Starteri eemaldamine pole tegelikult üldse keeruline
1. teed kapoti lahti
2. vaatad silindrite taha
3. ropendad nii, et seda nägu
4. kruvid sisselaske kuni TB-ni (kaasa arvatud) maha
5. Ropendad jälle
6. hakkad eemaldama sisselaskekollektorit
7. avastad, et ei pääse viimasele poldile ligi
8. ropendad
9. leiad kellegi,kellel on piisavad vahendid, et sinna ligi pääseda
10. nägu naerul eemaldad kollektori
11. ropendad, kuna edasisel vaatamisel selgub, et starteri alumisele poldile ülevalt eriti ligi ei pääse
12. proovid ja kangutad ikka edasi, kuniks peale pikka nikerdamist saad starteri kätte, tõstad mootorisuumist välja ja ropendad, kuna järsku avastad, et see tuleb sinna ka kuidagi tagasi saada
ja siis ronid auto alla, võtad summuti tuletoru eest ära ja avastad, et sealt saab poldi tagasi panna.
kokkuvõtteks-> TEGELIKULT kui tõstad auto üles (või kanalile) ning võtad kogu sisselasketrakti laiali ning summuti alt, siis saad ülalt kätte kaks polti ja alt ühe ning juhtmed.
Aga jumala eest ära looda, et Sulle selle kõige tegemiseks ruumi jääb
EDIT: ära töö kõrvale õlut võta ja kui võimalik, siis otsi assisteerima keegi, kellel on pikad käed ja peenikesed sõrmed (kuna see on korralik aeroobika, siis soovitaks kedagi, kes on kunagi võimlemise või joogaga tegelenud

).. siis võid muidugi juba ka veidi kaugemal istuda ja vaatepilti nautida (eeldusel muidugi, et eelkirjeldatud isiku näol on tegemist naisterahvaga- vastasel juhul tunduks see imelik)
