Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#17
"minu" :) 155 sai omale miskid philipsi tuuningpirnid (+50% valgust :roll: )



aga 164 liigub vapralt tavaliste Osrami pirnikestega ning siiani pole veel nagu märgnaud, et sõitmist häiriks...



BTW soovitaks korraga mõlema poole sama tule pirnid välja vahetada...
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#18
ts wrote:"minu" :) 155 sai omale miskid philipsi tuuningpirnid (+50% valgust :roll: )

aga 164 liigub vapralt tavaliste Osrami pirnikestega ning siiani pole veel nagu märgnaud, et sõitmist häiriks...

BTW soovitaks korraga mõlema poole sama tule pirnid välja vahetada...


Ostsin 2tk Philips 4000K Blue 195.- tk aga ma vaatasin, et mul kaug tuli on siis ka H1 pesaga või? On ikka kindlalt H1 päeva sõidu tuledes nendes luupides? Ja siis kust kohast ma saan tulesid reguleerida, kas mingitest kruvidest? Üks tuli vahib maha ja teine liiga üles nagu kõõrakas :)



Siis ka see, et kojamees käib vastu kapoti äärt, kas see on tingitud nendest tavalistest kojameestest? (Pole veel neid uusi vibusid külge pannud, aga äkki see parandab asja)

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#19
yep... mõlemad on H1 (nagu juba ütlesin :wink: )



Kuna tegemist on luuptuledega, siis luup hajutab natuke valgust ...



N.B. JA MÕLEMAD ON 55W :!: :!: :!: vastasel juhul küpsetad omal reflektorid siniseks ning ka katted kokku :wink: (164 esituli BTW ei ole just eriti odav asi :roll: )



mis puutub reguleerimisse, siis oled natuke s***s seisus praegu. Nimelt on FL tuled KÕIK automaatse reguleerimisega...

Seega pead otsima üles kas mootori või siis selle pesa, kus kõrguse mootor asub ning sealtkaudu mudima (ausaltöeldes jään siinkohal natuke häbisse, kuna pole kunagi ühelgi Alfal tulede kõrgust manuaalselt reguleerinud :oops: )



EDU! 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#20
Alpinist wrote:Siis ka see, et kojamees käib vastu kapoti äärt, kas see on tingitud nendest tavalistest kojameestest? (Pole veel neid uusi vibusid külge pannud, aga äkki see parandab asja)


vat seda mina ei tea... kohe mitte ei tea... :cry: kurb on vaadata lausa



olen kõiksugu kojamehi katsetanud, kuid tulemus ikka 0 -> kojamees KÄIB vastu kapotiäärt (raamiga või raamita, originaal või oolraid pole vahet)... :cry:

Käib minu mõlemal 164-l ja ka suuremalt jaolt kõigil teistel...



iseenesest kaldun arvama, et tegu ei ole mitte kojamehe vaid pigem mingi kapotikonstruktsiooni probleemiga... (et mingil hetkel lihtsalt hakkab kapoti lukk ennast viltu suruma)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#21
ts wrote:yep... mõlemad on H1 (nagu juba ütlesin :wink: )

Kuna tegemist on luuptuledega, siis luup hajutab natuke valgust ...

N.B. JA MÕLEMAD ON 55W :!: :!: :!: vastasel juhul küpsetad omal reflektorid siniseks ning ka katted kokku :wink: (164 esituli BTW ei ole just eriti odav asi :roll: )

mis puutub reguleerimisse, siis oled natuke s***s seisus praegu. Nimelt on FL tuled KÕIK automaatse reguleerimisega...
Seega pead otsima üles kas mootori või siis selle pesa, kus kõrguse mootor asub ning sealtkaudu mudima (ausaltöeldes jään siinkohal natuke häbisse, kuna pole kunagi ühelgi Alfal tulede kõrgust manuaalselt reguleerinud :oops: )


EDU! 8)


Jah need philipsid on 55W, seda ma tean isegi, et võimsam pirn küpsetab reflektori ära! Teen pildi ka kui pirn vahetatud on!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#23
ts wrote:
Alpinist wrote:Siis ka see, et kojamees käib vastu kapoti äärt, kas see on tingitud nendest tavalistest kojameestest? (Pole veel neid uusi vibusid külge pannud, aga äkki see parandab asja)
vat seda mina ei tea... kohe mitte ei tea... :cry: kurb on vaadata lausa

olen kõiksugu kojamehi katsetanud, kuid tulemus ikka 0 -> kojamees KÄIB vastu kapotiäärt (raamiga või raamita, originaal või oolraid pole vahet)... :cry:
Käib minu mõlemal 164-l ja ka suuremalt jaolt kõigil teistel...

iseenesest kaldun arvama, et tegu ei ole mitte kojamehe vaid pigem mingi kapotikonstruktsiooni probleemiga... (et mingil hetkel lihtsalt hakkab kapoti lukk ennast viltu suruma)


Ma uurin natuke seda asja äkki saab kuidagi kapotist seda regullida!

