iv88 wrote:Kui kellelgi mahti, siis võiks teadjamad poetada mõned tarkuseterad lambdade kohta:
Mida arvata universaalsetest anduritest? Kas tasub üldse vahetamisega ise mässata?
Kas '94 aasta auto on piisavalt vana, et ei peaks peale vahetust muretsema veakoodide nullimise pärast?
Tänud ette :icon_hi:
ts@universaalse lamda anduriga jummala rahul (tegelikult ei ole teps mitte vahet, kas tegu on universaalse või siis sellesamaga, millel on õiged pistikud otsas ja maksab õiget värvi karbis kolm korda rohkem

)
Ise vahetades-> kui on olemas koht, kus auto alla ronida saad, siis miks mitte

vaatad anduri juhtmed üle ning lõikad pistikupoole lahti, ühendad need anduri külge ära ning siis proovid karujõuga vana anduri lahti saada (NOTE

kui kasutad mingeid abivedelikke selle tegevuse juures, siis pühi need kindlasti ära enne käivitamist-> auto alt tulev rasvakärsakas ei ole just eriti meeldiv asi

), siis uus asemele ja ongi korras (see, kas kasutad kinni lahti keeramiseks enda jõudu või maksad kellelegi... on juba rohkem suhtumise küsimus. v.a. juhul kui Sul ei ole kohta, kus auto üles tõsta-> pingutused on näidanud, et autot üles tõstmata andurit lahti keerata ei õnnestu)
veakoodid nullid ära, kui akuklemmi maha võtad

või siis eemaldad releeplokist 3A kaitsme 10-ks sekundiks (on oluliselt kiirem ja kergem-> esimesed paarkümmend km on auto veidi "haige", kuid pärast seda saad jälle ilusti sõitma hakata)
Ühtlasi kui juba seal ringi müttad, siis soovitaks küünlad üle vaadata (üldjoontes on lamda anduri kustumises 90% juhtudel süüdi ebapiisav põlemine -> seega küünalde visuaalsel vaatlemisel võiks olla võimalik probleemikoht leida. Kui küünlad on korras, siis on arvatavasti lamda juba enne küünlade vahetust ära kustunud või siis on lihtsalt vana -> ma ei ole praegu 100% kindel, kuid kuskilt on meeles, et kodanikud ühest saksa firmast, kes selle imeasjanduse välja mõtlesid, soovitavad selle vahetust miski 100K pealt)