Page 2 of 3

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 01 Nov 2013, 13:42
by ts
kellade värvidest:
pre FL (1998-2002) kellad olid valged/rohelisega või mustad/punasega (n.ö. sportpack)
FL1- kellad on hõbedased/rohelisega (vist oli roheline?) või must/oranz (N.o. sportpack)
FL2-> kellad hõbedase/rohelisega või musta/punasega (Veloce)

ei välista ka seda, et kuskil miskid pakid on ka valge või hõbedane punase valgusega (erinevalt "normaalsetest" Alfadest tehti 156 pigem "saksa" autoks, kus on kellasid ja vilesid lisavarustuses mõistmatu arv)

armatuuri värve peaks olema kokku kolm-> puit (kuni FL), hõbe (kõigil) ja carbon (sportpack/veloce)

Facelifte oli 156-l jah kaks -> esimene (2002) puudutas vaid sisu (muudeti kliimaplokki, lisati keskele komputron jms), teine (2003) muutis juba välismust (sisu osas tehti veel paar muudatust stereole).

Eelsüüdet ei ole vist mõtet lootagi enne, kui temperatuur jääb kuhugi -4 ringi

Ja lisainfona Dual jahutuse osas-> võimaldab see küll 7 kraadi erinevust aga reaalselt üle 4 kraadi on tegemist kasutu energiakulutamisega (sisuliselt hakkab üks pool teise kütet jahutama või jahutust kütma)

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 01 Nov 2013, 14:07
by zakalwe
ts wrote: Eelsüüdet ei ole vist mõtet lootagi enne, kui temperatuur jääb kuhugi -4 ringi
Selge, siis on probleem minu eelsüüte hüperaktiivsuses hoopis. User's manual muidu ütleb ka, et 'ei pruugi näha seda üle mingi temperatuuri'. Mis temp täpselt oli, ei mäleta ja ma kohe ei viitsi autosse manuali järele minna.
ts wrote: Ja lisainfona Dual jahutuse osas-> võimaldab see küll 7 kraadi erinevust aga reaalselt üle 4 kraadi on tegemist kasutu energiakulutamisega (sisuliselt hakkab üks pool teise kütet jahutama või jahutust kütma)
TEGELIKULT on see üldse mõttetu gadget. Me oleme seda kasutanud täpselt ühe korra, 2 kraadi erinevust. Horza, paranda mind kui ma eksin. (Tallinnast läbi põltsamaa tulles, mäletad?). Kui õues on ikka palav, on kõigil palav. Kui on külm, siis 2-4 kraadi, sõltuvalt riietusest, on rohkem kui küll.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 01 Nov 2013, 14:20
by horza
Tjaah, ma olen seda vist ikka paar korda näppinud, aga nii pigem proovimise mõttes... Mono sisse, kõigil lihtsam.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 01 Nov 2013, 15:28
by zakalwe
horza wrote: Mono sisse, kõigil lihtsam.
Word.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 01 Nov 2013, 15:37
by killer666
Üks sõber istus autosse ja küsis mult mis see nupp teeb, ma ütlesin talle, et see on kirjaviga, et seda tuleb siis vajutada kui mõni homo autosse istub. Ja siis vajutasin seda nuppu.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 02 Nov 2013, 00:11
by zakalwe
ah SEDA nuppu.
Image
:beaver: :beaver:
Oleme väga rahul.

-Cheradenine Zakalwe
-Bora Horza Gobuchul

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 03 Nov 2013, 18:48
by killer666
Tekkis jälle kaks küsimust.

1)Mis lüliti või misasi on juhi-istme all? Lastes istme päris taha, siis on eestpoolt näha, justkui selline kummist lüliti oleks peal.
2) sw Pagasniku põhjaluugi külles on miski 30 cm rihma otsas miski konks. Otstarve?

