Page 2 of 2

164 ei tohi seista?

Posted: 04 Oct 2005, 00:48
by Martti
kui kütust tuleb peale korralikult aga ikka ei käivitu siis võiksid üle vaadata jagaja teema. Tuleb ära märgistada mispidu/kus jagaja peal istud ning jagaja kaan maha võtta (mõlemal). siis näed, kas rootorid ikka terved. Sealjuures tuleb jälgida, et süüdet paigast ära ei näpiks kusagilt!!

164 ei tohi seista?

Posted: 05 Oct 2005, 12:43
by juut
lugesin kuskilt netist järgmist :



kui vanema 164`ja paak hakkab tühjaks saama ( ~1/4 on alles) ja tekivad käivitamise probleemid - kuni täieliku tühi_käiamiseni , tuleks

kontrollida bena pumba voolikuid mis asetsevad paagis, pumba küljes.

vananedes voolikud mõranevad ja bena taseme langedes hakkavad õhku vahelt imema. rohkem kütet paaki-mure laheneb momentaalselt.



isiklik kogemus kah olemas.



samas on ka juhus olnud kus pritse temp.andur pole korralikult kontakti saanud - tulemus- tühi_käiamine taas.

edu

164 ei tohi seista?

Posted: 06 Oct 2005, 14:10
by ts
:lol: :lol: :lol: minu probleemi lahendus liiga lihtne :lol: :lol: :lol: poleks pühapäevasel kiirendusel auto jonninud poleks vast veel probleemi leidnud :lol:



enda nüüdne kogemus- kütuse pealevoolutorul on kohe peale mingit kapotialust vigurit (raamat ütleb selle kohta Dämfer :shock: oskab ehk keegi tõlkida?) imepisike praoke sees (ilmselt ka tagasivool laseb kuskilt läbi) homme siis kapoti alla, toru vahetusse ja loodame et aitab. :)

164 ei tohi seista?

Posted: 13 Oct 2005, 01:34
by mags
mõtled tagasivoolu klappi?

ja see peenike volla, mis läheb kollektorisse?



too oli fotekil ka katki, aga remont tulemust ei andnud.

164 ei tohi seista?

Posted: 13 Oct 2005, 11:32
by ts
ei olnud mitte tagasivoolu regulaatori toru kollektrorisse, vaid bensutoru, mis sealt tuleb. muuseas kollektorisse låheb hoopis alarøhuvoolik regulaatorist



minu omaon nüüd remonditud ja funkab nagu viis kopkat :lol:

ainult et kulu oli viimasel reisil meeletu 13-14l/100-le :cry: kuna aga tean, milles asi, siis esimesel vøimalusel saan ka sellega ühelepoole 8)

164 ei tohi seista?

Posted: 19 Oct 2005, 15:05
by ts
tuli veel üks mõte uputamise kohalt- kas sul regulaator on ikka korras?



liig suure küttesurvega käivitada on keeruline :) teisalt jälle- siis oleks ka küttekulu laes

kui testimisvõimalus on, siis mõõda surve ära- peab olema 3bar- paar pügalat alla selle (vähetõenäoline) :arrow: vaata pealetulek üle, paar pügalat üle selle :arrow: vaata tagasivool üle (pügalaks nimetan siis 0,1bar) kui surve on üle 4, siis läheb vahetuseks :(



ja üks kurb kogemus sarnase asjaga veel- tuttava mitsul tegi sama nalja ECU :cry: (muidugi viimse piirini peab jääma lootma et asi nii kohutav ei ole) lihtsaim elimineerimisvõimalus- ehk saad mags´iga kokkuleppele, et vahetate hetkeks ecud ära (kui probleem jätkub, siis ei olnud see probleemi põhjustaja)

164 ei tohi seista?

Posted: 20 Oct 2005, 03:49
by mags
ts, viska mingi joonis.

või siis räägi kus ja millised ned jupid on.

164 ei tohi seista?

Posted: 20 Oct 2005, 11:14
by ts
:? milliste juppide- kütteregulaatori või ECU?



regulaatoreid peaks olema 2-

üks on pealevoolul ("rõhusiluja"- ehk siis peaks ära hoidma pumba käivitumisel tekkiva rõhulöögi samas osadel sõidukitel töötab ka klapina)

teine on siis seesama rõhuregulaator (mis asub tagasivoolul- siit läheb ka voolik kollektorisse)



pildil on need siis ideelises järjekorras, seega ei oska täiselt öelda kust esimest otsida :)
Image
pildil siis esimene nimetatu numbri 13 all, teise tunned vast tutvustamata ära :lol:

2,0 ja ka algsed 3,0 versioonid omavad ka esimest regulaatorit rõhuregulaatorist natuke väiksema kopsiku näol, mis on suratud (minu autol vähemasti oli) väga raskelt ligipääsetavasse kohta mootori taga

164 ei tohi seista?

Posted: 06 Dec 2005, 15:54
by mags
noh, fotek, said korda või?

164 ei tohi seista?

Posted: 07 Dec 2005, 10:51
by fotek
üldiselt häbi öelda, aga ei saanud.

panin veel uued küünlad ka viimases lootuses aga ei sittagi.



jätsin siis seisma ja paremaid aegu ootama. :(

164 ei tohi seista?

Posted: 07 Dec 2005, 17:27
by juut
vanema 164`ja paak hakkab tühjaks saama ( ~1/4 on alles) ja tekivad käivitamise probleemid - kuni täieliku tühi_käiamiseni , tuleks

kontrollida bena pumba voolikuid mis asetsevad paagis, pumba küljes.

vananedes voolikud mõranevad ja bena taseme langedes hakkavad õhku vahelt imema. rohkem kütet paaki-mure laheneb momentaalselt.



?

kontrollitud?