
biturbod sõitsivad Ghibli Cup'i
tervelt kolm või neli sõitu

clubman ja sunday kategooriates näeb neid siiani liiklemas...
tavaline BT oli tegelikult ikkagi mõeldud rohkem rullimiseks mööda teid ja uhkeldamiseks linnas (nagu ka bmw 3xx) olles natuke võimeline ka mööda ringi sõitma
mootori lahtivõtmine ja kapremont on tegelikult niikuinii edasiarendamise juures paratamatu tegevus (ts@sirvis manuaali natuke vahepeal) ning tundub, et see on pole just eriti ületamatu asi

turboDelta (eriti 75evo) eeliseks on lisaks veel see, et tegelikult on tegemist võistlusmootoriga (maserati BT V6 võistlusmootor oli masendava 32 klapiga 2,0 töömahuga ning heietati isegi unistavalt kuueklapi



Lisaks ka asjaolu, et R4T läheb V6BT-ga võrreldes paremini pöördesse.
Seega-> eksklusiivsuse poolelt jääb igal juhul Alfa 75Evoluzione või ka alfetta GT maseratile alla (pole nahka, pole puitarmatuuri, pole võluvat kella armatuuris


Maserati biTurbo vs




With a Turbo pressure of 2.3 Bar the engine can produce 430 BHP. The
fuel has an Octaan no. of 117, otherwise the engine woud be completely demolished after one round at the circuit. The IMSA
weights 1020 Kg and is driven in the Alfa Trofeo with No. 305 (2002)