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 03 Nov 2013, 19:10
by Slicer
Juhi istmeall olev lüliti on kütusesüsteemi "läbilõikamise"lüliti.
Kui peaks mingi avarii olema siis auto aju võib kütuse viimise mootorisse läbi lõigata, ehk enam ei tööta pump ja võibolla veel midagi... targemad oskavad rääkida. Siis ilmub ka tabloole vastav kiri/märguanne. Ning kui oled kindel, et ohtu pole ja kütuse ringlus võiks taastuda siis vajutad nuppu kuniks ütleb, et OK. Saad edasi sõita.
Kas see nupp ka vastupidi töötab- tõenäoliselt võiks? Targemad rääkige nüüd :ugeek:

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 03 Nov 2013, 19:38
by killer666
Mis on huvitav, aga ei pruugi üldse seotud olla. Ennem mul jäi airbagi tuli põlema. Võtsin tolmu ja liigutasin istmeid ja avastasin selle nupu. Muidugi vajutasin seda ka ja nüüd mingiaeg avastasin, et auto käima pannes kustub ka airbagi tuli.
Seda peaks saama ju ainult juhtmega nullida?

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 04 Nov 2013, 14:56
by metz
Kui sa tolmu võtsid ja istmeid liigutasid, siis ühtlasi liigutasid sa ka airbägi süsteemi juhtmeid ja tegid head tema kontaktidele, selle tulemusena siis võis süsteem arvata end korras olema. Samas GTV ei andesta nii kergelt, kui korra on ühendus pihta saanud, siis on vaja ikka eraldi öelda, et korras võiks olla nüüd.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 04 Nov 2013, 15:16
by ts
see nupp on ainult tagastamiseks-> sisuliselt lülitab see välja kütusepumba massiühenduse (seal sees on ilusti viisakalt üks kontakt kahe klemmiga ning kui seda tugevalt põrutada, siis on nupp väljas ja pump enne lööma ei hakka, kui see uuesti sisse vajutada)

:hi:

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 04 Nov 2013, 20:41
by killer666
Kuna hetkel ühtegi muud viga või küsimust pole, siis tegeleks üldse ebaoluliste asjadega.

Vaatan , et osadel masinatel millel pole bose süsteemi aga on woofer pagasnikus. Kas originaalmakkidel on kõigil sw valmidus olemas? Kas tasub üldse ära otsida ja paigaldada see woofer või tasuks mõelda järelturu tagujate peale? Teine tegu on see, et no esimesed kõlarid mängivad , aga tagumised on vist päris läbi. Kas originaal HU. jaksab üldse järelturu elemente liigutada?

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 06 Nov 2013, 09:40
by zakalwe
ts wrote:see nupp on ainult tagastamiseks-> sisuliselt lülitab see välja kütusepumba massiühenduse (seal sees on ilusti viisakalt üks kontakt kahe klemmiga ning kui seda tugevalt põrutada, siis on nupp väljas ja pump enne lööma ei hakka, kui see uuesti sisse vajutada)
Mina isiklikult soovitan selle nupu asukoha hästi meelde jätta. Löökaugud, äärekivid jne võivad vabalt selle välja põrutada. Ja siis vahid nagu loll tee ääres (ja mõtled, miks ta raisk käima ei lähe, kõik ju töötab, starter veab ringi jne) ja ootad puksiiri, selle asemel, et ühte nuppu vajutada ja edasi sõita.

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 23 Jan 2014, 16:14
by Crosswagon
killer666 wrote:Tekkis jälle kaks küsimust.


2) sw Pagasniku põhjaluugi külles on miski 30 cm rihma otsas miski konks. Otstarve?
Sellest nõõrist tõmmates pakib auto end kokku nagu transformer aga tegelikult saad tagavararatta peal oleva katte üles tõsta ja konksu tihendi servale asetada et see püsiks üleval :hi:

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

Posted: 17 Jun 2015, 10:04
by Camules
Et, siis saan aru, et teema juba ammu vana ja ilmselt see mis kirjutan juba mõtetu, kuid jäi närima :)

Teema algataja kirjutas, et sai paar päeva tagasi soetatud 156 SW, kuid mitte kordagi ei maininud mis mootoriga.

Lihtsalt tähelepanek, et kui tal oli bensiinikas, siis ta võib jäädagi otsima neid eelsüüte küünlaid, teadupärast need rohkem diisli teema :D