[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#16
E.T. wrote:rinkapilliks?i
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ja nii edasi :D


alghinnaga on juba vastu tuldud :mrgreen:



ja Superleggera optsioon on samuti olemas (peale keretõid kaalub auto ikka mitu hääd kilo enam :lol: )



aga üldiselt :arrow: asi ei ole üldse nii hull, kui tundub [enda vana 164 ja 155 näitel... mida suurem pilt, seda õudsam asi välja näeb]



:wink:



kel käed otsas ja apastratuur olemas saab paari päevaga ilusa auto omale :roll:



ise ei pretendeeri (pole garaazi ega apastratuuri ega midagi... )



P.S. poolvägisi tundub vöhemalt minule, et see kahjustus on tekitatud autos seestpoolt :?
Tegelikult ma olen normaalne....

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#18
ISO 9001 puhul ei ole võimalik enam lihtsalt toota autot, kus kõik vajalik on ära jäetud - nö aafrika turu jaoks!



varasemate aastate 156 olid karpide, esimeste rattakoobaste sisu ja põhjaaluste osas üsna altid korrosioonile alistuma ;) muude detailide osas pidas tsink vastu. küll ei roostetanud aga värv koorus rattakoopa servadest lahti tükkidena, nii ees kui taga.



hilisemal toodangul ei ole kõnealuseid vigu täheldanud rohkearvuliselt esinevat.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#19
Tere,

hmmm,kuda sisemiste ja välimiste karpidega lood on?Kas ka sama mädad kui põhi?Tahavad ka vahetamist või keevitamist? :roll:

Ning kuda poolraamide seisukord on?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#20
Häbilugu tunnistada, aga ma ei hooma esimese laksuga ära, mis ja kus on sisemised karbid ja poolraam - masendav keredetailide võhik :oops:



Välimised karbid peaks vast piltidelt näha olema- juhipoolne on poolenisti lõhki mädanenud ja teisel pool hakkab ka vaikselt minema. Värv juba mullitab ja rooste paistab...

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#21
pint wrote:Häbilugu tunnistada, aga ma ei hooma esimese laksuga ära, mis ja kus on sisemised karbid ja poolraam - masendav keredetailide võhik :oops:

Välimised karbid peaks vast piltidelt näha olema- juhipoolne on poolenisti lõhki mädanenud ja teisel pool hakkab ka vaikselt minema. Värv juba mullitab ja rooste paistab...


Poolraamid on need,mis seal taladeks on,eest läevad lansekate(lansekad on need,kus tosooli ja klaasipesuvedeliku paak küljes on :lol: )küljest taha kuskile poole peale välja,ning tagant lähevad pagasniku kanti kuskile. :D

Kui auto nii mäda on,siis oleks norm hinnaks kuskil max 15000 eeku,sest vaevalt keegi sellise raha eest mis praegu küsid,sellist autot tegema hakkab,mis nii mäda on,kuna tegu pole rarieteediga,mida saada pole! :cry:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#22
Plänn. Mu 33 läheb laupa hommikul samasuguse põhjaga keevitusse. St tehakse uus põhi talle. Kusjuures SELLISE põhja tekke üheks põhjuseks võib olla nt tilkuv katuseluuk/mingid tihendid, st kuskilt jookseb pidevalt vett tasapisi põrandale. Kui mul see 25K kohe praegu tagataskust võtta oleks, siis ma ostaks selle auto kohe ära...sest uue põhja tegemise hind oleks suhteliselt tühine. Igatahes tühisem, kui osta tiba korralikuma põhjaga 156 2.5x kallimalt.



(kui see oleks SW, siis ma ilmselt hangiks kellegi käest selle summa)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

#23
Olen kuulnud, et sellel autol on nüüd uus omanik...

Eks siinkohal tuleb ainult talle kindlat meelt ja tugevat tahtmist soovida, et see kurvas seisus iludus saaks uuesti oma väärikuse tagasi.