Page 2 of 3

156 esisild koliseb

Posted: 23 Mar 2009, 20:18
by mrt
Aega on natukene edasi läinud ja juppe on natuke vahetatud.
Kolin pole aga kuhukile kadunud.
Vahetatud sai amordid koos padjaga, sisemised rooliotsad ja stabika puksid.
Nii vaadates oleks nagu kogu sild välja vahetatud :roll:
Ja ainus erinevus mis eelnevaga oli on see, et nüüd on hirmus kolin sis kui kuskilt suurest august läbi sõita,
muidu on suht vaikne, treppis tee ka ei meeldi talle :twisted:
Tekkis mõte et äkki on mootori padjad nii väsinud, et kui kuskilt suurest august läbi sõita siis viskab algul
mootori ülesja siis kukub kolksuga alla tagasi :shock:
On üldse selline asi võimalik, sest patju vaadates tundub kumm suhteliselt väsinud olevat(pragusid täis)?

156 esisild koliseb

Posted: 23 Mar 2009, 20:45
by bnd
Mul enda masinal sama müstika
kõik asjad on vahetatud, teel mingeid kolkse -pauke ei käia, aga nii kui sõidad tugevalt treppis teed, lööb vasakul pool miski suht tugevalt. Sama kui nt pidurdad järsku ja ratas juhtub auku.
Kui aga oli tõstukil, ei leitud ühtki asja, mis vajaks vahetust!!!
Samuti mõni mootoripadi?

156 esisild koliseb

Posted: 31 Mar 2009, 18:33
by VML
mul on tervelt kahel alfa 33-mel old sarnane nähtus ja viga seisnes roolilattis-roolilattil selline tumedam kolks. Samas sai ka ühel volksul pool esisilda ää vahetatud/mis ka vahetust osaliselt vajas... ja lõppuks kolises ikka stabika puks, kuhu sai ajutise lahendusena raudnael vahele löödud ja vait ta oligi-seal juures niisama lõtku ei old tunda loksutades-aga kui isa kanalisse vaatama saatsin ja ise piidast autot loksutasin siis oli näha ja tunda, mis järgi andis.

156 esisild koliseb

Posted: 31 Mar 2009, 20:26
by E.T.
VML wrote:lõppuks kolises ikka stabika puks, kuhu sai ajutise lahendusena raudnael vahele löödud ja vait ta oligi
:icon_shocked:

156 esisild koliseb

Posted: 31 Mar 2009, 20:33
by Alfa Romeo 33
E.T. wrote:
VML wrote:lõppuks kolises ikka stabika puks, kuhu sai ajutise lahendusena raudnael vahele löödud ja vait ta oligi
:icon_shocked:
Mis teha,maakandis(ei taha siin kedagi sellega solvata)leidub samamoodi tegutsejaid ikka päris palju! :icon_thumbdown:
Kui sõita vaja,siis mis seal ikka teha,kuna maakandis pole minu teada neid autovaruosade poode ka! :icon_hi:

156 esisild koliseb

Posted: 31 Mar 2009, 21:15
by VML
:!: AJUTINE LAHENDUS OLI :!:
vähemalt oli vaikne uute järgi minna :icon_thumbup:

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 00:36
by mrt
Hulk aega mõõda läinud aga sellest eelmisest kolinast sai lahti mootoripatjade vahetusega.
Nüüd siis uuesti ülemised õõtsad läbi. Esindusest ei taha originaali ka võtta, hind tundub kuidagi nagu liiga kallis.
Oskab keegi mingit tootjat soovitada mis kestaks?

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 00:59
by kiviarne
Originaali soovitada ei oska ,aga kui omal viimati vahetasin siis öeldi ,et õõtsasid taastatakse ja hinnaks tuleks u. 300-500.- paar. Ja nii palju kui kuulnud olen siis uuele eriti alla ei jää. Võib pigem vastupidi olla. Igal juhul ise lasen ka edaspidi kõik taastada.

