9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#17...annab endast parima.
Tore kui palju alfasid ühes kohas korraga koos on.
Seltsis segasem.
Tore kui palju alfasid ühes kohas korraga koos on.
Seltsis segasem.
a.k.a Anthrax
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#18ma olen ikka veel teisejärgulise võõrmargiga
TS poolt tuliselt vihatud...

Läti Alfistid ei ole ka veel vastanud midagi...
aga nad olid päris tulised sõitjad... eriti Balins
TS poolt tuliselt vihatud...

Läti Alfistid ei ole ka veel vastanud midagi...
aga nad olid päris tulised sõitjad... eriti Balins
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#19E.T. wrote:ma olen ikka veel teisejärgulise võõrmargiga
TS poolt tuliselt vihatud...
vabatõlgendus ei vii alati sihile-> ma ei vihka BMW-d... pole kunagi vihanud ega ei hakka ka vihkama (v.a. 410 mootori kaotamine

... ma lihtsalt ei mõista inimeste suurt vaimustust nii mõnegi mudeli üle (eriti e36)

Tegelikult ma olen normaalne....
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#20kütame offtoppi taas särinal...
E36 baasil ehitati ka Z3 mis on 2,8, 3,0 ja 3,2 mootoritega mulle vähemalt VÄGA ARUSAADAV ihalusobjekt... väike, väle ja tagaveoline... - vähemalt minu silmis on ta ka esteetiliselt nauditav.
E36 tipuks võiks lugeda M3 masinad (nii 210 kui 236 kWatised) taas täiesti toredad ja sihtotstarbeliselt kasutatavad objektid - minu silmas ta esteetiline eriline meistriteos ei ole...
_
tõsi, need "hooldusvabad" 17 aastat vanad 1,6 ja 1,8 liitrised ja viimased 5 aastat holitsuseta olnud suremisprotsessi lõppjärku jõudnud eksemplarid ei ole tõesti ka minu maitse... aga ihaletakse neid lihtsal põhjusel...
paremat ei saa lubada ja BMW on 1 võimalus mis kolba kujuba sobib ning lubab pääsemist vaesusest!
__
E36 baasil ehitati ka Z3 mis on 2,8, 3,0 ja 3,2 mootoritega mulle vähemalt VÄGA ARUSAADAV ihalusobjekt... väike, väle ja tagaveoline... - vähemalt minu silmis on ta ka esteetiliselt nauditav.
E36 tipuks võiks lugeda M3 masinad (nii 210 kui 236 kWatised) taas täiesti toredad ja sihtotstarbeliselt kasutatavad objektid - minu silmas ta esteetiline eriline meistriteos ei ole...
_
tõsi, need "hooldusvabad" 17 aastat vanad 1,6 ja 1,8 liitrised ja viimased 5 aastat holitsuseta olnud suremisprotsessi lõppjärku jõudnud eksemplarid ei ole tõesti ka minu maitse... aga ihaletakse neid lihtsal põhjusel...
paremat ei saa lubada ja BMW on 1 võimalus mis kolba kujuba sobib ning lubab pääsemist vaesusest!
__
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#21kuna M3-st on juttu siis täieliku bemmivõhikuna
küsin otse
kuidas välisel vaatlusel teha vahet mis on M3 ja mis mitte
küsin otse
kuidas välisel vaatlusel teha vahet mis on M3 ja mis mitte

9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#22kui on M3 "bodikitt" siis ei teegi vist vahet - sisus on istmed jms. ...inz164 wrote:kuna M3-st on juttu siis täieliku bemmivõhikuna
küsin otse
kuidas välisel vaatlusel teha vahet mis on M3 ja mis mitte
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#25Isegi on lootus, et tulen sõitma. Mitte Saabiga, ega Alfaga paraku.
Hoopis ühe väga haruldase autoga. 90-ndate väga hot hatch nimelt
Hoopis ühe väga haruldase autoga. 90-ndate väga hot hatch nimelt

9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#28kes keelab, vaba rada ju
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#29Paraku mitte.Anthrax wrote:205GTi? enam vist hotimaks minna ei saa
Üks haruldane mudel eestis niigi harva nähtavast automargist.
Massi veidi rohkem kui 205GTi-l ja võimsust ka veidike rohkem.
9. SEPTEMBER - vaba rada saugal !
#30kasparius wrote:Paraku mitte.Anthrax wrote:205GTi? enam vist hotimaks minna ei saa
Üks haruldane mudel eestis niigi harva nähtavast automargist.
Massi veidi rohkem kui 205GTi-l ja võimsust ka veidike rohkem.
CLIO RS - siis äkki
