BRERA GTA

#18
SOOJENDAME



italiaspeed.com andmetel on mida Brera kohta teises kvartalis oodata


Weight reduction, introduction of new 1.8 Turbo engine.
8)
Eeldatavad siis ligikaudu 45-70kg 8)
Special edition based on 3.2 V6 with more power. Engineering by external company.
:twisted: :twisted: :twisted: Tuleb GTA või ei tule :roll: :twisted: :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....

BRERA GTA

#19
The hot rumour of the hour is that Alfa have ditched their 3.2-litre turbocharged V6 (based on the Holden Alloytec block) and swapped in a 4.3-litre Ferrari designed V8 as found in the Maserati Gran Turismo coupe.

In detuned form you could expect an easy 309kW from the Italian V8 and we repeat…that is detuned.

If the V8 is given the green light expect a 0-100km/h time of five seconds dead and an exhaust note to mortgage your house or sell your kidneys for. An estate (wagon) version is expected to go on sale alongside the saloon. It is anticipated that the Alfa 159 GTA will go on sale in Europe during 2008.



mmmmmmüüa üks 156gta! KIIIRE!!!!
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

BRERA GTA

#20
:roll:



esimene linnuke Brera S- limited versioonina 500 sõidukit



väidetavalt on kajakiajad möödas ning Brera pakub paremat elamust kui 156GTA (kuna 3,2 on samuti esiveoline, siis märgitakse kaaluks 1520kg, 2,2 versioon on 35kg kergem)



Vermik on optimeeritud Prodrive :twisted: poolt



Veidral kombel vihjatakse, et kõik sõidukid saavad olema parempoolse rooliga :(


Image



Image

Image

Image

Image

Image




Jääme ootama Autodelta edasiarendust :twisted: :twisted: :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....

BRERA GTA

#24
:roll:



WÖÖÖÖÖRD....



V6 S hind on V6 Q4-ga võrreldes TERVELT JA MASENDAVALT 30000.- EEK kallim.... (see läheks Q4 peal lisana ainuüksi suurematele jalavarjudele)



on jah diskrimineerimine :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

BRERA GTA

#26
eile Top Gear'i 147 GTA tampimise taustal tuli tahtmine natuke õigetest GTA-dest kirjutada :roll:



peaaegu sobiv teema ju :lol:



GTA (Gran Turismo Alleggerita) oli siis tegelikult tootmises ajavahemikul 1965-1971. Baseerus see 105 seeria Bertone kupee põhjal ning oli ette nähtud sigakiireteks ringideks.



Mootoreid oli neli, kõik TwinSpark tehnikas Nord'id (ehk siis täisalumiiniumist kahe ülanukkvõlli ja märgade hülssidega)

Töömaht ning vastavad võimsused:

Junior -> 1,3 liitrit (stradale 71 ja 81 kW; corsa 121kW)

GTA-> 1,6 liitrit (stadale 78 ja 85kW; corsa 125kW)

GTAm-> 2,0 liitrit ei avalikustanudki oma stradale versiooni võimsust (hinnanguliselt võis see olla olenevalt autost 130-160kW); corsa igatahes saavutas 177kW võimsuse. Mootor ei olenud enam karbureeritud vaid selle asemel kasutati SPICA sissepritset (sama, mida kasutas ka Montreal ning 33 Stradale)



Kõige huvitavam versioon oli aga 68-69 umbes 10 eksemplaris toodetud GTA-SA (GranTurismoAlleggrita Sovralimentato), kus võeti GTA mootor ning turbineeriti see kasutades õlisurvel töötavaid puhureid saavutades tippvõimsuseks MASENDAVAD 184kW.



kuna viimane mootor on kahtlemata kõige huvitavam, siis pilti kah :roll:


Image


ülejäänud mudelitel on suht tavapärane mootor, mida on võimalik vaadata ja imetleda ka 75, 155 ning 164 8V isendite kapoti alt 8)



paneks siis igaks juhuks ka autode pildid :roll: nagu huvitavam või nii :lol:


Image
1300 Junior
Image
GTA corsa
Image


ja afkoorss GTAm

stradale
Image


corsa
Image




Tänan tähelepanu eest!



p.s. To be continued... GTA tehnikal baseeerusid ka TZ-id (Tubolare Zagato)... aga see on juba teine jutt :roll:
Last edited by ts on 03 Jul 2008, 18:15, edited 1 time in total.
Tegelikult ma olen normaalne....

BRERA GTA

#29
Ts'ile:



Millest on tulnud nimi Spider.. seal ei ole ju seost ämblikuga. Aga mis legend sellega on. JA mitte ju ainult Alfal. Ka Ferral on. Seega ei ole tegu vaid mudelinimega nagu Focus või Megane :)



Tänan!

BRERA GTA

#30
:roll:



Spider on vana rooma võitluskaarik (kui vaatad näiteks sellist filmi nagu Gladiaator, siis seal on seda ilusti näha-> kahjuks ei leia pilti hetkel, seega proovin kirjeldada)



kahe rattaga, kahekohaline, ülikerge konstruktsiooniga, tavaliselt kahe hobuse taga veetav kaarik. kaks kohta olid ette nähtud selleks, et üks inimene juhtis ja teine lajatas kõrvalt siis vibu, oda, mõõga või mädand õuntega vaenlaste pihta.



tavaliselt kasutati rattarummu keskele paigutatud terasid, et teisi spyder'eid (või hobusemehi rajalt maha võtta)



Autondusse võeti see üle loomulikult itaaliast ning see tähendab kerge, kuid tugeva kosktruktsiooniga ning alati kahekohalist :!: sõidukit (irw@916 ja Brera).



kahekohalisi kabriosid on lisaks spiderile veel roadster (ilma katuseta) ning speedster (katus peitub kõvakatte alla ning katusekatte kuju sulandub keresse kaotades aerodünaamilise takistuse kokkuvolditud serva näol)



Viimase 30 aastaga on muidugi asjad muutunud (kuid kõik eelmainitud keretüübid on ALATI kahekohalised)



Pilte:



Spider:

3 gen
Image


916


Image


uus Spider


Image


Speedster (kahjusk ainus proto ES-30 baasil)


Image


Parema pildi annab see:


Image


roadster


Image
Tegelikult ma olen normaalne....
cron