Page 2 of 4
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 13:38
by ts
DSG
topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast
kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...
... 16.4 peal

kust see alguses tuligi
MASENDAVALT kiire käiguvahetus on tingitud sellest, et kasutatakse kahte võlli ning kahte sidurit, seega on iga seesoleva käigu kohta sidurdatud nii käik alla, kui käik üles (ja kogu käiguvahetus toimubki vaid nn siduripedaali päästmisega-> ehk siis seesolev käik sidurdada ning sidurdatud käik valla päästa)
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 13:45
by inz164
ts wrote:DSG
topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast
kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...
... 16.4 peal

kust see alguses tuligi

oot oot kas 16.4 tähendab AR164 siis tekib minul igatahes haiglane huvi küll, kohe lähen pulssi mõõtma, validool on juba keele all

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 13:54
by ts
16.4 = 16 silindrit 4vedu
lisaks punasel taustal kirjutet tõenäoliselt üldse maailma parimaid autosid ehitanud prantsuse kodaniku nimi
päris autodest tooks välja:
41 afkoorss
35 otseloomulikult
49
ja loomulikult ka 110
ning 112
110 ja 112 ei oma mingit sugulust samanimeliste ladadega

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 13:56
by inz164
jumal tänatud mul niigi raha vähe

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 14:11
by ts
inz164 wrote:jumal tänatud mul niigi raha vähe

type 41 Royale võiks ju ära küll ampsata... asi see 22 miljonit eurot siis ära pole (napoleon coupe hinnanguline müügihind)
käigukastiteemasse kah-> type 41 omas nii elastset veoallikat, et kast oli sünkroniseeritud liikuma vahemikus kohalt kuni 120km/h 2 käiguga
p.s. kiirustage-> üks on siiani kadunud

viimase info kohaselt oli see roadsterkerega sõiduk, mis tegi avarii ja viidi kuhugi hoiule (kuhu see ka jäi-> arvatakse küll, et selle legendi näol oli tegemist autoga, mis jõudis lõpuks otsapidi ühendriikidesse, kus see lammutusest leiti ning taastati, kuid see pole lõplikult kinnitust leidnud)
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 14:25
by inz164
nojah kui leidub lolle kes on vana autoloksu eest,
kus puudub isegi cd mängija, maksma nii palju
siis targad muidugi müüvad

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 17:32
by E.T.
see esimene 200 on müügis (koos oma teoreetilise 365kW), ma tean seda autot
teised 2 võiks ka oma süüte ümber ehitada 1,8T coilpackide peale

- ei ole väga kontimurdev upgrade - aga tagab muretuma elu.
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 17:35
by E.T.
ts wrote:DSG
topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast
kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...
... 16.4 peal

kust see alguses tuligi
MASENDAVALT kiire käiguvahetus on tingitud sellest, et kasutatakse kahte võlli ning kahte sidurit, seega on iga seesoleva käigu kohta sidurdatud nii käik alla, kui käik üles (ja kogu käiguvahetus toimubki vaid nn siduripedaali päästmisega-> ehk siis seesolev käik sidurdada ning sidurdatud käik valla päästa)
::pilt::
on plaan ühte 3 seeria baierlast lähiajal näppida millel omaniku väitel on dsg küljes

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 17:36
by ts
E.T. wrote:teised 2 võiks ka oma süüte ümber ehitada 1,8T coilpackide peale

- ei ole väga kontimurdev upgrade - aga tagab muretuma elu.
Busted!
Viimase pildi ümberehitamine coilpackide peale oleks tõenäoliselt viimane asi, mida Sa teeksid
Tegemist nimelt pildiga S1 kapoti alt

(kui vaatad, siis seal on kuidagi üsnapalju vaba ruumi
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 17:43
by ts
E.T. wrote:on plaan ühte 3 seeria baierlast lähiajal näppida millel omaniku väitel on dsg küljes

Busted Again!
BMW sõimab enda kasti SMG-ks

ning see on ühe siduriga ja kas kuue või seitsmekäiguline
DSG on topeltsiduriga (BorgWagneri toodang) ning baieri sõidukitel kannab see tähist M DCT (getrag) ning on saadaval vaid uutele (al 2008 veebruar) M3 indeksiga tulevatele sõidukitele
Kui Su tuttaval on M3, siis

naiss.... (kui tegemist aga ei ole max paari kuu vanuse sõidukiga siis on sellel siiski SMG-> ehk siis ühe siduriga kast)
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 17:44
by E.T.
viimasel pildil ma jõllitasin sisselaset, mis ilmselgelt ei ole ei iseehitatud ega ka RS pealt tuttav porsche tükk...
aga kuna kohe ei kangastunud 4 rõngast siis jäi silma turritama see vana kooli jubedus süütena
FAKKK
S1 - rariteeti ei solgita mõistagi

see jääb nagu on, sinna keeratakse lihtsalt iluaid uusi ja säravaid tükke külge
AGA
et mitte vait olla siis teisel pildil oleva S2 kaanealune vajaks ikkagi coilpacke

ja ega sisselase mis ei sunniks kogu sisseminevat õhku praadima väljalaske kohal ei teeks ka paha

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 19:24
by Luman
starfild wrote:(üle 150K läbisõiduga masinad kahjuks vajavad veermiku remonti juba).
Krt, näidake mulle palun tänapäevast autot millega saab 150k läbi sõita eesti teedel nii, et see veermiku remonti ei vajaks...

läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 20:04
by E.T.
toyota land cruiser
mitsubishi pajero
subaru forester ja outback
jne
leiab neid autosid küll!
kalvo on väitnud ka mitusada tuhat sõitnud subarute sildades leiduvat veel tehasest monteeritud detaile.
____
paljukirutud vag B5 esisild sai 190 peal uusi detaile (selle kontserni läbi ajaloo kõige sitem esisild üldse linnalegendi kohaselt). kalvo lõtku ei leidnud... hmk autos leiti. peale seda oli ka kadunud aegajalt kummitusena kostnud kerge kobin.
____
Alfa on super mõnus auto - meie riigi ja kohaliku omavalitsuse poolt pakutava HOOLIMATUSE suhtes kodanikesse seda kahjuks väita ei saa...
-e-
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 20:15
by janes
uhh, ts, aplodismentõ
ehk valgustad ka selles osas miks Porsche lemansikatel kaheksakümnendatel kautatud PDK massidesse ei läinud ja kas need PDKd olid Getragi toodetud?
Ja mis p.... pärast see järjestiklülitus autodele üleüldse nii hilise asjana on inseneeritud. Tsiklitel on see juu nii umbes aegade algusest saadik
Naeh, jäi näppu OOOO viimase hetke saavutus. Kusjuures korraga on ikkagi vist üks käik eelvalitud
läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 22:21
by Sten
S Tronic = DSG. See seitsmekäiguline siis kuivketastega ja nõrgemate mootorite jaoks.
*juttude kohaselt