Peavalu, nr 274
Ebaühtlane käik
Tühikäik on tal kogu aeg s**t olnud, aga pööretel alati hästi käinud, aga vahelduva eduga on ikka miski anomaalia.
Läheb pöördesse, kui vajutada, aga keski/miski hoiab nagu tagasi, minek ei ole ühtlane ja nn jõuline, nagu 0,00x sekundised mõttepausid on sees.
JA kui käivitada peale paaripäevast seismist, siis ei taha käima jääda, käivitub hetkega, pöörded üles ja siis hakkab köhima ja gaasi ei lase panna, sureb välja, kui aga käivitan ja kohe peale käivitumist lisan gaasi, nii 1500-2000 vahele, siis jääb käima ja muret enam ei ole, aga kiirendus.
Tunne on täpselt sama kui Saabil süütekassett läbi oli, kiirendab, aga keegi nagu hoiaks kummiga tagasi.
Võtsin ka õhuluigeja juhtme küljest, käib veel sitemini ja pihusti tuli ka põleb, järelikult õhuluigeja ei ole?
Uued küünlad? süütepoolid?
Või oskab keegi Pärnus arvutiga vaadata- kas sellele sai üldse arvuti järgi?
Mõni päev käib jumala hästi, ei tunne masinat äragi, teine päev nt täna, no ei kiirenda nagu peaks
Re: 156 2,5l '98 - bnd
#17Temperatuuri andur äkki, mul kunagi ühel Opelil oli nii, et see läbi ja siis puterdas ja köhis. Ehk kütuse segu oli vale.
Re: 156 2,5l '98 - bnd
#18Pärnus rääma tanaval on üks korralik mehaanik Rael,kes kunagi mu 2.5 alfat remontis/hooldas ning tänu minu tihedale külastusele alfaga ta muretses endale kuskilt programmid diagosti seadmele.Veateated sai alati üles leitud.
Igapäevaselt ta peaks töötama silberautos,nimeks Rael Saar,endal ta telefoni numbrit enam pole.
Igapäevaselt ta peaks töötama silberautos,nimeks Rael Saar,endal ta telefoni numbrit enam pole.
Re: 156 2,5l '98 - bnd
#19Suurest igavusest kakkusin esimese rea küünlad maha, gap on üle 1,5mm!!!!!!!
Nii palju kui guugeldada oskasin, peaks 2,5 masinal olema 0,7mm.
Peaks tagarea ka ette võtma ja homme poodi minema, kas see võib ka üks põhjusi olla, miks ta pööretel enamvähem käima hakkab, enamuse ajast?
Edit1: panin esimese rea küünlad 0,7 peale ja panin masina käima= ei tunne enam masinat ära
, kakkusin tagumised kah maha. Panen vahe neil ka paika, siis näha, mis teeb. Praegu olen küll üle mõistuse juba üllatunud....
Kui käik ikka müstiliselt parem, siis kohe poodi uute küünalde järgi
Nii palju kui guugeldada oskasin, peaks 2,5 masinal olema 0,7mm.
Peaks tagarea ka ette võtma ja homme poodi minema, kas see võib ka üks põhjusi olla, miks ta pööretel enamvähem käima hakkab, enamuse ajast?
Edit1: panin esimese rea küünlad 0,7 peale ja panin masina käima= ei tunne enam masinat ära

Kui käik ikka müstiliselt parem, siis kohe poodi uute küünalde järgi
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: 156 2,5l '98 - bnd
#20Panin masina hommikul kokku tagasi.
Käigupealt sai ka õhuvõtt parandatud, see jäme lõõts- klassika, mis vist kõigil katki.
Tühikäik paeeagu ideaalne, käib, eriti ei lonka, kui tõsta pöördeid u 3000rpm peale, siis vahest on tunda, et mõni pütt jätab vahest vahele, aga vahe eile õhtuga mäekõrgune.
Samas, kiirendusel ikka augud sees, pole ühtlane. Pesb edasi otsima.... vist bemmi sisse ajama, nemad olid suurtest ühed vähesed, kes vana 2,5 ja gta- d remontida ei kartnud.
Käigupealt sai ka õhuvõtt parandatud, see jäme lõõts- klassika, mis vist kõigil katki.
Tühikäik paeeagu ideaalne, käib, eriti ei lonka, kui tõsta pöördeid u 3000rpm peale, siis vahest on tunda, et mõni pütt jätab vahest vahele, aga vahe eile õhtuga mäekõrgune.
Samas, kiirendusel ikka augud sees, pole ühtlane. Pesb edasi otsima.... vist bemmi sisse ajama, nemad olid suurtest ühed vähesed, kes vana 2,5 ja gta- d remontida ei kartnud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: 156 2,5l '98 - bnd
#21Jätkub:
Kuna hetkel näpuvahel olevad rihmavahetuse pakkumised on kallimad kui auto turuväärtus, siis küsin nii- kas kellelgi on laenata nukapakke? Sain küünlavahetusega hakkama, põhja keevitusega, ju siis järgmine loogiline etapp on rihmavahetus.
Lisaks- kojamehel ikka aind kõige kiirem käik. Vahetasin mootori kasutatud mootori vastu, sama lugu. Kas mootorisse tulevate klemmide pealt saan mõõta, et roolisamba lüliti ikka toimib? Või on see välistatud? Lihtsalt juhtus ka vigane mootor näppu?
Kuna hetkel näpuvahel olevad rihmavahetuse pakkumised on kallimad kui auto turuväärtus, siis küsin nii- kas kellelgi on laenata nukapakke? Sain küünlavahetusega hakkama, põhja keevitusega, ju siis järgmine loogiline etapp on rihmavahetus.

Lisaks- kojamehel ikka aind kõige kiirem käik. Vahetasin mootori kasutatud mootori vastu, sama lugu. Kas mootorisse tulevate klemmide pealt saan mõõta, et roolisamba lüliti ikka toimib? Või on see välistatud? Lihtsalt juhtus ka vigane mootor näppu?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: 156 2,5l '98 - bnd
#22
Kui kõigil lülitiastemetel on alles ainult kõige kiirem käik, siis on viga lülitis (arvatavasti kokku sulanud)
Kui ülejäänud astmetel üldse ei tööta, siis on kas lüliti vigane või kaabeldus kuskilt nihu
Tegelikult ma olen normaalne....