Page 2 of 5
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 24 Apr 2009, 22:53
by Siim4
aga nüüd tundub et tegelikult on hoopis nii,et korv on peaaegu olemas,ehk homme õhtul saab juba katsetada :icon_wtf:
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 06 May 2009, 01:55
by Siim4
pärast mitmekuust läbu ning lihtsalt lebotamist :icon_shocked: käisin tõin omale uue sidurikorvi ära mis maksis tervelt 500-. kõigi eelduste kohaselt homme kella 11 ajal peaks autol juba küljes olema....
TAHAN SÕITA JUBA naise ökopüss pole eriti põnev kulgur
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 06 May 2009, 23:36
by Siim4
Sidur koos

aga kasti täna ikka alla ei saanud,üksi ei jaksa paigal hoida ning polte samal ajal kruvida,homme peaks sõbra abiga kokku saama.
Kuna pool päeva polnud midagi teha lappisin mootori pealtpoolt ka natsa kokku,et saaks vaadata kas see üldse töötab.... ei töödanud....
Sai siis peaaegu 4 tundi nikerdatud ning kuna pihuarvuti oli kodus ja digikas ka,pidin mingid ilgelt antiikset töötelefoni kasutama video tegemiseks,tegelikult kuuleb sealt ainult häält,mul pole veel ühtegi autot olnud mis nii haigelt käiks

kusjuures õlisurve seisis lõpus harley häält tehes ikka ilusti 5-6 kandis muidu külmana 9-10 ning soojana 6-7
loodan et see on normaalne?
http://www.youtube.com/watch?v=OIA_mlW6u3k" onclick="window.open(this.href);return false;
Homme võtan kõik muud kaamerad ka kaasa
edit:mismoodi prod sellel küünlaid vahetavad?

ma nikerdasin tükk aega,siis vihastasin ning tegin special tooli :icon_roll:
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 07 May 2009, 02:57
by VML
prod võttavad mootori maha

tegelt, kui on õige pikkusega küünla võtti saab hädapärast vahetatud-ega seal miskit lihtsamat varianti ei olegi...õnneks pole sinna peale mõeldud tavalised küünlad vaid plaatina-mis 100 000km peaksid ää kestma.
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 07 May 2009, 10:32
by Siim4
njah küünlad on uued
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 08 May 2009, 10:44
by alfaman
Siim4 wrote:Sidur koos

aga kasti täna ikka alla ei saanud,üksi ei jaksa paigal hoida ning polte samal ajal kruvida,homme peaks sõbra abiga kokku saama.
Kuna pool päeva polnud midagi teha lappisin mootori pealtpoolt ka natsa kokku,et saaks vaadata kas see üldse töötab.... ei töödanud....
Sai siis peaaegu 4 tundi nikerdatud ning kuna pihuarvuti oli kodus ja digikas ka,pidin mingid ilgelt antiikset töötelefoni kasutama video tegemiseks,tegelikult kuuleb sealt ainult häält,mul pole veel ühtegi autot olnud mis nii haigelt käiks

kusjuures õlisurve seisis lõpus harley häält tehes ikka ilusti 5-6 kandis muidu külmana 9-10 ning soojana 6-7
loodan et see on normaalne?
http://www.youtube.com/watch?v=OIA_mlW6u3k" onclick="window.open(this.href);return false;
Homme võtan kõik muud kaamerad ka kaasa
edit:mismoodi prod sellel küünlaid vahetavad?

