Katalüsaatori ummistumine

#16
ts wrote:Kati olemasolu ei kontrollita enam ammu vastava märkega passist...
"Ütle, mis auto ning mootoriga on tegu ja ma ütlen kas sul peab kat olema" Ütles tehnoülevaataja arvutis olev Autodata laisa ohkega...


Ehk siis autodel alates tootmisaastast 1992 on 95% puhul kat olemas. :wink:
Tegemist on Peugeoti mootoriga aastast 1994 2.0 89kw XU10J2C

Kui rolli mängib siis autoks on 306 Cabriolet.
a.k.a Anthrax

Katalüsaatori ummistumine

#17
marelli 8P MPi pritse :roll:



naiss...... peaaegu nagu Alfa ju :wink:



eniveis-> oled kindel, et ei ole XU10J2CL/Z



koodi XU10J2C järgi on siiski tegu 405 2,0 8V kat mootoriga x4 pealt :roll:



:mrgreen:



Siiski on üsna kindlalt katti vaja :roll:



BTW... ma ei ole ülevaataja ega ei ole mul ka autodatat ega ühtegi Peugeoti sõidukit (mida ma muuseas 206/307/407 kogemuse najal ka suhteliselt ei kannata :lol: )



However näiteks 306cbr; 405M16; 406 coupe; 504 coupe/cabrio ja ka 605 on võrratud 8) 8) 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Katalüsaatori ummistumine

#18
ts wrote:However näiteks 306cbr; 405M16; 406 coupe; 504 coupe/cabrio ja ka 605 on võrratud 8) 8) 8)


ei saa... ikka peab selle siia surama
Image
8) 8) 8)



EDIT: peale postitamist vaatasin korraks veel eraldi oma ülemist loetelu ja...



PININFARINA RUULZ :lol:



Offtopic kah ruuls :oops: :oops: :oops:
Tegelikult ma olen normaalne....

Katalüsaatori ummistumine

#20
8) tiib on Sul nagu natuke...liiast :wink:



bensiin-kat ei ole märgitud uude passi minu mälu järgi alates '94 aasta esmaregistreerimisega sõidukitel.



Alates 96 esmaregistreerimisega EI ole üldse võimalik, et kati vahel ei ole :wink:



ts@käis kunagi feliciaga ÜV punktis, kus ülevaataja oleks peaaegu ümber kukkunud, kui nägi `98 karpaga ja ilma katita sõidukit :lol: komentaar oli: "No krrt ma saan küll aru, et Sina ei ole selles süüdi, et Su tööauto nõuetele ei vasta, kui TEGELIKULT ei tohiks seda autot ÜV-lt läbi lasta :shock: "
Tegelikult ma olen normaalne....

Katalüsaatori ummistumine

#21
ts wrote:8) tiib on Sul nagu natuke...liiast :wink:

bensiin-kat ei ole märgitud uude passi minu mälu järgi alates '94 aasta esmaregistreerimisega sõidukitel.

Alates 96 esmaregistreerimisega EI ole üldse võimalik, et kati vahel ei ole :wink:

ts@käis kunagi feliciaga ÜV punktis, kus ülevaataja oleks peaaegu ümber kukkunud, kui nägi `98 karpaga ja ilma katita sõidukit :lol: komentaar oli: "No krrt ma saan küll aru, et Sina ei ole selles süüdi, et Su tööauto nõuetele ei vasta, kui TEGELIKULT ei tohiks seda autot ÜV-lt läbi lasta :shock: "
Mina seda tiiba sinna ei pannud ja ära ka ei võta (augud jms jäävad sinna). Pealegi see peaks olema originaal. Kunagi sai kerenumbri järgi varustust kontrollitud. Ja asi pole pooltki nii hull kui pildil :lol:

Kontrolliks vaatasin esimese ettejuhtuva tuttava auto (VW Bora) passi, milles oli kati olemasolu kirjas. Aastaarvu enam öelda ei oska aga kindlasti oli see rohkem kui 94.



PS: Vaatasin korra veel sõbra autot, millel on esmaregistreerimine 94' ja eestis arvele võetud kuu enne minu autot ja sellelgi oli bensiin-kat.



Kas see on kindel, et mul peab katalüsaator olema?
a.k.a Anthrax
cron