Huvitav probleem tekkis


Täna muide läks korraga tööle täiesti tavaliselt ja ei podisenud ka - ühtlaselt 1200 pööret. Kahtlane oli, aga lasin minuti-paar töötada ja ei mingit kõikumist-krõbinat. 10 minti hiljem jälle vana rada edasi.
ts wrote:poolid asuvad süütejuhtmete otsas ning on kinnitatud õhufiltri korpuse juurde
s.t. sinna, kus kunagi õhufilter olija praegu on gaasivoolikud
tegemist on DIT poolidega, sellest ilmselt segadus (põhimõte on aga mõõtmisel ikkagi sama)
[ http://ru.album.ee/files/05/422/norm/16005422_0nRo.jpg ]
ts@universaalse lamda anduriga jummala rahul (tegelikult ei ole teps mitte vahet, kas tegu on universaalse või siis sellesamaga, millel on õiged pistikud otsas ja maksab õiget värvi karbis kolm korda rohkemiv88 wrote:Kui kellelgi mahti, siis võiks teadjamad poetada mõned tarkuseterad lambdade kohta:
Mida arvata universaalsetest anduritest? Kas tasub üldse vahetamisega ise mässata?
Kas '94 aasta auto on piisavalt vana, et ei peaks peale vahetust muretsema veakoodide nullimise pärast?
Tänud ette :icon_hi:
Return to “Tehnilised probleemid”