Maserati 222 SR, 1994, Luman

#16
:roll:



biturbod sõitsivad Ghibli Cup'i



tervelt kolm või neli sõitu :mrgreen:



clubman ja sunday kategooriates näeb neid siiani liiklemas...



tavaline BT oli tegelikult ikkagi mõeldud rohkem rullimiseks mööda teid ja uhkeldamiseks linnas (nagu ka bmw 3xx) olles natuke võimeline ka mööda ringi sõitma



mootori lahtivõtmine ja kapremont on tegelikult niikuinii edasiarendamise juures paratamatu tegevus (ts@sirvis manuaali natuke vahepeal) ning tundub, et see on pole just eriti ületamatu asi 8)



turboDelta (eriti 75evo) eeliseks on lisaks veel see, et tegelikult on tegemist võistlusmootoriga (maserati BT V6 võistlusmootor oli masendava 32 klapiga 2,0 töömahuga ning heietati isegi unistavalt kuueklapi :shock: :shock: :shock: tehika kasutuselevõttu )

Lisaks ka asjaolu, et R4T läheb V6BT-ga võrreldes paremini pöördesse.



Seega-> eksklusiivsuse poolelt jääb igal juhul Alfa 75Evoluzione või ka alfetta GT maseratile alla (pole nahka, pole puitarmatuuri, pole võluvat kella armatuuris 8) jne) aga rajal :roll: well... proovin IMSA spetsi kuskilt üles leida ja siis heietame edasi teemal



Maserati biTurbo vs
Image
Image
AR 75evo
Image
Image
With a Turbo pressure of 2.3 Bar the engine can produce 430 BHP. The
fuel has an Octaan no. of 117, otherwise the engine woud be completely demolished after one round at the circuit. The IMSA
weights 1020 Kg and is driven in the Alfa Trofeo with No. 305 (2002)
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#18
See auto seisab seal juba suvest saati. Salong oli enam-vähem ok (kiire pilk). Antud auto oli mullegi huviobjektiks , kuid sai omastatud kõrvalseisev "väheke" igapäevasem auto.

Hiiu autodest ostes tasuks jälgida , mis summa müügilepingusse kirjutatakse. Endal läks poole väiksem , aga kuna mujalt sellist autot saada polnud , siis vaidlema ei viitsinud ka hakata.

Paneks siia veel ühe lingi. http://www.time.com/time/specials/2007/ ... 31,00.html Nii , et potensiaali peaks autol olema.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#19
Hiiu autodest ostsin omale ka auto.

Pandi ka minul lepingusse ülepooleväiksem summa.

Olen veel kuulnud ka jutte, et seal vennad varastavad tagasi müüdud autosid .

Peale kõige oleks olnud teisi pakkumisi kaalul veel, siis oleks päris kindlalt ost sooritamata jäänud tänu nende üliviletsale teenindusele.
a.k.a Anthrax

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#20
janes wrote:mõtle mis veel 4bar boostiga saaks :lol:
http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 38335008l6
näikse suht söödav eksempljaar.


4 baariga saab kiirelt hunniku sulanud alumiinumi :lol:



miskipärast ei ole mul mitte mingisugust usuraasukesti hiiu autoplatsi isendite kohta... mitte mingisugust ...ABSOLUUUUTSELT :lol:



Maseratit tasub osta sealt, kus on olemas ajalugu jms... vastasel juhul võib see 50 vorstiteema suht kärmelt paika pidada :roll: piisab sellst, kui mootoril on "kroon" ilma manuaalita maha võetud ja ... auto ei liigu tõenäoliselt enam kunagi korralikult :roll: puterdamine avaldub hiljem (koos kustuvate detailde lisandumisega)



mis GTV6 turbineerimisse puutub, siis :roll: müts maha inimeste ees, kes seda teinud on ( kõige "paremal" juhul saad suure töö tulemusena esimese gaasivajutusega hammasrihmast lamerihma-> olgem ausad, ega neid hambaid seal just eriti sügavaleulatuvalt ei ole)



EDIT: "kroon"


Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#21
olen sellise auto roolis istunud

sellise raha eest on lõbu küllaga 8)

sõiduomadused on super 8)

aastaarvu pole mõtet vaadata kõik sõltub ikkagi

emotsioonidest ja auto loukorrast



vahel on ka nii, et hea märgi all müüakse täiesti

käest lastud masinat ja kui esimesel müügipäeval

lastakse kohe hinda alla siis mina soovitan

pakkuda poole väiksemat hinda või loobuda



häid masinaid kaubeldakse tunduvalt kauem 8)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#22
Esimeseks saugaks ei juhtu kindlasti kohe midagi, hea kui viimaseks :oops: aga üldiselt, tark ei torma :wink:



Teemasse...

Seda hiiu autoaia oma pole vaatamas käinud ja üldiselt ei näe asjal ka väga sügavat mõtet. Hiiu autoaed pole kunagi väga usaldusväärset muljet jätnud ning biturbo mis on kuskilt saksast nende platsile seisma veetud, ei saa lihtsalt liiga heas korras olla. Ükstapuha millist neist välja käidud variantidest tuleks ikka euroopast vaadata.



