Page 2 of 3
147 Twin Spark
Posted: 10 Sep 2008, 14:08
by E.T.
1
spark ei sähvi seal vist kuigi pikalt enam... , kui ta unistus teoks
SAAB
147 Twin Spark
Posted: 10 Sep 2008, 14:18
by ts
kütame offtoppi
ja jah-> loodame siis, et
Saab
Jeremy Clarkson wrote:The Saab has no cockometer because it doesn’t need one. You’ve deliberately gone your own way, deliberately bought something that isn’t a BMW or a Merc or an Audi. And in the process you’ve ended up with something that’s not only a little bit different, but also rather good.
Taustaks J.C. definitsioon
cockometer= a dial that shows how much of a penis you look as you drive from place to place.
SRY4OT

147 Twin Spark
Posted: 10 Sep 2008, 14:35
by E.T.
sama seltskond on muidugi paigutanud pot saajate hulka arhitektid, kelleks meie sädeke juhtumisi ka on...
seega saab oleks one hundred % õige valik.
uuemad gm saabid paraku gm unifits käigus mõramärgi asendamise tulemisel kukepeaga saanud rootsi "kvaliteedi"...
_
nostalgitsedes
ei ole neid haigeid lehendusi enam kus süütepool ripub hädiselt radiaatori küljes ja esivedusel on pikiasetusega mootor, käigukastis motoriõli...
ja turbomoto puhul kolle kogub kõiksepealt mootori ette turbosse kõik gaasid (3cm kõrgemal sellest hõõguvast pallist on süütepool) ja siis kenasti peale pallikest läheb summuti kenasti paralleelselt kollega

auto pära suunas TAGASI...

147 Twin Spark
Posted: 10 Sep 2008, 23:47
by spark

sädeke

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 11:23
by tiutots
käisin siis eile platsil ära.
Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud. Seda pidin saama siis, kui olen sellele teinud päevase kindlustuse.
Stange oli eest keskelt alaosast praktiliselt pooleks (u 6cm ulatuses) ja kappott oli ka vahetatud, vähemasti värv oli tuhmim kui ülejäänud keres, istmed kuidagi räpakad. See konkreetne seal platsil olev auto, koosluses müüjaga, ei kutsund seda enam ostma, kuid masin iseenesest jäi ikkagi huvipakkuma, seda siis just puhtalt oma olemuselt ja välimuselt.
147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 11:40
by ts
tiutots wrote:Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud.
Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud
kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike
Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 12:04
by inz164
olen kah täheldanud Lasnamäel asuvate
autoplatside ehk autokomisjonipoodide
imelikult eemaletõrjuvat tõukejõudu
nad vist osalevad autode paigalseismise
maailmarekordi püstitamise võistlusel
seda kõike on võimaldanud neile
õigel hetkel mahamüüdud kolmetoaline korter
mille eest on kusagilt hangitud need eksponaadid
millede paigalseisu tummad tunnistajad oleme

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 12:21
by tiutots
nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.
valikut suurt pole aga ikka pirtsutan ka veeel, kes oleks osand arvata, et see auto väljavalimine niii keeruline on
aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?
147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 13:41
by ts
tiutots wrote:nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.
aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?
Selespeed EI OLE automaatkast

aga see on pikem teema
ülalpidamiskulud-> on sellised nagu on ... ehk siis sõltub eelmistest omanikest ning ka Sinust endast
Üldiselt ei ole olemas mingit "standard" kulupaketti, millega saaks autosid võrrelda
kõige muu osas saad vast pildi siit foorumist ning vähemkallutatud artiklitest
eestikeelsena->
http://www.autoleht.ee/node/437
ingliskeelsena->
http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 823792.ece

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 15:40
by tiutots
aga sa pakud miskit?
Ja selle ülalpidamise all mõtsin ma seda, et kas osad on võrreldes teistega üldiselt kallimad või mitte
ts wrote:
Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud
kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike
Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 16:43
by spark
paksuks küll

aga see sõltub teie võimalustest
pisut teistmoodi kerega 147
kuumaks, koos kindlustustega on ~4500eek-i
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
teistsugune 2 liitrine mootor, ka nats võimsam
natuke pikem pagass, kuigi sama väike
sisu on sama
ja vbl ka "nats" paremas seisukorras
.... solkisime teemat

147 Twin Spark
Posted: 11 Sep 2008, 18:02
by tiutots
147 Twin Spark
Posted: 12 Sep 2008, 14:32
by ts
kuna autor on oma viimast posti muutnud

siis et küsimus laiale ringile läheks->
Mina ei ole
pildilt aga esimese hooga midagi hirmutavat küll ei paista
P.S. ma ei saa aru, mis värk nende hooldusraamatutega on ? Mis pagana pärast inimesed neid kaasa ei taha anda

147 Twin Spark
Posted: 12 Sep 2008, 15:45
by tiutots
nu see masinast jääb vaid 100 000 puudu
spark wrote:paksuks küll

aga see sõltub teie võimalustest
pisut teistmoodi kerega 147
kuumaks, koos kindlustustega on ~4500eek-i
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
teistsugune 2 liitrine mootor, ka nats võimsam
natuke pikem pagass, kuigi sama väike
sisu on sama
ja vbl ka "nats" paremas seisukorras
.... solkisime teemat

147 Twin Spark
Posted: 12 Sep 2008, 19:59
by H.E
alla 2,0 bensukad on imo kõik "poolkõvad". Vähemalt enne MiTo-t
1,6 147 pole pooltki seda mis on 2.0.