Page 2 of 3
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 11:40
by E.T.
eesti ja rootsi keskmise sissetuleku vahel on ka mingi erinevus?
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 12:34
by VML
paljuski ka palga erinevus-kuid rohkem on levinud suhtumine, et auto peab vaid ülevaatuseks korras olema...

ja siis kisub raskeks muidugi rahakotile kui mõlemad sadulad ja pool veermiku korraga vahetamist vajab, olenemata sellest, et juba eelmisel ülevaatusel pukside vahetusele vihjati ja taga rattad viimased pool aastat juba kärssavad

samas-on palgavahe aga on ka hinna vahe-vähesed asjad on odavamad seal, enamus siiski ka maksab sama palju kui meil, kuid seda rootsi kroonides... ehk X 1,8
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 16:11
by E.T.
egas muud...
räägime oma vanematega, kes meid nii kasvatanud on ?
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 17:40
by VML
just

eip nu ära nüüd isiklikult võta-aga mehaanikuna olen näinud..ja ka remontind selliseid masinaid, kus veermikus pole pea ühtki elavat detaili-olematud kettad ja pealejäävad pidurid, õnneks alfa on piisavalt kapriisne masin, mis eriti nii käituda ei lase ja jätab üsna pea teepeale, kui temaga nii sõita

eriti uuemad alfad... mehaanikuna propageeriks täiesti töökorras autot-seda iga ilmaga...
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 17:51
by starfild
VML wrote:j... mehaanikuna propageeriks täiesti töökorras autot-seda iga ilmaga...
Ma omanikuna ka, aga mehaanikud ja töökojad sageli ei saa aru sellest, et kui ma ei lase hetkel kõike, mida nad soovitasid, välja vahetada, siis ei ole see mitte kiusust või põhimõttest, vaid võimalustest. Natuke eri otstest vaatab omanik kui maksja ja mehaanik kui raha saaja, seda asja
Igatalvine ja suvine jutt teemal "Ärge ostke odavat rehvi!" flipib vahel päris ära. Nagu mulle meeldiks sõita jama rehviga, mis kulub ja võibolla ei pea nii hästi.
Kui öeldakse, et esimesed rattalaagrid oleks vaja ära vahetada, aga, et parem iseenesest veel käib küll, siis loomulikult võtan asja ratsionaalselt.
Huvitav..mul on tunne, et seda nutulaulu olen siin juba korra laulnud.. aga kordamine on tarkusega mingites sugulussidemetes

Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 18 Jun 2007, 21:43
by vedruseib
N peaks tähendama "neutral", mis tähendab, et ei ole käiku sees ja siis on küll käsipiduri kasutamine kohustuslik lausa liikluseeskirja järgi, et auto ise veerema ei hakkaks.
P tähendab automaatkastil "Parking", ehk siis käik väljas, aga pidur peal (pidur ilmselt käigukastis miskine või siis oleneb see autost, igatahes auto iseeneslikult liikuma ei hakka). Isiklikult olen eelistanud manuaalkasti ja ei ole harjunud käiku sisse jätma, kuna kässari kasutamine pikendab perioodi kahe kinnijäämise vahel.
Pealegi seni on kässar kinni jäänud mul vaid Zhigulil, mis on ilmne, kuna tegemist vene autoga ja teada probleem, et rooste läheb see tross seal ja siis veel isa VW transporteril, kuna trossi kõri kannatada saanud ja vesi sisse läinud (seda siis talvel).
Alfaga küll taolist probleemi pole olnd ja loodetavasti ei tule ka

Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 19 Jun 2007, 12:04
by maits
Kasutan iga päev kässarit aga talvel kipub ikka jäätuma.
Ilmselt selle tõttu et tuleb sõita aegajalt maastikul, kus põhi maad puudutab mõnes kohas (talvel hanged) ja kässari tross ongi vigastatud ja siis läeb niiskus sisse ja vuptsi jääs
Aga ega ta muidu jah niisama jäässe lähe..selles suhtes on õigus
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 19 Jun 2007, 12:35
by VML
nu...korteritingimustes saan aru... kui auto 24h lageda taeva all seisab... siis võib teatud ilmadega igast imesi juhtuda...

trosside endi paigaldus on ka väga oluline-paljudel olen näinud, kuidas kinnitused on pooleks murtud ning pole viidsitud sinna asemele ka miskit teha... -selles suhtes, peaks kliendil olema õigus asjad kohe tõstukipeal üle vaadata...

