hehehe
iga uus on ammuunustatud vana...
BRERA GTA
#17...siuke asi tuli juulis aruteluks
http://www.autoexpress.co.uk/news/spysh ... 9_gta.html
...ametlik siseinf eriti midagi ei luba niipea, ehk 2008 saab mõne uudise, müüki ei tule kindlalt, heal juhul avalikustatakse mõni uus nüanss või taiming, millal sellist mudelit reaalselt näppida saab... ma väga loodan, et see tuleb pärsi asi, see mul väga südamel
http://www.autoexpress.co.uk/news/spysh ... 9_gta.html
...ametlik siseinf eriti midagi ei luba niipea, ehk 2008 saab mõne uudise, müüki ei tule kindlalt, heal juhul avalikustatakse mõni uus nüanss või taiming, millal sellist mudelit reaalselt näppida saab... ma väga loodan, et see tuleb pärsi asi, see mul väga südamel

BRERA GTA
#18SOOJENDAME
italiaspeed.com andmetel on mida Brera kohta teises kvartalis oodata
Eeldatavad siis ligikaudu 45-70kg
Tuleb GTA või ei tule

italiaspeed.com andmetel on mida Brera kohta teises kvartalis oodata
Weight reduction, introduction of new 1.8 Turbo engine.

Eeldatavad siis ligikaudu 45-70kg

Special edition based on 3.2 V6 with more power. Engineering by external company.






Tegelikult ma olen normaalne....
BRERA GTA
#19The hot rumour of the hour is that Alfa have ditched their 3.2-litre turbocharged V6 (based on the Holden Alloytec block) and swapped in a 4.3-litre Ferrari designed V8 as found in the Maserati Gran Turismo coupe.
In detuned form you could expect an easy 309kW from the Italian V8 and we repeat…that is detuned.
If the V8 is given the green light expect a 0-100km/h time of five seconds dead and an exhaust note to mortgage your house or sell your kidneys for. An estate (wagon) version is expected to go on sale alongside the saloon. It is anticipated that the Alfa 159 GTA will go on sale in Europe during 2008.
mmmmmmüüa üks 156gta! KIIIRE!!!!
In detuned form you could expect an easy 309kW from the Italian V8 and we repeat…that is detuned.
If the V8 is given the green light expect a 0-100km/h time of five seconds dead and an exhaust note to mortgage your house or sell your kidneys for. An estate (wagon) version is expected to go on sale alongside the saloon. It is anticipated that the Alfa 159 GTA will go on sale in Europe during 2008.
mmmmmmüüa üks 156gta! KIIIRE!!!!
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

BRERA GTA
#20
esimene linnuke Brera S- limited versioonina 500 sõidukit
väidetavalt on kajakiajad möödas ning Brera pakub paremat elamust kui 156GTA (kuna 3,2 on samuti esiveoline, siis märgitakse kaaluks 1520kg, 2,2 versioon on 35kg kergem)
Vermik on optimeeritud Prodrive

Veidral kombel vihjatakse, et kõik sõidukid saavad olema parempoolse rooliga







Jääme ootama Autodelta edasiarendust



Tegelikult ma olen normaalne....
BRERA GTA
#21
üks pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna
üks videolõiguke koosneb teatavasti meeletust arvust piltidest
http://www.breras.co.uk/
seega...
kommentaarid on liigsed
Tegelikult ma olen normaalne....
BRERA GTA
#26eile Top Gear'i 147 GTA tampimise taustal tuli tahtmine natuke õigetest GTA-dest kirjutada
peaaegu sobiv teema ju
GTA (Gran Turismo Alleggerita) oli siis tegelikult tootmises ajavahemikul 1965-1971. Baseerus see 105 seeria Bertone kupee põhjal ning oli ette nähtud sigakiireteks ringideks.
Mootoreid oli neli, kõik TwinSpark tehnikas Nord'id (ehk siis täisalumiiniumist kahe ülanukkvõlli ja märgade hülssidega)
Töömaht ning vastavad võimsused:
Junior -> 1,3 liitrit (stradale 71 ja 81 kW; corsa 121kW)
GTA-> 1,6 liitrit (stadale 78 ja 85kW; corsa 125kW)
GTAm-> 2,0 liitrit ei avalikustanudki oma stradale versiooni võimsust (hinnanguliselt võis see olla olenevalt autost 130-160kW); corsa igatahes saavutas 177kW võimsuse. Mootor ei olenud enam karbureeritud vaid selle asemel kasutati SPICA sissepritset (sama, mida kasutas ka Montreal ning 33 Stradale)
Kõige huvitavam versioon oli aga 68-69 umbes 10 eksemplaris toodetud GTA-SA (GranTurismoAlleggrita Sovralimentato), kus võeti GTA mootor ning turbineeriti see kasutades õlisurvel töötavaid puhureid saavutades tippvõimsuseks MASENDAVAD 184kW.
kuna viimane mootor on kahtlemata kõige huvitavam, siis pilti kah
ülejäänud mudelitel on suht tavapärane mootor, mida on võimalik vaadata ja imetleda ka 75, 155 ning 164 8V isendite kapoti alt
paneks siis igaks juhuks ka autode pildid
nagu huvitavam või nii
1300 Junior
GTA corsa
ja afkoorss GTAm
stradale
corsa
Tänan tähelepanu eest!
p.s. To be continued... GTA tehnikal baseeerusid ka TZ-id (Tubolare Zagato)... aga see on juba teine jutt

