Page 2 of 2

Lamda andur???

Posted: 31 Oct 2007, 00:30
by ts
tegelikult ei ole lamda puhul üldse tolerantsi ette nähtud :lol:



proovin selle kuradima õigusakti kuskilt leida...



AGA siiski ÜV-l ei vaadata reeglina eriti lamda väärtust-> olulisem on, et CO ja HC oleks korras :wink:

Lamda andur???

Posted: 31 Oct 2007, 00:38
by zakalwe
hm



Nad eriti ei saa midagi jälgida/mitte jälgida, st nad ei vaata enam NUMBREID.

Nende toredate TÜV aparaatidega on asi lihtne nagu valgusfooris: kui on punane, on pees, kui on roheline, on ok. Näeb välja nagu muusikakeskuse ekvalaiser:)

lambda on lugemi sees, seega: kui graafik on roheline, on kõik ok. Ise jõllitasin kõrval kui nad seal tuuritasid. Lambda väärtus vist on küll ainult kõrgendatud pööretel neil selles TÜV analüsaatoris mõõdetud.

Lamda andur???

Posted: 31 Oct 2007, 10:50
by ts
lamda väärtusega on selline tore asi, et paljud sõidukitootjad paigaldavad enne katti nn lisaõhu toru (mis peaks võimaldama kõrgetel pööretel natuke rikkama seguga sõita)



Kui Sina kui heauskne omanik lähed selle autoga ülevaatusele, siis tühikäigul on lamda väärtus liiga kõrge, mistõttu kukud hoolimata perfektses korras autost sellesama väärtuse tõttu kolinal läbi :lol:



Seega jään siiski kindlaks sellele, et lamda väärtus ei ole ÜV-lt läbikukkumise põhjuseks (kui see on vähegi normaalsetes piirides-> minu isiklik rekord on 164-ga ostujärgselt lamda 7,4 :lol: pütt lihtsalt rippus toru otsas :roll: mis sai ka korduse põhjuseks)