2. leht 3-st

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 16:31
Postitas hujoobin
diislile on selline läbisõit normaalne aga bentsukas hakkab mootor sellise läbisõiduga otsa saama

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 17:25
Postitas ts
hujoobin kirjutas:diislile on selline läbisõit normaalne aga bentsukas hakkab mootor sellise läbisõiduga otsa saama


ja jah-> "bensukas teeb ju kõvasti rohkem tööd..."



Need ajad on ammu läbi, kus diisleid võeti traktoritelt ja pandi otse autodele (tulemuseks nii massiivne, primitiivne ja igikestev mootor, et vähe pole-> kulumise tulemusena kukkus miljoni km juures surveaste 25-lt 18-le... ja ei saanud arugi, et miDagiGi pahasti oleks)



kaasaegseltel mootorite puhul on suurem tõenäosus sõita kauem bensukaga (kuna turbiin on tavaliselt esimene, mis tuksi läheb)-> bensukatel kipub enne elektroonika jupsima



korralikult hooldatuna ei näita ka pool milli läbinud mootor just eriti tugevaid väsimuse märke :wink: (hoolimata sellest, kas tegu on bensuka või diisliga- mõned detailid välja vahetada ja elu nagu hernes jälle)-> samas tegelikult on võimalik 50k peal mootor täielikult kohviks lasta



P.S. need bensiinimootorite max 300kkm läbisõidu jutud tulenevad kerijate sulest (no kurat kui Sa ikka võtad pool milli läbinud sõiduki ning kerid selle 100 000 peale, siis peab ju kuidagimoodu kulumist põhjendama)

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 17:46
Postitas Trust
kulumise tulemusena kukkus miljoni km juures surveaste 25-lt 18-le... ja ei saanud arugi, et miDagiGi pahasti oleks)


Surveaste nüüd vaevalt kulumise tõttu langema hakkas :twisted:

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 17:57
Postitas ts
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:



my bääd :oops:



kompressioon ikka :oops:



EDIT:



tegelikult mõtlesin survet (lihtsalt näpud saadanased kirjutavad omatahtsi :lol: )



P.S. kes häbenemisest aru ei saanud, siis seletuseks :surveaste on ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu suhe; surve (kompressioon) on siis see, mis sealt ka tegelikult kokku saab (kui rõngad ja või seinad, klapid vms ää kulub, siis enam korralikult ikka ei suruta, tulemuseks siis "väsinud mootor")

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 22:12
Postitas gadfly
nunii, ma igaksjuhuks küsin, kui palju võiksid minna maksma uued klapid sellele autole ja klapikaas ning kust seda veel saada võiks.

autoosad.ee ja ladu24 ei tunnista selliseid varuosi.

Rihma oli ülevalt suht lõdvaks ajanud seega arvati et klapi peas.

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 25 Aug 2008, 23:30
Postitas hujoobin
sa võik õelda ka mis mootor sul seal vahel on, mina ei lugenud seda kuskilt vähemalt välja

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 26 Aug 2008, 10:54
Postitas gadfly
mootoriks 2.0 liitrine 110 kw reas neljane. Tspark.

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 26 Aug 2008, 11:14
Postitas ts
:roll:



kui ma nüüd väga ei eksi, siis on TRK pakkumine suurusjärk 15000.-



klapid, lihv, rihmad, rullikud, töö ja kõik kaasnev...



EDIT:



leidsin, mida Ranno kunagi kirjutas
Varuosade hinnad võin välja tuua: klapid 16 tk 1960.-krooni; klapi juhtpuksid 16tk 440.-krooni; ülemine tihendisari koos kaanetihendiga 1800.-krooni, plokikaane remont+klappide soveldamine ca 3000.- krooni, hammasrihmad+rullikud ca 3500.- krooni...palju juba tuleb 10 tuhhi peale juba ja pluss siis jahutusvedelik, õli ja filter vajadusel. Pigem sellise "projekti" maksumus on suurusjärgus 15000-17000 tuhat krooni.


P.S. kas on tõenäoline, et 10000 tagasi vahetati rihm ILMA rullikuteta :?

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 26 Aug 2008, 14:37
Postitas gadfly
Võimalus on alati olemas.

Täna õhtul läheb auto lahti võtmisele siis paistab.

Mul on just tähtis varuosade hinnad, sest kursavend PuZuP teeb selle töö ära ja tal on tööhind hoopis teine.

Õlid said just hiljuti vahetatud(500 km tagasi) seega see kulu jääb ära.



Tuli välja et selle va rihma pingutiga oli mingit imet tehtud.

Nüüd siis ütles otsad. Millalgi saan ehk siis ka pildid üles.

Nimelt siis klapp kukkus silindrisse ja kõik puru.

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 04 Sept 2008, 22:56
Postitas PuZuP
Ehk siis arvake ära mis on pildil: :P
Pilt

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 04 Sept 2008, 23:15
Postitas PuZuP
Nüüd peaks töötama





Üleskutse: Imidzishäkk seebiks

:P



Ülejäänud pildid ka siis
Pilt
Pilt


Ning kogu maailma KURJA JUUR:
Pilt

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 04 Sept 2008, 23:25
Postitas gadfly
Nüüd küsimus, kas ainult 2.0 ja 110 kw sobib sellele autole või ka 114 jms mis 2.0 istub peale?

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 04 Sept 2008, 23:30
Postitas E.T.
kuda see klpp sedasi pooldus?

nagu väga vana nael, pea roostetas otsast ära!





see mis edasi sai on ilmne juba...

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 04 Sept 2008, 23:37
Postitas PuZuP
Uurisin juba - prillimäel pidavat olema üks 2.0 alfa 156, aga ei tea mitme kilo jagu vatti selle kapoti all peitub



Kõige huvitavam on aga asja juures see kui pinguti lõpuks mootori küljest lahti sain, siis sain ka aru, miks nii raske teda kätte saada oli

Piltidel võrdluseks siis kataloogi pilt pingutist ja sellest perverssusest, mis mootori vahelt välja tuli.

Keegi "vaisääss" oli pannud mingisuguse metall-lehe pinguti vahele kuna loksus millimeetri, selle asemel, et seda vahetada...Väidetavalt olla rihmasid Eesti vahetatud, nii, et kui selle "luftipumba" kes sellist tööd teeb kuskilt kätte saate, siis ande ka minu poolt paar maksahaaki...



Klapi pooldumise kohta pole siin imestada midagi: kõik klapid olid oma jälje kolbidele jätnud, seega kõigepealt andis pingutusrull järgi, rihma hamba võrra või rohkem üle, klapp pähe ja paljusõitnud mootori klapil pole palju vaja, et ära ikaldaks...


Pilt
Pilt

Alfa Romeo 156 sw

Postitatud: 05 Sept 2008, 04:06
Postitas H.E
imo peaks 110 ja 114kw mootorite blokk ja selle kaas sama olema. :roll: