::itpnt::
no räägime siis natuke mis värk on lisaks sellele aknapesu vedelikule.
Masin sai siis ostetud tegelikult teadmisega, et teda kimbutab üks mure mis harva kuid siiski 3.2 GM'ikaid kiusab.
Külma mootoriga on jõudu vähe ja alles soenedes läheb asi korda. Vahel lööb ka tule põlema tänu sellele.
Kui kaunitar siia jõudis siis esmiese asjana läks supper leggeraks et mitte riskida. Enamasti on selle probleemi lahendus olnud inglismaal vähemalt lihtne. Ignoreerime sest külm on harva.
Aga kuna mul ei olnud tahtmist riskida kaevasime sügavamale. Ja siin tuleb mängu juba minu suurepärane õnn- tuletame meelde eelmise talve projekti V6 TB rebuild
Edasine siis ka natuke hoiatuseks kõigile GM 3.2 ja natuke vähem ka 2.2 juhtidele. Saades GM selle mootori tegelikult ajutiseks lahenduseks päris see ka Holdeni ja sõprade vigase DNA.
Tõesti väga harva aga siiski (kolmel juhul Inglismaal kokku ligi 800 mootori seast) on juhtunud selline jama.
Kuna alfa on andnud mootorile haiglaselt pika hooldusvälba siis saab halbade asjade kokku sattumisel võimalikuks järgnev lugu. Õli sinder muutub mõnusaks tökatiks ja moodustab sellise mõnusa pigilaadse kihi kõigele ja kui sõit ainult väikseid otsi enamasti siis kahjustused ei ole kaugel. Lisaks veel venib ka kett.
Kõik kolm juhtumit mis autolussos tehtud on olnud suhteliselt väikese läbisõiduga (30K-75K) ja kaks neist sinna väiksema poole. Autolusso soovitab soojalt hoolimata väikesest läbisõidust õli ja filtri oluliselt tihedamalt vahetada.
Ja minu auto puhul olid kahjustused paraku laialdased ja jäljed peal peaaegu kõigel. :duh:
Nüüd jõuame keerulisema osa juurde. Kuna tegemist on ikkagi suhteliselt haruldase mootoriga siis probleemi lahendamine on karm. pm complete engine rebuild. :butt:
Idee järgi oleks võinud ju asja kokku tagasi panna ja ka inglaste lahenduse kasutusele võtta ja oodata kuni ühel heal päeval midagi alla annab aga see ei ole päris see mida ma teha tahaks.
Aga vaatame asja positiivse külje pealt. Saame ehk kokku päris kabeda asja mis põhimõtteliselt tutika mootoriga ja ehk kasutab ka võimalust juba natuke rohkem jõudu paksukesele anda mis seda kena kogust raskust edasi jaksab lükata.
Nimekiri hakkab vaikselt tegelikult kokku saama. Esimene asi mida oleks patt mitte kasutada praeguses olukorras on uued gazella nukkvõllid. Sinna juurde tunduvad praegu nimekirjas lukku jääma Autolusso õhufilter ja ka remap tuleb teha (ilmselt ka autodelta)
Kurat küll jälle projektikas...