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 10:07
by mrt
olen ka sellest taastamisest kuulnud midagi, aga kus tallinnas sellist asja tehakse?

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 10:37
by Kristop
Äkki täpsustad mis ülemises õõtsas läbi. Kas puksid või sarniir. Viimast minu teada ei taastata. Kui sa arvestad kaua sa nende õõtsadega sõita said ja arvutad kokku palju nende vahetuse peale aega ja raha kulub siis pikas perspektiivis mina vahetaks sinna originaalid. Aga ega mina sinu rahakotti ei näe. Lisaks on ka variant et ostad õõtsad ja paned sinna sisse Poweflex või Superflex puksid ja ma võin sulle väita et need kestavad kauem kui sinu ostetud õõtsad.
mrt wrote:Hulk aega mõõda läinud aga sellest eelmisest kolinast sai lahti mootoripatjade vahetusega.
Nüüd siis uuesti ülemised õõtsad läbi. Esindusest ei taha originaali ka võtta, hind tundub kuidagi nagu liiga kallis.
Oskab keegi mingit tootjat soovitada mis kestaks?

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 11:24
by mrt
Need B osa puksid ma lõin juba enna alla panemist seest välja ja asendasin vähe parematega, puksides hetkel viga ei ole.
Nende õõtsadega sa sõita 50k, ma arvan et normaalne tulemus, sest teed mida sõidan pidevalt ei ole just kõige paremad.
B osa ja originaali hinnavahe on kuskil 500 kr tk, ei ole palju, aga kui leiab mõne B osa mis vastu peab, miks siis rohkem maksta.

156 esisild koliseb

Posted: 04 Mar 2010, 13:04
by Kristop
Seda minagi et kui juba tead millise varuosa tootja õõtsasid kasutada ja mis natukenegi kestavad siis miks mitte neid võtta. Aga enne tuleb kusagilt see teadmine omandada ja miks teha seda katse eksituse meetodil.
Ma arvan ka et 50k õõtsadega meie teedel on väga hea tulemus.
mrt wrote:Need B osa puksid ma lõin juba enna alla panemist seest välja ja asendasin vähe parematega, puksides hetkel viga ei ole.
Nende õõtsadega sa sõita 50k, ma arvan et normaalne tulemus, sest teed mida sõidan pidevalt ei ole just kõige paremad.
B osa ja originaali hinnavahe on kuskil 500 kr tk, ei ole palju, aga kui leiab mõne B osa mis vastu peab, miks siis rohkem maksta.

156 esisild koliseb

Posted: 21 Apr 2010, 13:04
by algaja
See õõtsade taastamine tundus huvitav, ehk teab siis keegi kus sellist asja teha saaks?

156 esisild koliseb

Posted: 02 Oct 2010, 17:53
by mrt
Ei hakanud uut teemat tegema kuna probleem taas esiosas.
Kui masinaga kiirendada siis hakkab mingi asi kõrisema või siis käib kuhugi vastu ja vibreerib.
Samas esimeste kääikudega seda niiväga ei kuulegi, aga 4 ja 5 käik on gaasi lisades täiesti kuuldav see kõrin.
Samas ta teeb seda häält ka siis kuskilt laugest lohust läbi sõita.
Olen kõik võimalikud kohad läbi vaadanud aga midagi sellist lahtist asja pole leidnud.
Ehk oskab keegi soovitada mida kontrollida või on selline mure juba kellelgi olnud.

156 esisild koliseb

Posted: 03 Oct 2010, 14:56
by bnd
gta tegi sellist võõrast häält, kui pooltelje ots hakkas minema, lohust läbi sõites tegi imelikku häält- ei oska seda heli kirjeldada. Ja kiirustel tekkis ka vibratsioon.
Paljud tuttavad uuemate masinatega hädas, et maanteel vibra sees, rooli välja keerates raginat pole, tasakaalustavad rehve ja otsivad lõtke, aga pooltelje vahetusega helid kadunud.