Sest suht kurb on vaadata kuidas kojamees kapoti äärt närib ja seda igakord väänab!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#25
Kas ka meil :?:



ma arvan, et meil kõigil on juhipoolse kojamehega probleeme-> tundub, et see probleem tekib väsimisest umbes 8-10 aasta jooksul alates auto tootmisest



Siiani kahtlustasin oma sinise baasilt, et see kummitükk, mis kapotti klaasipoolt toetab on nii olulise tähtsusega, et selletõttu vajub serv alla-> aga tutkit :evil: beezil on see alles ja pilt täpselt sama...
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#26
Sai siis üks unetu öö veedetud Alfaga! :shock:



Muide pirnile pääsesin ligi tagant paremini kui neid nelja kruvi lahti keerata! Võtsin relee ploki ära ja sain kaane maha, vahetasin pirni ära, proovisin töötab :lol: Esimese pirni vahetuseks läks aega mingi 6min.

Võtsin teise tule ka ette, sama moodi 6 min ja proovin EI TÖÖTA :evil:



Hakkan siis mööda juhtmeid vaatama ja ennäe juhtmeid oli mitmetest kohtadest lapitud ja veel millega MAALRITEIBIGA :shock: juhtmed olid oksüdeerunud praktiliselt kõik! Ega siis midagi lammutasin kõik laiali ja hakkasin juhtmeid ringi lappima korralikult! Puhastasin isegi kõik tulede pistikud ära! Nii igaks juhuks, talv ju varsti tulekul! Alustasin ma siis kell 20.00 ja lõpetasin 3.30! Aga tehtud sain ja kõik töötab! Tegin siis nii, puhastasin katkise koha ära, jootsin tinaga kinni, OUSHIT! (termokahanev), elektriku teibi asemel kasutasin Vulkaniseeruvat teipi, see jääb väga elastne, vee, õhu ja ilmastiku kindel! Kuna tavaline teip ei kesta kuigi kaua, muutub kõvaks ja tuleb liimist lahti kellel siis seda vaja on!



Tulesid saab ka manuaalselt reguleerida aga ainult nii palju, et kas põõsa poole või tee keskjoone poole! Ühesõnaga kokku ja lahku vaade!



Kojameeste asja ma alles hakkan uurima, mis põhjustab ikkagi selle kapoti söömise selgitan välja!



Kas alfa 164-al on õlipump rihm ülekandega, või mis asi on see, mis on kunde pool kõige tagumine (praktiliselt õõtsa peal)?

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#27
kui nüüd väga ei eksi, siis vist :wink: eestpoolt ülalt alla vaadates genekas, kliima, keskel on veepump ja taga roolivõim



Mis aga puudutab teibi-traadituuningut-> tüüpiline (usu mind oma sinisest 164-st leidsin veel huvitavamaid "lahendusi" :lol: ) :wink:



ja mis puudutab kapotiserva... ootan suure huviga :roll: minu mõistus siinkohal enam kaasa ei suuda töötada :oops:



BTW-> unustasin, et Sul vana kooli sõiduk on (ja automaatreguleerimine puudub)... Superil igatahes on tulede mahakruvimine kordi klihtsam, kui nende :evil: katete kättesaamine :roll: (3 min vs 20 min)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#28
Täna hommikul oli siis selline probleem, et auto läks ikka väga pika käiamise peale tööle! Vahe peal lubas ja siis nagu oli detonatsioon sisselaske kollektoris, selline popsakas käis! Ja kui saan tööle masina siis alguses on pöörded madalad! Kui mootor on soe siis pole probleemi käivitamisega! Nagu kella värk läheb käima!



Ka on jagaja kaanel pragu sees! Ma ise mõtlesin, et äkki on hommikuti jagajas kondents ja siis peksab sädet valesse silindirisse! Ja teine küsimus

kuidas jagaja rootor maha tuleb, kas lihtsalt tirides või on seal mõni splint ees!

Alfa 164 3.0 12v mõned mured :(

#29
rootori eemaldamine-> võtad jagaja kaane kinnituse lahti, jagaja eest ära ning tõmbad vaikselt rootorit enda poole



ja kui peale öist seismist jonnib, sii tõenäoliselt jah kondents sisse pugenud kuhugi-> kas siis mõni pistik/relee (pre FL mudelitel ei olnud veel ilusaid veekindlaid pistikuid kõikjal) või kondents jagajas.



Viimase saad selgeks, kui käivitamisel jonnival autol kiirelt jagaja lahti võtta ning kuivatuspaberiga üle tõmmata. Kui probleem kaob, siis on õige koht leitud :wink:



pikal käiamisel aga on pigem tõenäosus mootor üle uputada, mistõttu on käivitamine keerulisem... sellest ka detonatsioonipopsakas :roll:



teine variant on lekkiv pumbavoolik-> bensiin lihtsalt voolab paaki tagasi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron