid pea ära lüüa?!?!?! ÄHH, kui küljejoon on langev, siis minu talupoje loogika ka ütleb, et uksejoon ka ju langeb? Või ei? :icon_shocked:
Muidu on auto väga kvaliteetsete materjalidega viimistletud ja koostekvaliteet on väga heal tasemel, aga osad nupud tunduvad odavailmelised....
Uus 1,4l mootor on väga hästi viimistletud ja jõudu jätkub nii kiirendusteks kui ka maanteel möödasõitudeks, häirib ainult tugevatel kiirendustel kostuv vali mootorihääl.... Sry, aga väiksed mootorid elavadki pööretel, mis paratamatult teeb ka häält?
Autol oli väga hästi viimistletud vedrustus, ainult kruusateel oleks tahtnud mugavamat ja sellepärast jääb auto meie testis.......
JNe, JNE
Ma tegelt ei saa aru, mida siis tahetakse, ei ole olmas ju ideaalset autot, on alati kompromiss erinevate omaduste vahel.
Või ma lihtsalt ei saa aru, mida kirjutatakse?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
