Page 2 of 2

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 23 Mar 2008, 18:09
by Hilti
Sattusin täna ühe rmondimehe otsa siis. Kaes siis mu muret kah, tegi paar aeglasemat ja kiiremat tiiru ja siis ütles et ilmselt on koonuse viga, et auto saab liiga palju õhku peale ja tänu sellele on ka õhu lugeja peesse läinud ja koonus pidi ka kõvasti kütusekulu tõstma. Et kui ma rahulikult sõidan ja kuskil ringrajal ei käi siis võiksin originaali tagasi peale panna. Muidu vist peaks olema mingi klapp veel mingi klapi panema peale koonust mis siis töötaks koos õhulugejaga vms. Nüüd peab siis uurima hakkama kust uut kobakat saab. Mingisuguse fiati õhufiltri korpus sobis ka mulle, äkki keegi oskab öelda mis fiati oma. Kui tüüp veel mu koonusfiltrit nägi siis hakkas naerma ja pani padavai sisse et paarimees ka kutsuda. Mul eelmine omanik sinna mingi peldikutorudest vahelüli aretanud. Ütles sisi et tema veel mingist alumiinium torust teeb oma autole, et peab ka vist kanalka panema. :P :P :P

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 23 Mar 2008, 19:15
by morbiid
Enda omal õhufiltrit vahetades oli õhufiltri pakendi peal kirjas hunnik Bravosid, millele see sama filter peab minema. Loogiliselt võttes, siis Bravo karp sobib.

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 23 Mar 2008, 20:04
by Hilti
Peab vaatama jah, tutikas võib poest ostes päris kirves olla, vaatab, äkki leiab kunagi midagi lammutustest....

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 24 Mar 2008, 11:24
by cyber
Mis jutt see on "saab liiga palju õhku" ?? Vabalthingav mootor? Pekkis õhulugeja tõttu paigast ära segu ma usun, umbes filtri tõttu liiga VÄHEST õhuhulka ma ka usun... aga seda juttu, et mingi koonuse vms filtri tõttu "liiga palju õhku" tuleb on puhas bullshit. Ma olen üsna kindel, et mingi tavalise filtri või kopsiku tagasi panemisest ei muutu sul seal midagi..:) Tegele parem selle pekki keeratud õhulugejaga..;)

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 24 Mar 2008, 11:40
by ts
:roll:



muuseas-> õhulugeja läheb peesse VAID mehhaanilistel põhjusel (põrutus, lühis, katkestus, mustus vms)



ja veel->kehvalt paigaldatud koonusfilter ja hot-film tüüpi lugeja ei ole just kõige parem kombo EGR-iga varustet autol

reeglina hakkab kogu jama pihta sellest, et koonuse pesemisel satub hilisemalt õli lugejale, samamoodi ka EGR-ist tulevad jäätmekesed... lugeja hakkab valetama (kuna mustusekiht on sinna kinni kõrbenud), keerab segu veel hullemaks, EGR-ist tuleb veel rohkem jama jne jne jne...



kuniks lõpuks õhulugeja enam midagi lugeda ei suuda ja... läheb vahetusse :wink:

Kütusekuluga probleeme....

Posted: 24 Mar 2008, 18:43
by Hilti
Mis ma muud oskan öelda kui.........AHAH