ning üks meenunud muredest-paljudel varuosa trossidel pole vajalike pehmendusi ja hõõrdekatteid ümber, nii nad kestavadki umbes paar kuud kui sedagi...
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 20 Jun 2007, 00:11
by vedruseib
tjah... probleem vbolla tulebki sellest, et ei viitsita trosse ilusti üles kinni panna ja siis lohisevad mööda maad, kuniks kõri katki. Seejärel vesi sees ja talvel hakkab vana tants peale.
Aga jah... olen kahjuks näinud päris mitmeid alfasid... peamiselt 156 mudelit, millel trossid ripuvad... 156 ilmselt liiga tarbepilliks muutunud ja seepärast ei viitsita hoolitseda... sõidetakse nagu mõne volkari või bemmiga

Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 20 Jun 2007, 10:05
by E.T.
hr seib
156 ja 147 trossid kinnituvad kütusepaagi külge ühe punktina... see on koht kus kulub kinnitus õhukeseks ja siis hakkavad nad sealt vups ja vups lahti tulema... mida rohkem tagasi paned seda kiiremini nad sealt maha tulevad... lõpeks võid panna juba mitu korda päevas... ja see on koht kus nad ei püsi ka päris uuel autol kuigi kaua.
ainus lahendus mis minul toimis oli trossid 3 kaablisiduga kinni vedada... rohkem ei pidanud kummarduma auto alla trosse kinnitama

Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 20 Jun 2007, 10:52
by starfild
Rehvivahetuse käigus piilusin ka auto alla ja mul üks tross ka klambrist lahti. Klamber ka kereküljest lahti. Keeruliseks läks siis, et kuhu külge sa selle sidusega ta panid? Seal polnud nagu yhtegi ava, ega kohta kuhu kinni tõmmata. Lõpuks sai väheke pikemaga pandud kaugemalt. Aga ideaalne lahendus ei ole.
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 20 Jun 2007, 12:10
by E.T.
minul tuli ta lahti paagi küljes olevast seenekujulisest plastmoodustisest - uut paaki nagu ka ei kipu ostma, eriti teadmises, et see on tüüpveaga koht mis muutub peagi taas problemaatiliseks ja olles varustatud ka auseri soovitusega asi koduste vahenditega lahendada...
alguses püüdsin kinnituse tagasi liimida... ei kestnud kaua kui vibratsioon oma töö tegi...
siis proovisin ta sinna paagi küljes oleva seene külge kaablisiduga kinnitada... ka ei aidanud... kauaks seda rõõmu polnud kinnisest trossist...
lõpuks mälu järgi kiskusin trossid omavahel kokku keskelt (vist panin klambrid seene otsa tagasi ja fikseerisin trossid omavahel... ja siis leidsin veel mingeid avasid kere küljes sillapoolses paagi otsas (kas seal mingi paagi tugitala ei jookse?) mille külge nad panin võttes arvesse et tross ikka vabalt liiguks ja ei oleks "poodud". käsipidur toimis igal juhul kenasti ja vaatamata mu kartusele, et kaablisidu sureb seal hõõrdeteguri kätte kestis ta minu käes lõpuni... ehk siis kindlasti üle aasta olid need sidud seal vees ja jääs ja lumes ja liivas vastu pidanud...
see tüüpviga vist uuemaid 156/147 mudeleid enam ei kummita... vähemaste peale feisslifti pole ma märganud neid lohisevaid trosse alfadel...
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 20 Jun 2007, 12:24
by janes
feisslift on veel liiga värske

see käsikatrossi 'tüüpviga' oli minu kogemust mööda ka 155 (minu jaoks lõppes rattalaagri vahetusega). ET praktiline lahendus näikse parim lahendus olema. Imetabane on muidugist see, et AuseridFaktod seda ei suuda kasutada.
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 21 Jun 2007, 02:16
by vedruseib
no kui mina oma trossid talvel kõvaks tuisanud lumehange lahti sõitsin, panin tagasi sinna seenekeste otsa nagu originaalis ette nähtud ja peavad siiani...
ei tea küll, kus ja mis offroadi te tegemas käite
Üldiselt tean jah, et see tüüpviga ja rippumas olen tõesti paljudel näinud, aga see rippumine on ka tihti põhjus, miks kässar talvel jupsima hakkab, kuna rippudes on trossi kõrile vigastused tõenäolisemad tulema.
Parkida käsipiduriga või jätta käik sisse?
Posted: 21 Jun 2007, 02:43
by VML
sõbra 155 lõpetas ka tagarattalaagri vahetusega, peale seda kui endale kaine rooli võttis, kes sõites kässari pealejäämisest aru ei saanud ja mõlemad taga kettad helendasid nagu neoon lambid

tal ka viga trossis-nigu miinus kraad nii jääs...aga trossi kõri ka sellise välimusega nagu oleks sõja üle eland...
