Page 2 of 3

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 06 Apr 2009, 21:17
by uiskur
polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 06 Apr 2009, 21:30
by Alfa Romeo 33
uiskur wrote:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Kujutan küll!
Olen kursis kõigi Alfade konstruktsioonidega,sest olen vaadanud Alfa Romeo workshop manuale. :icon_hi:
Kuid hetkel ei tule ette kas tal oli 2 või 4 šarniiri. :icon_think:
Kuid loogiliselt võttes peaks need ikkagi šarniirid olema,neid saab vahetada ilma selleta,et peaks ka õõtshoova šarniiri tõttu ära vahetama!? :roll:

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 06 Apr 2009, 22:07
by Jarmo
Image

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 00:06
by veiks
Alfa Romeo 33 wrote:
uiskur wrote:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Kujutan küll!
Olen kursis kõigi Alfade konstruktsioonidega,sest olen vaadanud Alfa Romeo workshop manuale. :icon_hi:
Kuid hetkel ei tule ette kas tal oli 2 või 4 šarniiri. :icon_think:
Kuid loogiliselt võttes peaks need ikkagi šarniirid olema,neid saab vahetada ilma selleta,et peaks ka õõtshoova šarniiri tõttu ära vahetama!? :roll:
:icon_clap:

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 10:38
by cyber
Koos õõtsaga vahetatavad šarniirid pole mingi haruldus. Kui te selle 700.- eest saate, siis olete ju või sees. SAABi maailmas on see hind rohkem vist 2700.-..:) Aga, kusagil Pärnus taastatakse ka..:) Võetakse vanad välja ja uued sisse.

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 12:16
by E.T.
Nojah, Cyber vaata kõik ei ole nii rikkad, et vanu saabe osta :P

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 12:49
by cyber
E.T. wrote:Nojah, Cyber vaata kõik ei ole nii rikkad, et vanu saabe osta :P
jaah .. näe mõned kärutavad paraolümpiarõngastega ringi..;) Teada-tuntud pommikindla esisillaga auto ju..:P

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 13:57
by E.T.
Uskudes linnalegende on Teil õigus hr Cyber. Siiski salavärdjatest paramehed ei laia võõras foorumis oma detailide hinnaga ja edasi püsime palun topicus, mitte ei moodusta siia mölanurka!

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 15:34
by Stihl
alfaromeo155 wrote:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk".. :shock:
Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...
Nüüd esimesel võimalusel:
Keerad kõik täitsa tavalise rattavõtmega (kõik 4, kahepoolestel vist on 5) korralikult kinni ja vaikus on majas.

See on kahjuks väga tavaline probleem pärast igaaastast rehvivahetushooaja algust...
:icon_wave:

Rehvikontorites tööjõud on voolav, püstolid on vanad ja tihti pole keegi ka momentvõtmega (maksab paar tonni uuena) ülepingutamisest kuulnudki...(kuldreegel: 12mm poldi/mutri puhul 120Nm; 14mm puhul natsa rohkem...(140Nm))

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 18:54
by alfaromeo155
Stihl wrote:
alfaromeo155 wrote:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk".. :shock:
Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...
Nüüd esimesel võimalusel:
Keerad kõik täitsa tavalise rattavõtmega (kõik 4, kahepoolestel vist on 5) korralikult kinni ja vaikus on majas.

See on kahjuks väga tavaline probleem pärast igaaastast rehvivahetushooaja algust...
:icon_wave:

Rehvikontorites tööjõud on voolav, püstolid on vanad ja tihti pole keegi ka momentvõtmega (maksab paar tonni uuena) ülepingutamisest kuulnudki...(kuldreegel: 12mm poldi/mutri puhul 120Nm; 14mm puhul natsa rohkem...(140Nm))
Ratta poldid olid kinni.
Peab kiiremas korras kellegi garaazi auto ajama, enda omas projektikas ees. Plaanis on 155-l korralik esisilla remont teha, kõik puksid ja kulunud vidinad välja vahetada.

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 20:07
by cyber
E.T. wrote:Uskudes linnalegende on Teil õigus hr Cyber. Siiski salavärdjatest paramehed ei laia võõras foorumis oma detailide hinnaga ja edasi püsime palun topicus, mitte ei moodusta siia mölanurka!
ärra on vasaku jalaga voodist välja astund..? :) Asja point oli tegelikult see, et neid asju saab taastada vaatamata väidetavale "ühes tükis olemisele". Kui mingil põhjusel saada pole terves tükis näiteks. Võin uurida, kas mainitud kohas mingi kogemus alfaga on ja kas jutule võetakse, kui kohale astutakse.

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 21:35
by Stihl
alfaromeo155 wrote: Ratta poldid olid kinni.
Jaa, jaa, oleme ka selliseid juhtumeid korduvalt näinud...

Raske oli peale keerata, muidugi.
Aga keera kerge tungi/tõstuki tõste peal, siis pole veljel üleliigseid pingeid...

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 07 Apr 2009, 21:52
by janes
Jarmo wrote:
VML wrote:ladu 24-jas sellised asjad-meenutavad kahtlaselt šarniiri aga eks keegi 155 omanik vast oskab ka öelda kas need on... http://www.ladu24.ee/et/ladu2/139/7026,0,0,1/200474" onclick="window.open(this.href);return false;
:icon_problem: Sellist puksi näen küll esimest korda (ja neid läheb vaja veel neli?)
:icon_crazy: kusjuures kui selle šarniirilaadse asja pildile klikkida, siis avaneb pilt puksikesest mida võib teoreetiliselt vist küll 4tk per esisild paigaldada
Image

ladu24 on täis üllatusi :lol:

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 08 Apr 2009, 03:46
by alfaromeo155
Täna käisin kanali peal. Loksutasin stabilisaatori varrast ja see loksus korralikult ja tekitas sarnast häält ka. Ma arvan et sealt see heli tulebki. Kas keegi on neid pukse vahetanud, et kas on väga keeruline? :icon_roll:

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

Posted: 08 Apr 2009, 11:14
by Alfa Romeo 33
alfaromeo155 wrote:Täna käisin kanali peal. Loksutasin stabilisaatori varrast ja see loksus korralikult ja tekitas sarnast häält ka. Ma arvan et sealt see heli tulebki. Kas keegi on neid pukse vahetanud, et kas on väga keeruline? :icon_roll:
Stabilisaatori varda kinnitused pead lahti laskma,ning vana puksi välja võtma ja uue asemele panema(nii oli vähemalt ühel teise margi autol,ei tea kas see ka Alfadel niimoodi on :icon_hi: )
Edu! :)