To TS:

Ega neid 75 evo ja alfetta GT-d just teab mis palju ka saada pole. Selles mõttes on maseratiga isegi natukene paremad lood. Samuti ka GTV6-ga.



Mootor tuleks suvalisel projektikal niikuinii pulkadeks võtta kui asja tõsisemalt tahaks aretada aga tore oleks kui seda ei peaks kohe peale ostmist tegema ja natukene saaks ka niisama rõhuga mängida... :roll:



GTV6 turbineerimise kohta niipalju, et neid on ikka tehtud küll, kui väljamaa foorumeid lugeda, samas kui on tahetud sealt korralikult jõudud kätte saada, siis veermiku osas ja jõuülekandes just teab mis palju enam GTV6 juppe pole.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#24
kompressor on hea, turbiin on parem, kaks turbiini on veel parem 8)



isetehtud turbomootor on hea, tehase oma siiski veel parem 8)



ja mis turbineeritud AR V6-te puutub, siis reeglina ehitatakse ümber ka rihmajam (et hambad alles oleksid)



ja lõppkokkuvõttes-> nüüd oledki jõudnud niikaugele, et tegelikult võid omale üsna suvalise tooriku välja valida ning siis edasi mõtlema hakata



P.S. avastasin ühe "huvitava" asja BiTurbo juures :roll: nimelt on tagadiffer küll LSD kuid täielikult ilma tuulutuse/jahutuseta... seega ringipiinaks ei ole see küll just eriti mõeldud :roll: (kuumeneb üle, tihend teeb plõks plõks ja terve tee on õli täis ning korpuses on liistud-laastud läbisegi)

P.P.S. kindlasti müüakse ka jahutus/tuulutus kitte kuskil :roll: (kui juba siis juba)-> tegelikult hakkab mul justnagu peas juba mingi arusaam BT tehnika kohta moodustuma
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#25
Anthrax wrote:Hiiu autodest ostsin omale ka auto.
Pandi ka minul lepingusse ülepooleväiksem summa.
Olen veel kuulnud ka jutte, et seal vennad varastavad tagasi müüdud autosid .
Peale kõige oleks olnud teisi pakkumisi kaalul veel, siis oleks päris kindlalt ost sooritamata jäänud tänu nende üliviletsale teenindusele.


soovitan järgmine kord kui poole väiksem summa pannakse kirja, ka veitsa tingida hinnas muidu oled neile mingi lohh kelle arvelt raha pestakse 8)

alati võite ka vana setu kaasa kutsuda 8)

kauplemine teb meele rõõmsaks, põsed punaseks :)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#26
inz164 wrote:
Anthrax wrote:Hiiu autodest ostsin omale ka auto.
Pandi ka minul lepingusse ülepooleväiksem summa.
Olen veel kuulnud ka jutte, et seal vennad varastavad tagasi müüdud autosid .
Peale kõige oleks olnud teisi pakkumisi kaalul veel, siis oleks päris kindlalt ost sooritamata jäänud tänu nende üliviletsale teenindusele.
soovitan järgmine kord kui poole väiksem summa pannakse kirja, ka veitsa tingida hinnas muidu oled neile mingi lohh kelle arvelt raha pestakse 8)
alati võite ka vana setu kaasa kutsuda 8)
kauplemine teb meele rõõmsaks, põsed punaseks :)
Tegin seda :lol:
a.k.a Anthrax

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#27
To TS:

Oskad sa rääkida täpsemalt mis on Alfa 75 evo ja lihtsalt 75 turbo erinevused. Selles mõttes, et mingit evot ma kohe kindlasti ei julgeks projektikaks võtta, käsi lihtsalt ei tõue sellist autot originaalist erinevaks muutma.



Selle tooriku valimse kohta niipalju, et eks igast autost võib projektika teha, lihtsalt küsimus on selles, mis on mõtekam ja kust need hobujõud lihtsamalt ja odavamalt kätte tulevad. Muidugi ega ei saa ka sõiduomadusi ära unustada, nii et kuskil tuleb kompromiss leida.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#29
Anthrax wrote:
inz164 wrote:
Anthrax wrote:Hiiu autodest ostsin omale ka auto.
Pandi ka minul lepingusse ülepooleväiksem summa.
Olen veel kuulnud ka jutte, et seal vennad varastavad tagasi müüdud autosid .
Peale kõige oleks olnud teisi pakkumisi kaalul veel, siis oleks päris kindlalt ost sooritamata jäänud tänu nende üliviletsale teenindusele.
soovitan järgmine kord kui poole väiksem summa pannakse kirja, ka veitsa tingida hinnas muidu oled neile mingi lohh kelle arvelt raha pestakse 8)
alati võite ka vana setu kaasa kutsuda 8)
kauplemine teb meele rõõmsaks, põsed punaseks :)
Tegin seda :lol:


ja mis siis sai 8)