peaaegu sobiv teema ju

GTA (Gran Turismo Alleggerita) oli siis tegelikult tootmises ajavahemikul 1965-1971. Baseerus see 105 seeria Bertone kupee põhjal ning oli ette nähtud sigakiireteks ringideks.
Mootoreid oli neli, kõik TwinSpark tehnikas Nord'id (ehk siis täisalumiiniumist kahe ülanukkvõlli ja märgade hülssidega)
Töömaht ning vastavad võimsused:
Junior -> 1,3 liitrit (stradale 71 ja 81 kW; corsa 121kW)
GTA-> 1,6 liitrit (stadale 78 ja 85kW; corsa 125kW)
GTAm-> 2,0 liitrit ei avalikustanudki oma stradale versiooni võimsust (hinnanguliselt võis see olla olenevalt autost 130-160kW); corsa igatahes saavutas 177kW võimsuse. Mootor ei olenud enam karbureeritud vaid selle asemel kasutati SPICA sissepritset (sama, mida kasutas ka Montreal ning 33 Stradale)
Kõige huvitavam versioon oli aga 68-69 umbes 10 eksemplaris toodetud GTA-SA (GranTurismoAlleggrita Sovralimentato), kus võeti GTA mootor ning turbineeriti see kasutades õlisurvel töötavaid puhureid saavutades tippvõimsuseks MASENDAVAD 184kW.
kuna viimane mootor on kahtlemata kõige huvitavam, siis pilti kah


ülejäänud mudelitel on suht tavapärane mootor, mida on võimalik vaadata ja imetleda ka 75, 155 ning 164 8V isendite kapoti alt

paneks siis igaks juhuks ka autode pildid





ja afkoorss GTAm
stradale

corsa

Tänan tähelepanu eest!
p.s. To be continued... GTA tehnikal baseeerusid ka TZ-id (Tubolare Zagato)... aga see on juba teine jutt

Last edited by ts on 03 Jul 2008, 18:15, edited 1 time in total.
Tegelikult ma olen normaalne....
BRERA GTA
#27peaks TS paremaid palasid autori nõusolekul hakkama avaldama www.alfasport.ee all 
oleks lehel miski sisu v nii...

oleks lehel miski sisu v nii...
BRERA GTA
#30
Spider on vana rooma võitluskaarik (kui vaatad näiteks sellist filmi nagu Gladiaator, siis seal on seda ilusti näha-> kahjuks ei leia pilti hetkel, seega proovin kirjeldada)
kahe rattaga, kahekohaline, ülikerge konstruktsiooniga, tavaliselt kahe hobuse taga veetav kaarik. kaks kohta olid ette nähtud selleks, et üks inimene juhtis ja teine lajatas kõrvalt siis vibu, oda, mõõga või mädand õuntega vaenlaste pihta.
tavaliselt kasutati rattarummu keskele paigutatud terasid, et teisi spyder'eid (või hobusemehi rajalt maha võtta)
Autondusse võeti see üle loomulikult itaaliast ning see tähendab kerge, kuid tugeva kosktruktsiooniga ning alati kahekohalist

kahekohalisi kabriosid on lisaks spiderile veel roadster (ilma katuseta) ning speedster (katus peitub kõvakatte alla ning katusekatte kuju sulandub keresse kaotades aerodünaamilise takistuse kokkuvolditud serva näol)
Viimase 30 aastaga on muidugi asjad muutunud (kuid kõik eelmainitud keretüübid on ALATI kahekohalised)
Pilte:
Spider:
3 gen

916

uus Spider

Speedster (kahjusk ainus proto ES-30 baasil)

Parema pildi annab see:

roadster

Tegelikult ma olen normaalne....