Page 2 of 2
selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 10:25
by smitser
TRK diagnostika näitas, et mul mingi RPM andur läbi. Vahetasin siis selle ära 2 nädalat tagasi, aga nüüd on sama viga tagasi
Jälle on auto mitu korda välja surnud. Mis teema on??

selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 10:43
by ts
pakuks, et mitte andur ei ole läbi vaid juhtmed on kuskilt koos (või lahti)

selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 11:04
by E.T.
kuidas alfa loeb oma pöördeid?
hallikas?
selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 15:54
by smitser
Mismõttes kuidas ta loeb pöördeid?
Mis hallikas?
selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 15:57
by cyber
Tõlge: Kas AR teostab mootori pöörlemiskiiruse kontrolli Hall'i anduri kaasabil...
selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 16:10
by E.T.
korrektne vastus tuleb ilmselt TS poolt
tegelikult vahet pole... ma ei suuda meenutada mõttekäiku mis oleks hallikale järgnenud.
selespeed 156
Posted: 06 Mar 2008, 16:34
by ts
äktšuali

peaks olema seal neid lugejaid terve posu
kus on magnetväljaga, kus loetakse impulsse on teisejärguline
mälu järgi-> asendit (vänt-nukk) loetakse magnetiga, kiirust (pöörlemis ja sõidu-) impulsiga
võin eksida... jummala ausalt ei ole ma selespiidi lugemise spets
RPM aga on 99% sõidukitest loetav impulsiga (väntvõlli igal ringil saab andur impulsi, mis tähendab, et üks ring on jälle õnnelikult peale tehtud)
Miks õnnelikult? Mootorile meeldib väga ringe teha
Kui mootor ringitada ei saa, siis ta muutub kurvaks ja hakkab kurvalt ellipseid tegema

ja lõpuks ei tee enam üldse midagi
Igatahes panustaks anduri-ECU vahelistele juhtmetele/pistikule
selespeed 156
Posted: 07 Mar 2008, 12:21
by smitser
Kas seda ECU juhet-pistikut on raske kontrollida, laseks siin kohapeal üle vaadata, ei tahaks tlnasse küll sõita...
selespeed 156
Posted: 07 Mar 2008, 12:27
by ts
ECU pool on lihtne-> vaatad, et ükski kaabel kuskilt viga pole saanud ja kontaktid korras on (ecu klemmidel on loll omadus mitmekordse lahtiühendamise peale pesast välja tulema hakata)
anduri pool on veel lihtsam-> vaatad, et pisik oleks korras ja juhtmed terved oleksid
vahepealne on kõik emuud kui kerge

ehk siis anduri juhe jookseb umbes 40cm peale andurit plastkõrisse ning kui jumal annab, siis tuleb sealt tervena ecu juures välja
kui ei anna, siis ei tule
Kui sa ütled kus on see "siin" siis oskan ka öelda, kas tasub tallinnasse minna või mitte (sest kui "seal" ei ole ühtegi pädevat kohta, siis juhtmetega rapsimine too Su lõpuks teise auto kaasabil Tallinna)
selespeed 156
Posted: 07 Mar 2008, 22:24
by smitser
ee
see on mingi suht suvaline autparandustöökoda. Evas OÜ.Haapsalusse tulles, enne linnapiiri paremat kätt statoili taga põllu peal

selespeed 156
Posted: 08 Mar 2008, 00:09
by ts
siis parem mine tallinnasse
tegelikult on Sul vaja korralikku diagnostikat ning elektrikku, kellel oleks skeemid olemas

selespeed 156
Posted: 10 Mar 2008, 11:25
by smitser
kas siis TRKs nagu ei olnud diagnostika piisavalt korralik, või on asi lihtsalt selles, et nad ei ühendanud mingeid pistikuid piisavalt hästi?
selespeed 156
Posted: 10 Mar 2008, 11:45
by ts
Võib olla nii ja naa-> reeglina kui diagnost näitab anduri viga ning see vahetamisel ära kaob, siis ei ole kellegi mingit soovi ega huvi pistikud üle käia
AGA pistikutel on loll omaduva vahepeal klemm "lahti lasta" mille tulemusena hakkab auto vahelduva eduga liikuma-> oma parim kogemus aknatõstukilt... töötas vahelduva eduga kuniks järsku enam ei töödanud

esialgsed mõõtmised viitasid kõik sellele, et juhtplokk õhtal (pistik BTW oli samuti justnagu perfekne

alles siis, kui otse voolu peale andsin avastasin, et kuram küll-> hoopis üks klemm pistikust 2mm väljas (tulemuseks siis random ühendus)