Arvan, et selle kergitamise põhjus on ikkagi gaasamordis mis kergitab väheke (piisavalt, et vahe eelnevaga välja paistaks). Muuseas, sellesama monroe netilehel on vähe parem ülevaade http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
sealt üks lõik -
An additional benefit of gas charging is that it creates a mild boost in spring rate to the vehicle. This does not mean that a gas charged shock would raise the vehicle up to correct ride height if the springs were sagging. It does help reduce body roll, sway, brake dive, and acceleration squat.
This mild boost in spring rate is also caused by the difference in the surface area above and below the piston. With greater surface area below the piston than above, more pressurized fluid is in contact with this surface. This is why a gas charged shock absorber will extend on its own.
amorditeema GTV arutelust
#17No enam konkreetsemalt ei anna ju su väidet ümber lükata..janes wrote:Arvan, et selle kergitamise põhjus on ikkagi gaasamordis mis kergitab väheke (piisavalt, et vahe eelnevaga välja paistaks).

janes wrote:This does not mean that a gas charged shock would raise the vehicle up to correct ride height if the springs were sagging.
Kui amordi vahetuseks pool esisilda vaja laiali katkuda (ma ei tea alfasid selle koha pealt), siis vaevalt sa pärast asja identselt varasemaga kokku paned. Mcphersoni puhul needsamad vedrutaldrikud ilmselt kõige tõenäolisem koht. Vanal Saabil (900 aastatest ~80-90) võiks amorti vahetada ilmselt ka ratast eemaldamata, lihtsalt double wishbone ülesehituse puhul pole selliseid taldrikuid ja amort on kere ja alumise õõtsa vahel. Ja ei teki ka mingit näilist kõrguse muutumist.
amorditeema GTV arutelust
#18tekstis öeldi, et ei ole suuteline vedru asendama
Aga muidugi on alati võimalik midagi teisiti kokku panna. Ma muidugi loodan, et mehhaanik kes amorti vahetab on suuteline ülejäänud pudinad samamoodi kokku panema. Või siis teadlikult midagi teisiti tegema.
peace


amorditeema GTV arutelust
#19õhesõnaga kui raid on vajunud madalaks nagu lodukonn, sii vahetusse vedrud / soovitavalt ka siis amordikad juba...
peaks oma lodukonna kõhu ka kõrgemale miski aeg tõstma...
coiloverid ehk... kuigi need pidi kinni jääma meie mendeleejevis paari aastaga...
peaks oma lodukonna kõhu ka kõrgemale miski aeg tõstma...
coiloverid ehk... kuigi need pidi kinni jääma meie mendeleejevis paari aastaga...
amorditeema GTV arutelust
#20Tooks igaks juhuks teise tsitaadi ka sealt
Let's start our discussion of shock absorbers with one of very important point: despite what many people think, conventional shock absorbers do not support vehicle weight. Instead, the primary purpose of the shock absorber is to control spring and suspension movement.
amorditeema GTV arutelust
#21
loen ja imestan

tegelikult on siis asjalood sellised, et amort hoiab küll autot üleval... KUID seda alles siis, kui vedru on täiesti väsinud (ning üldjoontes on siis juba ka põhi maas)
Mis puutub auto kõrgemaks tegemisse amortide kaasabil, siis see ON võimalik KUID eeldab siiski seda, et uued amordid on selle sõiduki jaoks valed... ehk siis kui kausi koht on ettenähtust kõrgemal (been there...)
Juhul, kui amortide vahetusega auto kõrgus muutub, siis on tõenäoliselt probleem selles, et sild ei ole korralikult paigas (ning osa vedrude tööst teeb amort ise)

Tegelikult ma olen normaalne....
amorditeema GTV arutelust
#22doctor has spoken
ammu juba ootasin, et teoretiseerimisele mõistuse hääl sekkuks vahele.
ammu juba ootasin, et teoretiseerimisele mõistuse hääl sekkuks vahele.
amorditeema GTV arutelust
#23cyber - conventional - õliamort. ära liiga südamesse võta, väidan, et gaasamordi paigaldamisel (kui eelnevalt on all onud õlid või surnud gaasamordid) kaasneb esmalt vähene auto kerkimine. (kas see on 3 cm või vähem jääb Jannuhellu silmamõõdu täpsuse taha hetkel) Mida väiksem/kergem auto seda märgatavam see on. Kõrgust saab tahtlikult muuta ikka vedru või selle toetuspunktide asukohtade muutmisega.
amorditeema GTV arutelust
#24väitega nõus...
gaasiamort surnud amordi asemele muudab kõrgust (küll vähe aga muudab)-> seda muidugi VAID mõneks ajaks
kuniks kõik asjad paika tagasi vajuvad
gaasiamort surnud amordi asemele muudab kõrgust (küll vähe aga muudab)-> seda muidugi VAID mõneks ajaks

Tegelikult ma olen normaalne....
amorditeema GTV arutelust
#25Kui sa just väidad, et "conventional" (ehk "tavaline", minu arusaamist pidi lihtsalt tavalist "tüüpi") just õliamort on, siis vatever..
ei usu ma seda juttu ikkagi, võibolla üheks ringiks ümber kvartali, kuni lahtikatkutud asjad uuesti paika vajuvad..
Aga nagu teada, vaidlusest sünnib tõde..

ei usu ma seda juttu ikkagi, võibolla üheks ringiks ümber kvartali, kuni lahtikatkutud asjad uuesti paika vajuvad..

Aga nagu teada, vaidlusest sünnib tõde..