ma nikerdasin tükk aega,siis vihastasin ning tegin special tooli :icon_roll:
Küünlad olid uued pandud! koos uue hammasrihmaga ja rulikutega.
Minu esimene mootori käivitamine selle autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=F6aBu6ADORs
Vana ja uus mootor
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 08 May 2009, 12:20
by Siim4
Mis vanast mootorist sai? ning siis mind huvitas veel et kas projekt viskas üle w?et keegi katkise sidurikorvi sinna külge pani.
Muidu ma vaatasin jah et pm täishooldus oli sellele mootorile tehtud,nüüd lähen ja hakkan mootoril viimaseid asju ilusti sättima ning häälestama,tühikäigu mootor vaja veel installida ning õli temp anduri ots üles otsida... mõningad tundmatud juhtmed ripuvad veel põhjaall,peab neile ka mingid kohad leidma....kui tehnika töötab ilusti siis saab välimuse kallale asuda.
Edit:kas õlirõhk külmana 10 on normaalne w? soojana ning 500rpm on kuskil 5 pööretega läheb sinna 8-9 kanti ikka...?
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 08 May 2009, 12:28
by Alfa Romeo 33
Siim4 wrote:Mis vanast mootorist sai? ning siis mind huvitas veel et kas projekt viskas üle w?et keegi katkise sidurikorvi sinna külge pani.
Muidu ma vaatasin jah et pm täishooldus oli sellele mootorile tehtud,nüüd lähen ja hakkan mootoril viimaseid asju ilusti sättima ning häälestama,tühikäigu mootor vaja veel installida ning õli temp anduri ots üles otsida... mõningad tundmatud juhtmed ripuvad veel põhjaall,peab neile ka mingid kohad leidma....kui tehnika töötab ilusti siis saab välimuse kallale asuda.
Edit:kas õlirõhk külmana 10 on normaalne w? soojana ning 500rpm on kuskil 5 pööretega läheb sinna 8-9 kanti ikka...?
See rõhk ei saa küll nüüd normaalne olla!
Alfa Romeo 33 manualist järgi vaadates on Alfal õlisurve pööretega 800 r.p.m. 1.2- 2-8 atini ja 5500 r.p.m. 4.2-5.8 atini,kuid see mis sa ütlesid on küll liiga suur!
Sellise survega võivad mootoril tekkida jäädavad kahjustused! :icon_crazy:
Muidugi on veel võimalus,et õli andur on omadega läbi,kuid selle saab ainult teada siis kui ühendad külge mõne teise töökorras anduri!

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 08 May 2009, 13:24
by VML
et mis õli seal sees on? keegi sinna õlipaksendajat lisaks äsand?
vana mootor on maqsi omanduses-ilmselt endiselt veel... :icon_roll: ostis selle varuosadeks kui õieti meeles mul.
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 02:09
by Siim4
Ok,lasin mootori korralikult kuumaks käia,õlisurve polegi nii tappev siis

aga tühikäik on kuidagi jõle madal,mis teha?kust keerata?

Kas see töllerdav õhulugeja klapp võib olla seotud liiga madala tühikäiguga,see peaks segu ka paigast ära ajama minuarust... võiks ju viisakalt ikka paigal püsida,või tuleneb see hüppamine tühikäigumootori ehitusest?
Mul enamus autodel on solenoidiga olnud....
Hea on see et mootor käib normaalselt ning pöördesse läheb kah väga kiiresti.
Jama on see,et käigukast on p****s ning tuleb korra ikka maha võtta,sünkrod siis täpsemalt,ehk vedeleb kellelgi 1 uus sünkro kuskil,oleks vaja seda korra oma käega katsuda :icon_roll: või on kellelgi käigukasti jooniseid vms....
Keegi remontinud ise on sellist käimarit?
Mis võimalused mul on :icon_shocked:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-Qw85jXN8o" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelikult huvitas mind veel,kui tugev see tagasilla lülitusmehhanism on? Ainult tagaveolisena oleks pilpad taga?
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 10:58
by veiks
Võta ühendust kasutajaga mags. Ta neid kaste lappinud ikka üksjagu
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 13:04
by cyber
Siim4 wrote:Tegelikult huvitas mind veel,kui tugev see tagasilla lülitusmehhanism on? Ainult tagaveolisena oleks pilpad taga?
Siin on üks pdf, kus kirjeldatakse, kuidas omale nupp armatuuri teha, et 4wd->2wd saaks vajadusel kergelt teha. Seal on ka jooniseid ja juttu pisut.
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 14:27
by Siim4
jah aga siis on auto ainult esiveoline.... see selleks,hetkel on probleem ikkagi minuarust liiga madal tühikäik...
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 14:57
by VML
:icon_roll: no ega see lülitus mehhanism just miski mega tugev asi pole jah

aga mis mureks on? teine käik läheb ragisedes sisse?

ega sellest päris lahti vist saagi

-muidu on see kast naq tavaline 33 kast, lihtsalt see lülitusmehhanism seal otsas. -mul on siin igast jooniseid selle kasti kohta, aga vaata foorumis ringi siin on manuaale ka üleval-isegi manuaal mis permanenti sisaldab... :icon_thumbup:
Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_
Posted: 14 May 2009, 16:36
by E.T.
kusjuures 1 väheseid liikmete autoteemasid, kus midagi tempokalt toimub ja esialgu tundub ka suht pädev see tegevus olevat.