Alfa Romeo 155 2.0 16V Super 1995 deuce

#16
Alfa Romeo 33 wrote:Kas keegi rääkis toonklaasist,madalusest ja supakast :lol: .Toonklaas ja madalus ei sobi eriti Alfale,sest Alfa on niigi kena auto,kuid supaka kohta ei oska ma midagi öelda :roll: .Ning muidugi Head Sõbrapäeva kõigile Alfistidele! :twisted:
Minumeelest kui üldse alfale midagi mitteoriginaalset sobib, siis on see just madaldus.

Näiteks minusilmis 155 on väga kena madaldusega.

Lätlaste rajal käinud 155. - http://stienis.artlibitum.net/albums/alfaring/aay.jpg

Tallinnas liigub kah üks madaldusega punane 155 tähtdega EUR numbrimärgil. Tihti TTÜ parklas seismas näinud. Väga kena auto on.

Suurtest velgedest niipalju, et sõltuvalt offsetist ja koradate paksusest ei pruugi need koledad väikesed kettad üldse silma hakatagi.
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 155 2.0 16V Super 1995 deuce

#17
mismoodi
Image
siia puutub ?



seletav osa, ehk mis on offset:

Offset (ehk nihutus) on number, mis näitab velje kinnitustasapinna nihutatust velje keskjoone suhtes. 0 offset'i tähendab seda, et velje kinnitustasapind on täpselt tema laiuse keskel. Tavaliselt on kinnitustasand nihutatud velje välisserva suunas (ehk <<ratas koopasse>>). Offset on üldjuhul 35...45 mm, 5- ja 7- seeria BMWdel 15...35 mm. Offset'i muutmine muudab rööbet ja sedakaudu vedrustuse ja rooli geomeetriat. Viimane omakorda võib muuta kordades laagrite, vedrustuse ja roolidetailide koormusi ja avalduda lisaks halvenenud juhitavusele ka liialt sageli vahetust vajavates rattalaagrites... Velge ei tohiks üldjuhul laiendada rohkem kui 1/2...1", seejuures peaks säilima algne offset.

Alfa Romeo 155 2.0 16V Super 1995 deuce

#18
lihtsalt :roll:



paned poolemeetrise speisseri vahele ja keegi kurat ei näe kunagi ketast :lol:



tegelikult esteetiliselt jah-> supporti ja velje serva vahe kodarvelgede puhul ei tohiks olla rohkem, kui pool tolli (ehk siis maksimaalne ilus kodaratega velg 14" standardi asemel on 15"; 15"-> 16" jne...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 2.0 16V Super 1995 deuce

#27
Offseti lugu on mu omalooming. :lol:

Väiksema offseti puhul istub piduriketas sügavamal veljes, mistõttu ei tule ta niipalju esile.

See mõte on tulnud sellest, kui nägin sarnaste ja samas mõõdus velgedega erinevaid autosid. Ühel kohe häiris see piduriketas seal, teisel kuidagi ei hakanud niiväga silma.

Ketaste suuruste vahe ei saanud eriti suur olla.
a.k.a Anthrax